Furnizor de educaţie în aer liber pentru adulţi şi copii şi prestator de servicii de organizare a evenimentelor corporate, în special de tip teambuilding. Structura inedită a evenimentelor şi abordarea flexibilă ne-au adus până acum peste o mie de clienţi; următorul şi cel mai important puteţi fi dumneavoastră !
Cursurile de calificare se desfasoara pe o perioada de 18 saptamani, contravaloarea acestora se poate achita esalonat. La finalul cursurilor se va obtine diploma de calificare recunoscuta de Ministerul Muncii la nivel national si pe teritoriul UE. Pentru detalii suplimentare sau inscrieri va rugam sa ne contactati la tel. 0747077000 sau accesati www.cornelsaru.ro
Aveti nevoie de traducerea unui document ? Indiferent de limba straina in care este scris echipa MetaServ va poate ajuta. Efectuam traduceri din/in toate limbile straine, pentru orice tip de document si in orice format, in cel mai scurt timp posibil, cu maximum de eficienta si profesionalism. Aveti nevoie de un interpret pentru un eveniment anume, pentru o negociere cu un partener strain, un interpret care sa fie "vocea dumneavoastra" si care sa va ajute la succesul negocierii? Ati ajuns unde trebuie! Centrul de limbi straine MetaServ va ofera servicii de interpretariat din/in toate limbile straine pentru conferinte, seminarii, negocieri, licitatii, intalniri de afaceri, etc. De asemenea va punem la dispozitie cursuri de limbi straine de inalta calitate, cursuri interactive structurate dupa standardele europene de predare care sa va ajute sa va adaptati mai usor conditiilor de lucru de pe piata internationala inlaturand astfel barierele lingvistice si culturale. Indiferent de cultura, noi va ajutam sa comunicati cu toata lumea. Va stam la dispozitie pentru orice alte informatii. O zi cat mai frumoasa, Elena MURARU Project Manager MetaServEducational Centre More than just language services! Splaiul |Independentei, Nr. 17, bl. 101 Izvor, Sc. 3, Et. 6,ap. 49, sector 5, Bucuresti. Mobile: (+40) 763.910.497 Site: www.metaserv.ro
Oferim servicii de formare profesională iniţială şi continuă (iniţiere, calificare, perfecţionare, specializare, recalificare), a personalului din turism, dar din alte sectoare aleeconomiei naţionale şi a altor beneficiari, cât şi asigurarea de servicii de consultanţă şi asistenţă de specialitate, pregătirea managerială a personalului de conducere al agenţilor economici din turism, respectiv al agenţiilor de turism, al hotelurilor sau altor structuri de cazare şi al restaurantelor aferente unităţilor hoteliere, instruirea teoretico-practică pentru dobândirea de cunoştinţe şi deprinderi specifice utilizării tehnicii de calcul şi informatizarea activităţilor specifice turismulu.
Oferim consultanta logistica in distributie, organizarea coordonarea supravegherea si executarea operariunilor la comanda clientului - respectind cerintele lui in cele mai prounde detalii acestea conform contractelor incheiate.
Global English Inc., scoala privata de limbi straine si centru autorizat de traduceri/ interpretariat. Va punem la dispozitie servicii de traducere si interpretariat la standarde profesionale, pentru limbi straine de circulatie internationala, inclusiv din/in limbile chineza si coreeana. Pentru a veni in intimpinarea posibilelor necesitati de formare ale personalului institutiei Dumneavoastra, va putem trimite, la cerere, oferta detaliata pentru: - cursuri de limba engleza/ franceza/ germana/ romana pentru straini - cursuri de pregatire/testari autorizate TOEIC (Test of English for International Communication) Cu speranta ca veti dori sa colaborati cu una dintre cele mai bune scolii de profil de pe piata, cu o bogata experienta in domeniul trainingurilor pentru companii si a serviciilor de traduceri/ interpretariat, va stam la dispozitie pentru detalii pe site www.ecurs.ro sau pe e-mail.
