Va multumim, in primul rand pentru increderea oferita, noua sa deschideti pagina aceasta de prezentare. Scoala de soferi Ioana Auto Trans, pe scurt Syat, a fost infintata in 2008, in dorinta de a impartasii cat mai multe din tainele condusului celor ce doresc sa invete sa conduca din placere sau necesitate. Impreuna cu profesorii si instructorii nostrii veti gasi drumul pe care cu siguranta il cautati. In componenta personalului nostru, se afla instructori cu vechime, cu pregatire temeinica, barbati si femei. Calmul si siguranta de care aveti nevoie, le veti gasi apeland cu incredere la serviciile noastre. Categoriile pe care le puteti solicita dumneavoastra prin scoala noastra sunt B1, : B si BE. Parcul auto este format din masini noi, in ferfecta stare de functionare aixam(cat B1) dacia logan, renault symbol, ford transit (cat BE). Profesorii si instructorii scolii de soferi va asteapta cu intrebari si alte detalii la telefoanele afisate sau la sediul firmei din Str . Valea Sadului, nr. 1E, sector 3, Bucuresti Vehiculele ce corespund categoriei B au caracteristicile: -masa totala maxima admisa nu trebuie sa depaseasca 3500 kg, iar numarul locurilor pe scaune sa nu fie mai mare de 8 fara a se lua in calcul locul soferului. -triciclurile sau cvadriciclurile cu masa proprie mai mare de 550 kg, -ansamblul de vehicule < masina plus remorca> sau < cat. B plus remorca>sa aiba masa maxima totala mai mica de 3500 kg iar masa totala a remorcii sa nu depaseasca masa proprie a partii tragatoare. Inscrierea la scoala necesita urmatoarele: -varsta candidatului 18 ani impliniti sau cu trei luni inainte de a fi impliniti, -copie BI sau copie CI, -cazier judiciar valabil cu specificatia: "pentru examen auto" -sa fie apt din punct de vedere medical si psihologic, -sa nu fi fost condamnat definitiv pentru infractiuni prevazute la art. 24 din Ord. 195/2002 Persoanele care doresc sa se inscrie la cat B1 (16 ani), trebuie sa stie ca au nevoie de copie buletin, cazier, imputernicire notariala, inscrierea se poate face cu 3 luni inainte de a implini varsta de 16 ani. Dosarul pentru examenul auto ce se sustine dupa finalizarea cursului de conducere trebuie sa cuprinda: -fisa de scolarizare, -copie BI -cerere examinare auto, -chitanta permis auto 68 lei (valabila pentru oricate examinari) - se plateste la posta -copie permis auto( exceptie alte categorii). Acest dosar este eliberat de catre scoala si impreuna cu Bi sau Ci, candidatul merge la DIRECTIA REGIM PERMISE de CONDUCERE si INMATRICULARI AUTO din SOS. PIPERA, NR. 49 SECTOR 2 BUCURESTI( Statia de metrou Aurel Vlaicu), unde tinand cont de Judetul in care domiciliaza: Bucuresti SAU Ilfov va sustine examenul teoretic. Proba teoretica pentru cat : B1. B, consta in rezolvarea unui chestionar de verificare a cunostintelor teoretice care contine 26 intrebari. Timpul afectat rezolvarii unui chestionar de verificare a cunostintelor teoretice este de 30 minute. Pentru a promova examenul sunt necesare minimum 22 intrebari rezolvate corect. Proba teoretica pentru cat.BE, consta in rezolvarea unui chestionar de verificare a cunostintelor teoretice care contine 11 intrebari. Timpul afectat rezolvarii unui chestionar de verificare a cunostintelor teoretice este de 30 minute. Pentru a promova examenul sunt necesare minimum 9 intrebari rezolvate corect. Examenul de traseu Incepand cu data de 6 octombrie 2010 aveti posibilitatea de a alege locatia examenului de traseu. B1:1200 ron B: 1500 RON BE: 600 RON ORE SUPLIMENTARE B1:100 ron B: 100 RON BE: 200 RON TAXA EXAMEN: B1:200 ron B: 200 ron BE: 250 RON
Societatea noastra isi desfasoara activitatea in domeniul educatiei, oferind servicii de invatamant privat, Scoala / Gradinita particulara acreditate. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.
