Sc Epy Srl din Oradea infiintat in 1990 cu obiectul de activitate alimentatie publica. Restaurantul Epy in timp de 27 de ani, a devenit cel mai renumit din Oradea. Sala de evenimente are suprafata de 400 de persoane.
Suntem o echipa de videografi specializati pe segmentul filmelor de nunta, iar datorita evenimentelor la care suntem solicitati, deseori calatorim distante insemnate pentru a filma un eveniment. Inainte de toate, credem ca un film de nunta trebuie sa fie unul captivant, iar ca sa-l realizam in acest fel, este vital sa-l pastram autentic, dinamic si totodata cat se poate de natural. Din acest motiv, stilul nostru este unul non-intruziv, tocmai pentru a capta emotiile si sentimentele intr-o maniera cat se poate de reala si naturala (incercam sa evitam sub orice forma regizarile si interventiile care nu sunt esentiale). Desigur experienta si echipamentul utilizat joaca un rol important in calitatea serviciilor pe care le oferim, insa ceea ce ne face diferiti este abordarea individuala cu ocazia fiecarui proiect si valorile in care credem. Credem ca este deosebit de important sa fim motivati de fiecare data, fiindca nu exista doua evenimente la fel si consideram fiecare eveniment, in special cele care aru loc intr-o locatie necunoscuta pentru noi pana in acel moment o provocare unica. Produsul nostru final in general consta in doua materiale: -Un clip scurt, de cateva minute, in care urmarim sa prezentam cele mai frumoase si marcante momente ale zilei nuntii, intr-un mod dinamic si captivant. Este modul ideal de a prezenta intregul eveniment sub o forma compacta si in general are un succes garantat in randul invitatilor. -Filmul de nunta complet (cu o durata in 30 si 90 min in functie de eveniment si asteptari). Aceasta versiune este una mai detaliata si prezinta secventele importante de pe parcursul zilei intr-o forma mai lunga. Serviciile noastre insa nu includ doar atat. Oferim consultanta si suport in planificarea zilei, astfel incat totul sa decurga fara griji, atat in ceea ce priveste proiectul filmului cat si intregul eveniment. De fapt aceste doua lucrui merg mana in mana. Aditional putem oferi si cadre filmate din aer utilizand drona sau sedinta video de dupa nunta, desigur toate in sincron cu un stil de postprocesare elegant si cu bun gust. In privinta aspectelor tehnice in prezent materialele de nunta sunt disponibile fie la rezolutie full HD fie la rezolutie 4K.
Puteti creea chiar dvs. propria invitatie de nunta, veniti cu modelul si noi punem in practica ceea ce ati creat. Puteti modifica culorile, puteti alege tipul cartonului si culoarea textului, puteti schimba fundita si multe altele. Toate invitatiile din colectiile Scroll Style (clasic, wood si satin) beneficiaza, la cerere, de plicuri-card de bani la jumatate de pret).
Conseil En Enterprise este una dintre companiile de top din Romania, colaboratorii din cadrul acesteia avand o experienta in ceea ce priveste serviciile profesionale de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile,consultanta in afaceri, audit, consultanta fiscala. Printre clientii nostri se numara atat persoane publice din Romania, din mediul politic sau de business, cat si companii de succes. Ne implicam profund de fiecare data, iar obiectivul nostru este intotdeauna victoria. Oferim acelasi nivel de servicii tuturor campaniilor noastre, adica aceiasi specialisti: strategi, analisti, scriitori si editori. Valorile si principiile noastre sunt cheia performantei si cooperari: Relatia cu clientul: Intelegerea clientului si a nevoilor acestuia sunt principalul nostru obiectiv. Ne propunem inca de la primul contact sa dezvoltam o relatie bazata pe incredere si loialitate reciproca. Performanta: Oferim servicii performante si materiale publicitare profesioniste, care le permit clientilor nostri sa lupte de la egal la egal cu cei mai mari competitori de pe piata si sa-i faca vizibili si relevanti pentru publicul lor tinta. Raspundere: Ne asumam un rol activ in gasirea celor mai relevante solutii pentru afacerea ta si te ajutam constant pentru a atinge cele mai bune rezultate. Integritate: Suntem echilibrati, corecti, onesti. Transparenta este un principiu de la care nu putem devia niciodata in campaniile noastre. Integritatea si stabilitatea este ceea ce orice client isi poate dori de la agentia cu care lucreaza. Colegialitate: Suntem tineri, suntem pasionati de ceea ce facem si ne pregatim constant pentru a fi in tema cu toate noutatile. Nu sunt doar partenerii tai, suntem colegii tai, prietenii tai. Lucram in aceeasi echipa!