Financial Management Services este o firmă de consultanţă care, prin serviciile sale, vine în sprijinul nevoilor de dezvoltare şi îmbunătăţire a activităţii şi serviciilor organizaţiei dumneavoastră. Înfiinţată din anul 2004, Financial Management Services propune soluţii, pentru problemele identificate de clienţi, fundamentate în pasiunea noastră pentru excelenţă. Promovând valori precum curiozitatea intelectuală şi colaborarea, cu profesionalismul şi expertiza în domenii strategice pentru succesul organizaţional suntem alături de clienţii noştri construind strategii viabile, orientate spre dezvoltarea avantajului competitiv. Considerăm că activitatea de consultanţă trebuie să aducă clienţilor noştri nu rapoarte, ci rezultate identificabile şi măsurabile. Experienţa consultanţilor noştri în poziţii strategice, ne conferă abilitatea de a avea o viziune integrată asupra nevoilor clienţilor noştri identificând soluţii legate atât de mediul intern cât şi de mediul extern al organizaţiei.
Apărută pe piaţa training-ului şi formării profesionale în domeniul Logisticii şi Supply Chain-ului în anul 2006, Supply Chain Management Center reprezintă evoluţia firească a companiei AFP MKT într-un centru de pregătire profesională specializat pe activităţile dintr-un supply chain. Supply Chain Management Center beneficiază aşadar de o vechime mai mare pe piaţa locală a serviciilor de training şi consultanţă în logistică şi supply chain dacă ne raportăm la personalul calificat şi experienţa de business acumulată, începând din 1998. Toate acestea vin să întărească crezul nostru, şi anume acela că Supply Chain Management Center este un centru de pregătire profesională unde experienţa, inovaţia şi modul de transmitere al informaţiilor reprezintă punctele noastre forte în atingerea scopului propus, acela de a ne aduce aportul în formarea “logisticienilor” locali. Au fost dezvoltate un număr de subiecte în domeniul logisticii, pentru fiecare în parte pregătind un set de concepte pe baza căruia se construieşte materialul în funcţie de forma de susţinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizându-se metode moderne de învăţare şi prezentare, echilibrându-se componenta teoretică şi cea practică.
Compania noastra va ofera traduceri legalizate pentru limbile engleza-japoneza, cursuri de limba engleza de orice nivel si pentru orice varsta la standarde internationale. Puteti beneficia de grupe de studiu mici de pana la 9 persoane, cursuri personalizate in functie de nivel si varsta, testarea cunostintelor de limba engleza gratuit, manuale certificate international, pregatire pentru gama de examene Cambridge, si toate acestea la preturi avantajoase disponibile si in rate lunare.
ProMAMA este o unitate de tipul Scoala Mamei care te antreneaza in meseria de mamica. Poti practica Gimnastica Gravidei, unde vei face exercitii special concepute pentru fiecare trimestru de sarcina si care te ajuta atat in perioada cat esti gravida, cat si in momentul nasterii. Poti participa la Cursuri LAMAZE de educare pentru gravide, unde inveti totul despre nastere, nou-nascut si alaptare. Te invitam la ProMAMA sa beneficiezi si de alte servicii: gimnastica postnatala, pilates, consiliere in alaptare, gimnastica si masajul bebelusului. Contacteaza-ne acum... cele 9 luni trec repede! Tel. 0745264028 | 0726715152
Our mission is to build, develop and implement high quality HR solutions with the main goal of improving our clients' organizational performance, thus making a contribution to individual and organizational well-being. Site: www.proficiency.ro
Academia Germana ofera cursuri intensive de limba germana in Munchen, Berlin, Frankfurt si Viena. Deoarece grupurile noastre de studiu sunt formate din cel mult 10 persoane si oferim 12 nivele de curs, putem constata cele mai bune rezultate. In cooperare cu profesorii nostrii calificati am dezvoltat o pagina de exercitii de gramatica si vocabular. Toate lectiile si exercitiile sunt in concordanta cu Standardul European privind limbile straine ai sunt structurate dupa sistemul manualelor de predare. Folosirea acestei pagini este desigur gratuita.