Daca doresti sa-ti imbunatatesti o capacitate, munceste cu tine si INTERACTIoneaza cu noi, perfectioneaza-te! INTERACTIV RO CONSULT este furnizor de formare profesionala autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA) sa organizeze cursuri de calificare/ recalificare/ initiere/ perfectionare/ specializare. Primii pasi ii vom face impreuna, vom descoperi aptitudinile si abilitatile necesare formarii tale spre un drum de succes. Vor sta mereu la dispozitia ta un grup de specialisti cu o larga experinta. La noi vei gasi intotdeauna o colaborare constructiva, materialele didactice si toate informatiile de care ai nevoie. NOI TINEM LA CALITATE! Combinatia ideala intre TEORIE si PRACTICA va fi premisa ce-ti va garanta succesul in gestionarea propriului proces de invatare. Absolventii obtin CERTIFICAT DE ABSOLVIRE si supliment descriptiv emise impreuna cu Ministerul Educatiei si Cercetarii si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Acestea, traduse si apostilate, sunt recunoscute si in alte tari membre ale Uniunii Europene. CONTACT: Adresa: Bacau, str Stefan cel Mare, bl.8, sc. B, ap.1 TELEFON/FAX la 0234 571 504, 0724 37 22 96, 0729 29 22 46, 0732155123
Inter Contact Bulgaria EOOD este fondata in 2002 cu activitate de baza - organizarea seminarelor si trainingurilor pentru firme. Scopul de baza este sa va tinem la curent cu schimbarile actuale, care au loc in actele normative, sa va prezentam noutati, care au influenta asupra activitatiilor diferitelor organizatii. Dorim sa realizam un serviciu calitativ si la timp in ajutorul afacerii dumneavoastra, ajutandu-va la dezvoltarea si perfectionarea angajatilor dumneavostră. Inter Contact Bulgaria EOOD se bazeaza pe faptul ca toti clientii nostri sunt si partenerii nostri in afaceri. Aceasta inseamna ca lucram impreuna pentru reusita dumneavoastra .
Cefora Business School - Centrul Roman de Invatamant in Alternanta este o institutie de invatamant ce ofera programe de formare profesionala initiala si continua, in special in domeniul comercial. Formarea initiala consta in cursuri de formare profesionala de scurta durata in alternanta (alternarea perioadelor de cursuri teoretice cu perioadele de stagii practice). Scopul acestui model de invatamant este formarea de specialisti apti sa ocupe posturi de middle management in companiile prezente pe piata. Alternanta este posibila datorita implicarii active a numeroaselor organizatii nationale si internationale care ii asteapta pe stagiari in fiecare an si care doresc incheierea unor legaturi de viitor cu acestia.
AJA Registrars Constanta este cel mai tanar membru al AJA Romania organism de certificare in sisteme de management si are acoperire locala pentru judetul Constanta fiind condusa de Ec. Irena Niculita. AJA Registrars are ca obiectiv pentru anul 2008 sa devina cel mai reprezentativ organism de certificare sisteme.
Established in 1999 we are a pioneer in providing professional placement services to English teachers in Taiwan, ROC. Our job is to bring teachers together with a potential employer.From the moment the teachers arrive in Taiwan we help them every step of the way. Our services include airport pick up and temporary accommodation for the first few days while we help settle down in the school.
Ca persoana fizica autorizata asigur materiale informative pentru cursuri, manuale sau caiete de exercitii in domeniile educatie si pregatire, traininguri precum si alte domenii unde se solicita existenta unei baze de informatii bine structurate.
Organizam cursuri de limbi straine pentru adulti, generale si de afaceri, la sediul firmelor, pentru persoane juridice, online pentru persoane fizice, traduceri din si in diferite limbi, anticariat online, editura.
