Millenium Events confera stralucire evenimentului Dumneavoastra, iar amintirilor o nuanta de neuitat! Va oferim o gama foarte diversificata de servicii menita sa satisfaca si cele mai pretentioase asteptari in organizarea evenimentului dumneavoastra. Creatiile noastre alcatuite din aranjamente florale deosebite, decoratiuni rafinate reprezinta un ansamblu de stil, gust si distinctie, toate acestea purtand semnatura Millenium Events. Pentru echipa Millenium Events provocarile reprezinta oportunitati de dezvoltare si de antrenare continua imbinand creativitatea, placerea si pasiunea pentru a va oferi un eveniment de neuitat. Millenium Events a luat fiinta din dorinta de a impartasi cu Dvs. creativitatea si experienta acumulata. Impreuna transformam visele in realitate!
Infiintata in sep 2014, firma noastra isi propune oferirea de hrana cruda pentru mic dejun, pranz si evenimente (zile de nastere, botezuri, nunti). Suntem in cautare de furnizori pentru materia prima necesara.
Distractie, voie buna si amintiri placute - toate, disponibile prin intermediul cabinei foto mobile. O puteti avea la dispozitie la orice eveniment pe care il organizati, pentru a oferi invitatilor sau participantilor experienta inedita a fotografiilor la minut. Serviciile de inchiriere a cabinei foto mobile sunt personalizate pentru fiecare eveniment in parte, pentru a garanta rezultate dintre cele mai bune. Asadar, fie ca organizati o petrecere privata sau tematica, un eveniment corporate, o nunta, activitati de teambuilding, o conferinta sau un seminar, un eveniment de socializare si networking, o expozitie, un targ sau un festival, va invitam sa ne contactati pentru a stabili impreuna detaliile colaborarii. Serviciile incluse: - inchirierea aparaturii BW Photo Booth, instalarea la data si locatia evenimentului (cabina foto mobila de ultima generatie, cu aspect compact si design placut+ accesorii); - seturi de fotografii in cantitate nelimitata, cu dimensiuni atipice/clasice disponibile pe loc; - a 4-a pozitie din fiecare set de poze personalizata (cu logo-ul sau mesajul evenimentului); - servicii post-eveniment - toate pozele realizate la eveniment sunt transpuse pe CD/DVD si puse la dispozitia clientului; - asistenta la sesiunile foto; - transportul (gratuit in judetul Cluj, in alte judete se factureaza consumul minim pe ruta Cluj-Napoca-locatia evenimentului); - album (optional). Si daca toate acestea nu te-au convins, arunca o privire la urmatoarele servicii pe care iti oferim GRATUIT: - Pozeaza-te cu toata gasca ta! - relistare pe loc pentru toti cei care apar pe poze cate o fasie cu clipele de neuitat; - asigurarea de accesorii distractive-funny; - magnetizarea pozelor (in limita a 300 poze); - mesaje video- toti cei care doresc va pot adresa urari in mesaje video de 30 sec. - 1 minut.
Academic Fest este o companie de top care se ocupa cu organizarea Cursurilor Festive pentru licee si facultati. Echipa noastra cu o experienta de peste cinci ani in organizarea de evenimente, ofera servicii de organizare cursuri festive, pentru a avea festivitatea ta de absolvire asa cum ai dorit-o. Serviciile de organizare sunt la cele mai inalte standarde si aduc în sprijinul dumneavoastra o echipa de profesionisti care va vor ajuta cu sfaturi si solutii concrete pentru reusita acestui eveniment deosebit.
Nu ne pricepem la nimic mai bine, decat la crearea unor povesti pentru ziua copilului tau. Iar prin povesti ne referim la petreceri tematice in care copiii se vor bucura de face-painting, jocuri, dansuri, cantece live la chitara si de diverse personaje de poveste (clowni, indieni, printese etc.). Pentru ca si parintii sa se bucure de eveniment la fel de mult ca si copii, îi vom lasa sa se relaxeze si ne vom ocupa noi de selectia locatiei, a fotografului, a decoratiunilor, a tortului si a meniului special pentru copii. Toate astea pentru a crea o zi de nastere perfecta de care sa te bucuri cu drag alaturi de copilul tau.
Development for better future este un SRL-D înființat în primăvara anului 2014 de niște tineri antreprenori axați pe calitatea serviciilor oferite. Domeniile de activitate sunt împărțite în două mari categorii: - servicii educaționale (cursuri pentru copii, training-uri pentru tineri și adulți, consultanță educațională, studii sociologice, etc.) - servicii de organizare evenimente (axate preponderent pe organizarea de conferințe, lansări, workshop-uri, training-uri sau teambuilding-uri).