EXEC-EDU - componenta de formare manageriala si consultanta a scolii de afaceri Asebuss - este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata programelor complexe de instruire pentru manageri din Romania. Oferta de programe EXEC-EDU vine in completarea programului de EXECUTIVE MBA ASEBUSS, creat in 1993, cel mai vechi si mai prestigios program romano-american de Executive MBA din Romania. Oferta de cursuri s-a diversificat continuu, atat in domeniul cursurilor intensive, de doua trei zile, cat si a celor de certificare -cu o durata de 4-9 luni, certificate CNPFA. Oferim programe de management strategic, leadership, finanţe pentru nefinantisti, IFRS, managementul resurselor umane, managementul proiectelor, marketing, vanzari, supply chain management, comunicare, negociere, managementul timpului, etc. Astazi, activitatea preluata de EXEC-EDU se remarca prin cel mai variat portofoliu de programe de dezvoltare manageriala de pe piata - peste 40, de la module intensive la programe complexe, de 4-9 luni, autorizate CNFPA.
Firma de consultanta, training si dezvoltare personala cu experienta relevanta pe piata romaneasca, aflata intr-o noua etapa de dezvoltare, ofera 6 locuri sigure de munca intr-un domeniu in care clientul este numarul 1.
Salon de coafura, frizerie cosmetica manichiura pedichiura unghii false, produse L' Oreal la pret de distribuitor. Societatea noastra va pune la dispozitie posibilitatea de a va califica in domeniile mai sus mentionate la preturi atractive. Cursurile se desfasoara in salonul nostru.
Suntem o organizatie non-guvernamentala care promoveaza interesele tinerilor in toate domeniile de activitate (social, economic, cultural, educational si sportiv), cu o arie de activitate concentrata pe judetele Arad, Hunedoara, Caras Severin, Timis, Alba, Hunedoara si Bihor si care isi doreste extinderea si pe alte locatii in functie de nevoi, calificarea proprie si oportunitati. O organizatiei a carei beneficiari au fost mii de tineri, mai ales din judeţul Arad s�i zona de vest a tarii, in cadrul unor proiecte dezvoltate pe parcursul a 8 ani. O echipa care impartaseste acelasi sistem de valori si interese comune. Un grup de prieteni care doresc sa creasca prin propriile idei pe care le promoveaza si in care cred. Rezultatul a ani de munca si efort in echipa pentru aducerea de beneficii sectorului non-guvernamental, netinand cont de momentele de bucurie sau de cele de tristete. Cea mai activa organizatie de tineret din judetul Arad in anul 2008 tinand cont de activitatea desfasurara si impactul acesteia la nivelul comunitatii Arad (evaluare facuta in 2008 de DJT Arad).
Customer Service Excellence Obiective: - Cresterea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora; - Monitorizarea si imbunatatirea serviciului de customer service; - Cresterea eficientei fortei de vanzari; - Identificarea si valorificarea avantajului competitiv; CUSTOMER SERVICE: Cercetari de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanta - Servicii complete, integrate si personalizate nevoilor dvs., la cele mai competitive preturi de pe piata ! Certificari: Membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) Certificare Mystery Shopper MSPA Europe & North America Principles of Marketing Research The University of Georgia & MRII, MRA, ESOMAR Experienta internationala (Los Angeles, California, USA) "She brought great customer service, good understanding of a client's needs, efficient marketing ideas, innovative sales strategies, professional work and substantial background qualifications to the job. Cosmina has done an excellent job and I would highly recommend her for any collaboration in this field." Chris Mann - General Manager at Quality Stone Supply, Inc.; North Hollywood, CA 91605, USA, Tel: +01-818 759.5700, www.qualitystonesupply.com "Un profesor foarte deschis... Cursul merita facut ca experienta profesionala si de ce nu, de viata. Mi-a placut ca a fost si teorie, dar a fost exemplificat prin fapte reale. Putere de convingere si aspiratii ca se poate mult mai bine. Sunt lucruri de invatat in orice moment si acest curs este foarte bun pentru noi in viitor. Mi-a facut o deosebita placere sa particip la acest curs. Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa cunosc o persoana profi." Asistenyi vanzari Micri Gold Bijuterii, Bucuresti Mystery Shopping (unitati proprii & concurenti directi) Este o cercetare calitativa de marketing, ce presupune evaluarea obiectiva, de catre un client sub acoperire, a serviciilor oferite de catre firma (amabilitatea, corectitudinea si cunostintele angajatilor, evaluarea produselor, timpul de asteptare, ambianta, etc.) printr-un chestionar completat ulterior, care va fi in concordanta cu necesitatile firmei dvs. Training - Fidelizarea Clientilor, Imbunatatirea serviciului de Customer Service Necesitatea satisfacerii clientilor, importanta calitatii servirii Tehnici de fidelizarea a clientilor printr-un serviciu exceptional Reclamatiile si gestionarea clientilor dificili Automotivarea cum reusesti sa iesi dintr-o perioada de criza (motivationala) Despre vorbitor: Cosmina Voichita Mesesan: Experienta internationala in Customer - Service, Vanzari si Mystery Shopping (la cele mai renumite mall-uri din Los Angeles, California, USA); Organizatoarea primului Curs de Mystery Shopping din tara si Lector colaborator la scoala de Formare Manageriala in Turism; Specializare in Cercetari de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), MRA, ESOMAR; Certificare Mystery Shopper MSPA Europe & North America; Economist licentiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA); Atestat de Comerciant Merceolog; Membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research). Cercetarea gradului de satisfactie a clientilor (chestionarea direct in unitatile comerciale) Cu stima, Cosmina Voichita Mese?an Manager Specialist Customer Service BUSINESS SOLUTIONS Srl Mobil: 0751 09 00 12 Site: www.solutiideafaceri.ro Bucuresti, Cluj-Napoca, ROMANIA
Companie financiara nou intrata pe piata romaneasca care ofera consultanta clientilor sai pentru certitudinea alegerii celor mai bune produse si servicii de pe piata, adaptate nevoilor lor. Planificarea financiara reprezinta activitatea cheie de zi cu zi, activitate ce ne va asigura ondeplinirea obiectivelor propuse ajungand acolo unde ne-am propus - in topul celor mai cautate companii de investitii din Europa de Est.
ActivAction este o companie de Resurse Umane ce ofera servicii complete in acest domeniu. Specialistii ActivAction vin in acest parteneriat experienta castigata in urma derularii unor proiecte complexe de selectie personal, outplacement, head hunting, formare, coaching, team-building, acompaniere pentru întalnirile anuale, evaluare 360, consultanta in domeniul resurselor umane. ActivAction detine un portofoliu vast de clienti apartinand unor variate domenii de activitate. Va putem mentiona cu scop informativ cateva companii cu care am initiat parteneriate de lunga durata: Alcatel-Lucent, Cetelem, Renault Technologies Roumanie, etc De ce sa alegeti compania ActivAction: - compania noastra ofera servicii profesioniste si integrate intr-o viziune Europeana - adaptam metodele de lucru/ modulele cerintelor dumneavoastra specifice - compania noastra va fi disponibila pentru prestarea de servicii in orice moment al manifestarii cererii si in conditii care sa ofere companiei-client un mediu optim de colaborare - oferim servicii de calitate superioara tinand cont in acelasi timp de bugetul dumneavoastra. Site: http://www.activaction.ro; http://www.job-activ.ro Tel.: +4 0374 01 33 01 Mobil: 0752.455.794 Adresa de contact: STR TOAMNEI 105-107, SECTOR 2, BUCURESTI.
Servicii de consultanta de afaceri si management si instruire manageriala; servicii de consultanta in management si dezvoltare organizationala, de resurse umane, comerciala si de marketing. Consultanta pentru accesare finantari nerambursabile, proiecte cu fonduri europene. Personalul nostru: profesionisti reputati in consultanta si formarea manageriala, traineri, tutori, consultanti seniori si experti.