Cresa Particulara u program prelunigit (08.00-20.00) pentru copii cu varste cuprinse intre 4 luni si 4 ani. Oferim 4 mese pe zi, masa de pranz se va servi in sistem catering, micul dejun si cele 2 gustari preparandu-se in bucataria proprie. Dispunem de personal calificat si asistenta medicala in permanenta, care vor supraveghea pe copii pentru buna desfasurare a activitatilor zilnice.
Prezentarea firmei Statutul juridic - societate cu raspundere limitata, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/9547/2007, reprezentata legal prin Alexandru Lulea - Director general, cu sediul in Bucuresti, str. Sold. Modoran Ene nr. 10, sector 5 - C.U.I. RO 21752529 Abilitare : Certificat nr. 57/17.07.2007 Stimati Clienti, Avem placerea sa va oferim serviciile prestate de societatea noastra, in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Serviciile de prevenire si protectie includ urmatoarele: 1. Consultanta de specialitate privind legislatia in vigoare in domeniul ssm 2. Organizarea activitatii de prevenire si protectie ( intocmirea actelor decizionale ale conducerii si ale atributiilor functionale) 3. Efectuarea instruirii introductiv generale de securitate si sanatate in munca la angajare 4. Testarea periodica a personalului 5. Elaborarea planului tematic anual de instruire pe meserii / locuri de munca 6. Completarea Regulamentului de Ordine Interioara (capitolul privind securitatea si sanatatea in munca) 7. Fisa postului (raspunderile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca) 8. Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post/loc de munca 9. Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul) 10. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul) 11. Intocmirea planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor 12. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire 13. Intocmirea/completarea fiselor individuale de instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca 14. Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor, prin evidenta controalelor medicale periodice si a examenelor medicale la angajare. 15. Infiintarea, organizarea si functionarea comitetului de securitate si sanatate in munca (daca este cazul) 16. Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire 17. Controlul lunar/periodic al tuturor posturile de munca pentru a urmari respectarea intocmai a masurilor stabilite prin planul de prevenire si protectie 18. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie 19. Evidenta meseriilor care necesita autorizare 20. Evidenta si acordarea echipamentelor individuale de protectie 21. Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente) 22. Intocmirea rapoartelor si altor documente prevazute de Hotararile Guvernului in domeniul ssm 23. Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.
Educational Center a aprut pe piata de carte straina din Romania ca importator si distribuitor de carte de limba engleza - Oxford University Press ca mai apoi sa-si difersifice orientarea spre alte edituri de carte engleza dar si germana, italiana si spaniola. De mai bine de 17 ani ne straduim sa oferim o larga selectie de carti pentru invatarea limbilor straine de inalta calitate si la preturi competitive atat pentru invatamantul de stat cat si cel particular. In centrele noastre din Bucuresti, Brasov, Constanta, Ploiesti, Sibiu gasiti cursuri, gramatici, dictionare, literatura clasica si moderna, carti pentru copii, metodica predarii limbilor straine si alte materiale auxiliare CD-uri, DVD-uri etc de la editurile RICHMOND PUBLISHING, GARNET EDUCATIONAL, MCGRAW HILL OXFORD, BROOKMEAD ELT, DELTA, SCHOLASTIC, PENGUIN, DK, LADYBIRD, HUEBER, LANGENSCHEIDT, DUDEN, ALMA, SANTILLIANA. Totodata, Educational Centre este si distribuitor de carte de interes academic: medicina, drept, economie, tehnica, arte etc. de la cele mai renumite edituri internationale. Organizam in exclusivitate examenele Trinity College care dezvolta si testeaza aptitudinile de comunicare in limba engleza de la gradinita pana la bacalaureat, pentru studiu academic sau la locul de munca. Educational Centre organizeaza periodic seminarii de instruire pentru profesori venind astfel in ajutorul cadrelor didactice.
Compania noastra este unul din principalii furnizori de materiale educationale si de suport didactic. Ne adresam in principal institutiilor de invatamant prescolar si primar, formatorilor profesionali dar si parintilor. In oferta noastra veti gasi cele mai potrivite solutii pentru sprijinirea dezvoltarii armonioase a copiilor dumneavoastra.