Vila Lupsa, str. Rahovei, Nr.7A, cartier Gruia, Cluj Napoca, organizeaza diverse evenimente intr-un mediu ambiant placut si select. Ne adaptam oricarui buget si cerinte, va stam la dispozitie cu o locatie ideala, o panorama deosebita a Clujului, dispunem de locuri pentru 230 de persoane in sala, 20 de locuri de parcare si o terasa de 100 de persoane unde se poate organiza Cununia Civila. Vino alaturi de echipa noastra pentru a-ti personaliza meniul, noi te vom ajuta sa-ti organizezi evenimentul visat! Mai multe detalii despre serviciile si ofertele noastre gasiti accesand:www.vilalupsa.ro sau contact@vilalupsa.ro
Sc Multimedia Band Srl va ofera spre ichiriere o gama completa de sunet, lumini, scenotehnica pentru evenimentele pe care doriti sa le organizati. Calitatea echipamentelor si nu in ultimul rand echipa calificata sa execute asemenea lucrari asigura si garanteaza succesul evenimentului. Suntem o echipa de profesionisti ce dorim sa oferim solutii de calitate mediului Concert & Event Logistics. Oferim solutii complete, la cheie pentru evenimentele (Zilele Orasului, -Comunei) organizate de comunitatea Dvs. Oferta noastra are doua puncte forte: o echipa profesionista formata din tehnicieni cu experienta de peste 10 ani in domeniul echipamentelor profesionale audio - video si o gama larga de echipamente profesionale de ultima generatie proprii.
Noi suntem BluParty si organizam de peste 13 ani petreceri si evenimente pentru copii in Bucuresti si toata tara. Indiferent ca ai invitat 10 sau chiar 500 de copii, poti avea incredere ca am gasit reteta perfecta pentru distractia micutilor! Descopera programe unice de animatie si activitati, coordonate de cei mai iubiti animatori, mascote si personaje de poveste, adusi la viata de actori profesionisti. Tot noi iti decoram si accesorizam petrecerile cu stil, punem cea mai tare muzica de petrecere si karaoke pentru copii, amenajam trambuline si spatii de joaca gonflabile, baloane cu heliu si iti aducem toate accesoriile si articole de petrecere de care ai nevoie ca sa dati un party memorabil!
Asociația Voluntari pentru Idei și Proiecte este o organizație studențească inter-universitară, care desfășoară anual peste 10 proiecte de dezvoltare personală și profesională. Este structurată asemenea unei companii, pe 6 departamente de activitate.
Misiunea asociatei este de a realiza actiuni pentru a asigura egalitatea de sanse pentru copiii, tinerii si adultii care au nevoie de acces la educatie, programe de sanatate sau ajutor umanitar, urmarind cresterea demnitatii umane si atenuarea marginalizarii sociale a persoanelor cu nivel de trai scazut.
Folcloric Band va ofera muzicanti, lautari, trupa, formatie sau band pentru nunti, botezuri. Indiferent cum ne veti numi, noi iubim folclorul si mereu Folcloric Band vom fi! Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati.
Nunta reprezinta un eveniment amplu, personalizat pentru fiecare cuplu in parte, ce necesita o organizare temeinica si multa creativitate pentru a-i imprima acel "WoW" ! De mai bine de 5 ani activez in domeniul nuntilor, al evenimentelor si al spectacolelor. Am acumulat experienta alaturi de un portofoliu bogat de colaboratori si furnizori, iar impreuna cu studiile mele in Comunicare, PR si Management cat si cu temperamentul meu energic dar in acelasi timp discret si rafinat, sunt pregatit sa va fiu alaturi ca si Wedding Planner (Planificarea bugetului, Consultanta in alegerea furnizorilor, Organizare si Time Management, Prezentarea momentelor cheie ale evenimentului) pentru ziua cand totul trebuie sa fie perfect....ziua nuntii voastre! Sunt disponibil pentru nunti si alte evenimente festive sau corporate in judetul Cluj cat si in alte localitati din Romania !