Firma noastra este o societate comerciala cu capital integral privat infiintata in 2001 si situata in Targu Mures. In viitorul apropiat vom pune la dispozitia dumneavostra o arie larga de produse: aranjamente florale, buchete, jerbe, coroane, coronite la preturi promotionale. Producem si comercializam la nivel de tara o arie larga de coroane si jerbe funerare, flori inmormantatre, toata colectia fiind artificiala. Aceste produse oferinduva o alternativa pentru produsele naturale de acest gen, produse care pe zi ce trece devin mai scumpe si totodata mai inaccesibile pentru cetateni. Promovand impreuna aceste produse contribuim la salvarea padurilor.
Se aproprie un eveniment extrem de important si ai intrat in criza de timp? Elsonic are solutia pentru tine. Daca locuiesti in judetul Bistrita-Nasaud nu ezita sa ne contactezi si noi iti garantam organizarea evenimentului.
Suntem o echipa tanara, de profesionisti, cu o experienta de peste 10 ani in domeniul produselor si serviciilor profesionale pentru prezentari. Ne ocupam cu crearea, productia, importul, personalizarea, comercializarea si inchirierea produselor precum si cu serviciile conexe pentru prezentari, expozitii, evenimente, conferinte, etc. Oferim solutii complete pentru evenimentele dvs.! Ne preocupam in permanenta pentru identificarea celor mai bune solutii care asigura succesul prezentarilor dumneavoastra. Multe din produsele pe care vi le oferim sunt unice pe piata, fiind concepute si realizate in atelierul propriu de productie. Ne dorim sa fim prima alegere pentru identificarea solutiilor potrivite pentru evenimentul dvs. Satisfactia clientilor este principala masura a succesului nostru.
Echipa Expand Catering organizeaza cele mai importante evenimente, pentru a rescrie agenda orasului transilvanean in randul celor mai importante orase ale lumii. Echipa Expand Catering acorda o importanta deosebita, felului in care clientul doreste sa interactioneze cu invitatii sai, tocmai pentru a transforma un moment formal intr-o oportunitate de dezvoltare a afacerii sale. Sunt evenimentele care au nevoie de cea mai spectaculoasa personalizare.Fiecare om este diferit, fiecare isi imagineaza intr-un anume fel momentele care trebuie sa devina memorabile pentru zeci sau sute de oaspeti. De aceea echipa Expand Catering, va ofera pachete personalizate de servicii, adaptate dorintelor si bugetului fiecarui client. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre ne gasiti si pe site-ul: www.expandcatering.ro
Firma noastra Nunta Oradea va ajuta la organizarea nuntii d-voastra cu o gama larga de servicii: invitatii, meniuri, plasute, flaconase si sticle palinca, aranjamente florale, pahare decorate, fum greu etc.
Sala de evenimente Coral dispune de o capacitate de 250 de persoane si dotari la standarde europene, ce includ cu aer conditionat, captatoare de fum. Servirea este asigurata de personal calificat, iar meniul poate fi personalizat pentru a se potrivi cerintelor dumneavoastra. Localul are o terasa cu o capacitate de 40 de persoane, parcare de 100 de locuri si o suprafata totala de 320 mp.
Acordati-ne favoarea de a va organiza evenimentul mult visat, intr-unul din cele 4 saloane de evenimente by Vanity! Experienta de peste 7 ani in domeniul organizare eveniemnte, ne situeaza cu mult peste media pietei, in ceea ce priveste calitatea si profesionalismul! La finalul evenimentului, extazul si strangerea de mana a fiecarui client, reprezinta satiffactia noastra si garantia ca avem cu adevarat o echipa de profesionisti.
