A+Performance este un proiect creat pentru dezvoltarea programelor de training de elita in Romania. Metodele propuse clientilor sunt fundamentate de sisteme care si-au dovedit eficacitatea. Abordarea fiecarei interventii este efectuata intr-o maniera customizata, axata pe nevoile specifice de training ale organizatiei. * Analizam nevoile de training * Cream programe customizate de dezvoltare * Evaluam rezultate: imediate si pe termen lung Toate activitatile noastre sunt construite in jurul celor trei valori pe care le consideram esentiale: Calitate, Excelenta si Performanta.
Suntem gradinita “AMICII”…..pentru ca de mici se leaga prieteniile! Pe Vaslui , la 29 S-a deschis o scoala noua . E o scoala ca-n poveste! Ea “Amicii “se numeste. Vrei o gasca de amici ? Vino sa te-inscrii aici ! Doar aici tu vei gasi Loc de joc, de ghidusii, Un loc unde cresti frumos, www.gradinitaamicii.ro Intelept si sanatos! “SCOALA INAINTE DE SCOALA” “SCOALA DUPA SCOALA”
1. Comert cu piane si pianine. Instrumentele noastre provin din renumite fabrici vest europene. Nu sunt noi dar sunt de o calitate exceptionala si în stare foarte buna. 2. Rezolvam orice problema de functionare care apare in decursul folosintei unui pian, de la reparatii capitale la simple reglaje sau acordaj, restaurari partiale sau totale. Toate operatiile au preturi accesibile.
Aparuta pe piata trainingului si formarii profesionale in domeniul Logisticii si Supply Chain Management-ului in anul 1998, AFP MKTsi-a propus inca de la inceput dezvoltarea unei activitati de training si consultanta bazata pe principiile unei colaborari oneste si corecte atat cu clientii nostri, cat si cu colaboratorii. Odata cu realizarea importantei logisticii in organizatie a crescut si nevoia de cunostinte aprofundate in domeniu. AFP MKT vine in intampinarea acestor nevoi prin organizarea de cursuri de specializare oferite partenerilor sai. Acestea sunt sustinute de traineri certificati, specializati in domeniul logisticii si transportului, avand o solida pregatirea teoretica si practica si fiind direct implicati în managementul companiilor de profil. Cursurile prezinta notiunile necesare pentru atingerea standardului de competente formulate de European Logistic Association – ELA. AFP MKTa dezvoltat un numar de subiecte in domeniul logisticii, pentru fiecare in parte pregatind un set de concepte pe baza caruia se construieste materialul in functie de forma de sustinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizandu-se metode moderne de invatare si prezentare, echilibrandu-se componenta teoretica si cea practica. Oferta noastra de cursuri despecializareeste urmatoarea: “Managementul Logisticii si Supply Chain-ului” “Managemnetul Achizitiilor si Stocurilor” “Managemnetul Depozitarii” ‘Managementul Tasportului si Distributiei” “Managementul Operatiunilor”
Atelierele Ilbah organizeaza in Ploiesti cursuri de calificare si perfectionare la preturi foarte avantajoase. Atelierele ILBAH organizeaza si training-uri,workshop-uri sau conferinte. Incercam sa oferim cadrul complet pentru dezvoltarea personala chiar daca este vorba despre programe de Team Building, de metode de petrecere a timpului liber sau workshop-uri ce va stimuleaza imaginatia si creativitatea. Certificatele de calificare/ absolvire eliberate sunt emise de Ministerul Muncii si de Ministerul Educatiei si au recunoastere nationala si europeana.
Sonorizare nunti, botezuri, corporate party, privat party si conferinte cu echipamente profesionale(boxe Behringer, Gemini, mixer Behringer, laptop Asus, microfoane Behringer, mp3 playere). Mai sunt asigurate instalatii de lumini, fum( GRATIS ). Filmare profesionala, foto, huse, flori, marturii, casuta de dar, fantana de ciocolata, limuzine. Formatie (cantaret profesionist, 2 clape si acordeon).
Una dintre primele si cele mai apreciate agentii profilate pe team building si team-adventure din Romania. Oferta noastra cuprinde activitati outdoor si programe de team building de aventura, jocuri indoor si training in locatii adecvate in privinta dotarilor si cadrului natural.