Atelierele de creativitate pentru copii ANFANG sunt organizate pe perioada vacantelor scolare, in afara Bucurestiului. In oferta curenta avem ateliere de desen şi pictura, iar in pregatire - ateliere de fotografie digitala, de teatru si de limba germana.
Centrul Educatiional Bella este o companie care scolarizeaza personal ce activeaza in saloanele de infrumusetare. Cursurile sunt organizate cu avizul CNFPA, respectandu-se standardele europene privind formarea profesionala. Instructorii scolii au o vasta experienta in domeniu atat pe plan local cat si international. Certificate de absolvire avizate de ministerul muncii si cel al educatiei, recunoscute pe plan national si international. Modulele de curs pot fi accesate si on line la adresa www.bella-mar.ro
Centru acreditat ECDL oraganizeaza cursuri ecdl si la sediul institutiilor si firmelor, asigurand logistica necesara si cadre de specialitate. Printre primele firme de specialitate it acreditate din romania care au organizat cursuri de pregatire in informatica in tara.
R& I Etic Solutions este o companie specializata in domeniul resurselor umane, furnizand servicii de recrutare si plasare personal si avand un portofoliu prestigios de clienti din cele mai variate domenii de activitate. Prin construirea de parteneriate viabile, pe termen lung, am reusit sa devenim adevarati "asistenti personali" pentru clientii nostri, furnizandu-le incredere si oferind seriozitate si responsabilitate in cadrul unui proces inteligent si mai ales eficient de recrutare. Compania R&I Etic Solutions furnizeaza programe complexe de training (Excel, Power Point, Relatii publice, Asistent Manager) destinate in primul rand perfectionarii persoanelor care activeaza deja sau doresc sa activeze in domeniul administrativ sau in marketing si vanzari, relatii publice, fie pe pozitii din categoria Middle Management (Sef cabinet, Asistent Director) fie din categoria Executive (Asistent Manager, Sales Executive, Asistent Relatii Publice, etc.). Am realizat proiecte complexe si personalizate de training in Excel si Power Point pentru clientii nostri, firme ce activeaza in domenii de activitate dintre cele mai diverse, printre acestea numarandu-se companii multinationale. Va invitam sa consultati sectiunea noastra de Cursuri, unde veti putea gasi detalii despre programele de training pe care le oferim, intr-o abordare personalizata, in functie de necesitatile practice si de competentele deja acumulate ale fiecaruia dintre cursanti.
Q Test S.A. ofera clientilor sai servicii de instruire, evaluari in domeniile managementului calitatii, securitatii si sanatatii muncii, protectiei mediului, laboratoarelor de incercari. Q Test S.A. va pune la dispozitie specialisti cu experienta, firma noastra avand reprezentare in orasele Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj, Timisoara, Caransebes, Deva, Hateg, Sebes, Drobeta Turnu Severin, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu, Pitesti. Q Test S.A. certifica produse din domeniul constructiilor prin evaluarea conformitatii acestora cu specificatiile tehnice aplicabile. Q Test SA intocmeste Plan de securitate si sanatate pentru santier si Coordonare santier in materie de securitate si sanatate, conform HG. Nr. 300/2006 Q Test S.A. organizeaza cursuri de perfectionare profesionala la sediul nostru sau in alte locatii la cererea clientului, asigurand participarea de lectori din mediul universitar, a specialistilor din cadrul ministerelor, institutiilor de cercetare, organismelor de certificare din domeniile calitatii, securitatii si sanatatii muncii si protectiei mediului.
Acum poti studia online, in propriul tau orar, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Niciodata nu vei mai pierde vreun curs! In ce zi incep studiile? La ce ora? Cat dureaza? Tu decizi! Inscrie-te acum la cursurile MBA online care te intereseaza si obtine-ti diploma MBA.
Gradinita Ceata lui Pitigoi, particulara, infiintata in august 2007, dorim in anul 2008 sa pornim in forta, acordandu-le copiilor dumneavoastra climatul de care ei au nevoie pentru a se dezvolta armonios.