Nunta reprezinta un eveniment amplu, personalizat pentru fiecare cuplu in parte, ce necesita o organizare temeinica si multa creativitate pentru a-i imprima acel "WoW" ! De mai bine de 5 ani activez in domeniul nuntilor, al evenimentelor si al spectacolelor. Am acumulat experienta alaturi de un portofoliu bogat de colaboratori si furnizori, iar impreuna cu studiile mele in Comunicare, PR si Management cat si cu temperamentul meu energic dar in acelasi timp discret si rafinat, sunt pregatit sa va fiu alaturi ca si Wedding Planner (Planificarea bugetului, Consultanta in alegerea furnizorilor, Organizare si Time Management, Prezentarea momentelor cheie ale evenimentului) pentru ziua cand totul trebuie sa fie perfect... ziua nuntii voastre! Sunt disponibil pentru nunti si alte evenimente festive sau corporate in judetul Cluj cat si in alte localitati din Romania !
Suntem doua mame cu copii mari, unite de dragostea pentru copii si pasiunea pentru dezvoltare personala. Ce vei gasi aici? •Cursuri pentru dezvoltarea inteligenta a copiilor •Petreceri si zile onomastice •Loc de joaca pentru copii •Cursuri de parenting •Cursuri si workshop-uri pentru adulti Asii Veseliei este primul club pentru parinti si copii din Romania care sustine, in egala masura, cresterea si dezvoltarea armonioasa a copiilor si a parintilor. Vino impreuna cu copilul tau! Te asteptam cu mare drag, Carmen si Oana
Kidoos este un spatiu situat in Gheorgheni,Cluj unde copii se pot juca si distra cu prietenii. Organizam petreceri pentru aniversari si alte ocazii speciale pentru copii dumneavoastra. Pentru mai multe detali nu ezitati sa ne contactati.
Nunta este unul dintre cele mai importante evenimente din viață și noi suntem bucuroși să vă ajutăm. Vă asigurăm că va fi cel mai frumos, relaxant și bine planificat eveniment la care au participat familia și prietenii dumneavostră. Botezul este un eveniment plin de bucurie și emoție pentru familie, primul și cel mai important din viața bebelușului, iar petrecerea de botez este una din grijile si dorințele oricărui părinte. Pachetul All-inclusiv conţine: * discuţie iniţială * planificarea bugetului * selectarea modelului de invitaţie dorit * găsirea localului adecvat * alegerea bisericii * căutare unei formaţii de muzică sau a unui DJ * aranjamentul sălii şi alegerea unei florării * găsirea cofetăriei cu tortul perfect * negocierea cu furnizorii * consilierea in alegerea ţinutelor * confirmarea prezenţei invitaţilor * alegerea mărturiilor, a meniurilor şi a cardurilor de aşezare * stabilirea modului de aranjare a invitaţiilor la mese * găsirea transportului pentru invitaţi şi rezervare hotel * informaţii necesare pentru cununia civilă, religioasă şi schimbarea de nume * şi în ziua cea mare coordonarea desfăşurării întregului eveniment Pentru a afla mai multe informaţii legate de preţurile şi serviciile pe care le oferim vă invitam să ne contactaţi pentru a stabili o întalnire.
Unique Party este compusa dintr-o echipa tanara si sociabila, orientata spre idei noi dar si catre cele clasice. Firma noastra va vine in ajutor cu o gama larga de servicii si consultanta in organizarea evenimentului, precum si executarea angajarilor luate pentru reusita petrecerii dumneavoastra. Uniqueparty realizeaza de la decoruri de sala, drapaje, aranjamente florale, mese cu fructe pana la servicii de catering, foto-video, sonorizari, astfel incat sa reflecte personalitatea dumneavoastra, binenteles toate acestea in functie de locatia aleasa. Va stam la dispozitie pentru a transforma impreuna evenimentul intr-o petrecere unica!
Suntem o agentie specializata in organizarea de nunti, care reflecta personalitatea si stilul unui cuplu pe tot parcursul intregului proces de planificare. Va oferim un ambient de poveste cu mai multe variante la alegere, solutia ideala pentru o nunta de vis chiar in curtea casei tale.
Bucurati-va de oferta bogata pentru meniul zilei, pizza, paste, minuturi,deserturi, preparate locale gustoase si specialitati de orice fel in restaurantul nostru. Restaurantul Hudin Anda cu 55 de locuri este la dispozitia oaspetilor pentru sarbatori de orice fel. In pizzerie avem 57 de locuri. https://www.facebook.com/Restaurant-Hudin-Anda-1523249371256673/ Pe terasa de vara avem 24 de locuri. Va oferim o gama larga de servicii de catering pentru toate ocaziile.