Scoala privata, oferim invatamant particular, program national. Predam fizica, chimie, biologie, informatica in limba engleza. Oferim si cazare ppentru care vino din alte judete. Oferim si bursa pentru elevii cu performanta buna.
Acceder este o companie inovatoare si curajoasa care ridica standardul de transparenta si eficacitate in practica de recrutare. Oferim servicii profesioniste pentru recrutarea de management, completate cu servicii de career coaching si assessment. Practica noastra este bazata pe cei peste 8 ani de experienta in resurse umane, recrutare si evaluare de talent a fondatorului Acceder, Eduard Radu, in tara si strainatate, in companii multinationale lideri in industrii FMCG.
Cabinet PARI este mai mult decat o firma de consultanta. Noi valorizam cu adevarat relatiile cu clientii nostri, constienti de faptul ca reputatia noastra depinde de succesul clientilor nostri. Lucram cu dumneavoastra pentru a va furniza solutii personalizate si rapide, care va permit sa va pastrati avantajul competitiv, totul cu o atingere personala si profesionala care delimiteaza Cabinet PARI de restul. Relatiile cu candidatii sunt la fel de importante. Misiunea noastra este sa construim o relatie bazata pe transparenta si incredere cu fiecare persoana cu care intram in contact. Oferim indrumare privind scrierea CV-ului si a scrisorii de intentie, tehnici de interviu si consiliere privind cariera. Castigarea si pastrarea unui avantaj competitiv necesita o investitie importanta in dezvoltarea personalitatii si abilitatilor profesionale ale angajatilor dumneavoastra. Datorita experientei noastre, va putem oferi cele mai bune servicii de resurse umane: - recrutare si selectie - evaluarea angajatilor - studii pe piata - training - consultanta in resurse umane. Vizitati www.pari.ro pentru detalii.
Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: formare de formatori, management de program, management de proiect, dezvoltare instituţională, comunicare, lucru în echipă, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă. Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. CURSURILE NOASTRE Schultz Consulting promovează, în primul rând cursuri autorizate, ceea ce înseamnă că la finalul acestora participanţii primesc un certificat care le atestă competenţele ca formator (trainer), manager de proiect sau manager de resurse umane (conform Codului Ocupaţiilor din România), în funcţie de cursul ales. Certificatele sunt recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse şi de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.
Scoala soferi categoria A SI B, firma infiintata in 2006. Scoala detine un numar de 5 masini, o sala de legislatie dotata la standardele cerute de legislatie in viguare, instructorii sunt testati de ARR.
Fondata in anul 2002, Shakespeare School a avut o evolutie remarcabila, reusind sa se diferentieze de celelalte scoli deja existente pe piata prin profesionalismul serviciilor oferite si printr-o altfel de abordare a predarii limbilor straine. Shakespeare School- in top 3 al companiilor de servicii educationale din sectorul 2, conform "Camerei de Comert si Industrie" si membru al "Asociatiei Romane pentru Servicii Lingvistice de Calitate". Suntem un centru privat de limbi straine de marime medie, destul de mare incat sa ofere o diversitate de cursuri pentru toate nivelurile. Noi nu facem parte dintr-o franciza sau un lant de scoli, ceea ce ne permite o abordare mult mai personala a angajatilor, oferind fiecaruia in parte o atentie individuala. Intr-o vila construita in stil englezesc, cu sali primitoare ( dotate cu TV, video, DVD player, casetofon, white-board ) am reusit sa creem un cadru de lucru dinamic si participativ, in care cursantii sunt puternic motivati pentru invatarea unei limbi straine, prin lucrul in grupe sau in perechi. Pentru o eficienta maxima, numarul de cursanti in grupa este de 5 maxim 10 . Secretul succesului nostru? Entuziasm, calitate, flexibilitate si inovatie!