Situata in zona Metropolitana a Oradiei, la 2 km. de Felix pe artera principala, Sala de Evenimente Cervantes a fost conceputa pentru a satisface cele mai exigente gusturi. Parcarea ampla, arhitectura stil si interiorul elegant, imbinate cu o splendida terasa in mijlocul naturii permit desfasurarea oricarui tip de eveniment.
Suntem un magazin online din Pitesti, care va ofera invitatii de nunta, invitatii de botez, costume de carnaval, articole de party, accesorii de nunta, accesorii de botez. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.
Te invitam la cele mai tari petreceri studentesti. Facem prezenta la ora 22:00 la cele mai tari cursuri de distractie. Va asteptam cu cele mai noi hituri de club si o atmosfera incendiara 100 % studenteasca!
Kotys Design & Events este o companie infiintata in anul 2009, care produce articole textile destinate restaurantelor si agentiilor organizatoare de evenimente din intreaga tara. Echipa noastra este formata din tineri entuziasti, care isi folosesc experienta pentru a oferi clientilor sai cele mai creative produse. Speram ca pasiunea noastra pentru nou si inedit sa va inspire in crearea decorului pentru un eveniment perfect. Ne gasiti zilnic intre orele 8.00-17.00 la sediul nostru din Slatina, jud Olt str Ionascu nr.1, corp A, parter - la numerele de telefon de pe pagina de contact sau pe site-urile de socializare. Spor la inspiratie si la cumparaturi!
SPG Prelate Activ S.R.L. a devenit de-a lungul timpului o prezenta importanta pe piata interna si internationala a productiei de prelate pentru toate tipurile de autovehicule, corturi industriale si de evenimente, acoperiri diverse cu prelata si personalizari, datorita calitatii si profesionalismului de care a dat dovada. Pentru ca suntem adeptii perfectionismului si dorim ca fiecare client sa fie multumit, acordam atentie desosebita fiecarui produs realizat, satisfactia clientului reprezentand scopul principal dupa care ne ghidam.
Royal President este locatia ideala pentru evenimente private: nunti, botezuri, aniversari cat si pentru evenimente corporate: conferinte, intalniri de afaceri, lansare de produse. Situat la etajul intai al cladirii, President Ballroom are o capacitate de 130 persoane si va asteapta cu servicii ireprosabile si un meniu atent selectat pregatit de cei mai buni bucatari. Pentru cele mai reusite evenimente punem la dispozitia clientilor o terasa pentru cocktail, parcare privata si 12 camere de hotel. Situat la parterul cladirii, Royal Ballroom are o capacitate de 130 de persoane. Pentru cei care iubesc eleganta si bunul gust, salonul Royal este locul ideal pentru evenimente de neuitat. Motto: Pentru cei care apreciaza eleganta si bunul gusta .
Am lansat in mai 2012 locatia Galeria, nume inspirat din multiplele functionalitati pe care aceast locatie le poate indeplini si deci a publicului participant la spectacolele, petrecerile, lansarile, prezentarile ce pot avea loc aici. Locatia cuprinde un salon pentru nunti, pentru evenimente private si pentru petreceri corporate, piscina si terasa pentru petrecerile ce au loc vara, clubul pentru petreceri de copii cu mini discoteca, karaoke si posibilitatea organizarii oricaror petreceri tematice, in total aproximativ 1500 mp foarte aproape de centrul Bucurestiului. Multumim celor ce ne-au ales locatia pentru petrecerea evenimentelor personale, oricat de mari sau oricat de mici, dar cu toate speciale, multumim pentru cuvintele frumoase scrise dupa ce evenimentele s-au incheiat, pentru sfaturi si pentru ca desi a trecut putin timp de la lansare unii dintre voi si-au facut noi rezervari.
Casa Anke este o agentie full service care iti ofera servicii profesionale (fotograf nunta, cameraman nunta, DJ nunta si alte servicii) pentru evenimentele speciale din viata ta: aniversari, nunti, botezuri, banchete, onomastici, baluri, petreceri corporate, dineuri, receptii, diferite evenimente.
Inchiriem mobilier pentru evenimente: scaune Chiavari, scaune banqueting, mese de cocktail, mese rotunde , mese dreptunghiulare, incalzitoare terasa, huse de scaun, fete de masa, lumini arhitecturale, corturi si pagode. Vindem scaune Chiavari de lemn si mese rotunde.