Intr-o zona in care linistea este atotcuprinzatoare, pensiunea BRADUL INALT va asteapta in fiecare moment al anului. Aici se pot petrece zile linistite de odihna intr-un cadru perfect pentru un concediu de refacere, sau se pot organiza petreceri prilejuite de diverse evenimente (onomastici, revelioane etc). De asemenea iubitorul de munte va putea face un popas aici inainte de a incepe un traseu spectaculos spre unul din multele obiective turistice ale zonei. Pensiunea Bradul Inalt este o varianta de cazare in Bran sau Bran Moeciu atat pentru grupuri mici cat si pentru grupuri mai mari. Pensiunea BRADUL INALT va pune la dispozitie: • 9 camere duble cu grup sanitar propriu • 2 apartamente cu grup sanitar propriu Dintre acestea 6 camere duble si un apartament sunt situate la etaj, beneficiind de baie proprie, TV conectat la reteaua digitala Boom TV si balcon propriu, iar celellate 3 camere duble si un apartament sunt situate la mansarda si sunt dotate deasemenea cu baie proprie si TV. • sala mese (restaurant) este situata la parterul pensiunii si are o capacitate de 40 locuri. • sala de training este situata la mansarda fiind astfel "departe" de sala de mese si de sala de activitati recreative, oferindu-va in felul acesta linistea necesara desafsurarii cursurilor. • Sala de activitati recreative dotata cu masa ping pong, masa biliard, dart, subac situata la demisol. • terasa foarte mare cu vedere catre Bucegi • gratar • curte foarte spatioasa cu o suprafata aproximativa de 3500 m.p. • acces la internet wireless
Cine suntem? Suntem prima companie din judetul Bistrita-Nasaud specializata in servicii de consultanta in resurse umane si audit organizational. Aria noastra de actiune acopera in primul rand zona Transilvaniei, avand insa capacitatea de a derula proiecte in orice regiune a tarii. Ce ne propunem? Sa oferim clientilor nostri oportunitatea dezvoltarii durabile si maximizarea resurselor interne, prin oferirea unor servicii profesionale si solutii personalizate, in functie de caracteristicile fiecarei organizatii. De ce noi? Pentru ca oricare ar fi cerintele clientilor nostri, solutiile pe care le propunem pornesc intotdeauna de la o analiza atenta a organizatiei si a afacerii derulate. Niciodata nu vom propune solutii standardizate, pentru ca nu credem in acest tip de solutii. Noi credem in solutiile personalizate, pentru ca fiecare client este unic.
Avand o experienta de peste 8 ani in domeniu, asiguram service de inalta calitate in domeniul aerului comprimat. De asemenea vindem compresoare cu surub si echipamentele aferente de tratare a aerului comprimat.
BJ Mures este o biblioteca publica, cu un fond de carte de tip enciclopedic. In ultimii ani s-a schimbat menirea bibliotecilor, acum aceata trebuie sa-si ofere serviciile unui public mult mai larg... De aceea s-a infiintat Biblioteca Mobila, pentru a facilita accesul la informatie a categoriilor de utilizatori defavorizati din societatea de astazi.
Hermann Gmeinner a pus piatra de temelie a primului sat SOS, in 1949, la Imst, in Austria. Noi oferim o familie copiilor ajunsi in dificultate, ii ajutam sa-si cladeasca singuri un viitor si contribuim la dezvoltarea comunitatilor in care ei traiesc. SOS Satele Copiilor s-a cladit pe baza unor convingeri si atitudini fundamentale, ce reprezinta esenta succesului nostru. In indeplinirea misiunii noastre, urmatoarele valori durabile ne ghideaza actiunile, deciziile si relatiile: CURAJ ANGAJAMENT INCREDERE CREDIBILITATE
Experienta acumulata in peste 10 ani de activitate in vanzarile auto, managementul afacerilor, instruirea fortei de vanzari si a managementului a facut posibila constituirea acestei companii. Munca alaturi de companii care reprezinta branduri importante ne-a aratat importanta viziunii catre un orizont larg, ne-a dezvoltat creativitatea si ne-a demonstrat ca obiectivele nu sunt altceva decat trepte catre succes. Astfel, valori ca munca, viziunea larga si creativitatea ne-au devenit repere constante si neconditionate. Asta ne propunem sa transmitem prin cursurile marca Skop Solution.
Recrutare si plasare personal in strainatate. Plasarea muncitorilor romani in diferite tari din Uniunea Europeana: Anglia, Olanda, Franta, Cipru, etc. Domeniile sunt diferite, icepand de la agricultura, Hotel/Restaurant, Constructii, AU-PAIR, etc.