Officecont Serv Srl este o societate ce ofera servicii de cea mai buna calitate in domeniul contabil, consultanta economico-financiara,infiintari si modificari societati comerciale care are o bogata experienta castigata prin colaborari de lunga durata cu societati ce desfasoara activitati de comert, transport, productie, constructii, import. Colectivul nostru format din membrii ai Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania va pune la dispozitie toata experienta profesionala acumulata pe drumul ce l-am ales a fi alaturi de societatile colaboratoare. Ne adresam tuturor societatilor juridice ce doresc externalizarea serviciilor financiar contabile o practica foarte intalnita la nivel mondial la societatile mici si mijlocii care confera mai mult timp pentru desfasurarea activitatii si reducand substantial costurile pentru realizarea obiectivelor intreprinderii.
Allianz – Ţiriac Asigurări SA este compania numărul 1 pe piaţa românească a asigurărilor, deţinînd aproape o cincime din piaţă. Creşterea calităţii şi adaptarea serviciilor acordate clienţilor sunt două dintre obiectivele principale ale societăţii. Clienţii beneficiază de forme de asigurare adecvate activităţilor specifice şi de o soluţionare promptă a daunelor. Nivelul de siguranţă pe care îl oferim clienţilor noştri este susţinut, pe langă propria putere financiară şi printr-un extins program de reasigurări, care reprezintă unul dintre instrumentele principale de protecţie a intereselor şi rezultatelor financiare ale societăţii.
Firma de contabilitate, audit si consultanta financiara autorizata CECCAR, ce oferta servicii contabile pentru firme mici si mijlocii, ce isi desfasoara activitatea in orice domeniu. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Colaboram cu una din cele mai puternice companii de asigurari din lume si pcea mai mare din Europa si Romania. Oferim consultanta cu personal specializat si cu experienta. R aspundem cu promptitudune.
Oferim servicii organizatiilor mici si mijlocii, cu capital integral privat, roman si/sau strain (cunoscator de limba italiana, engleza), indiferent de domeniul lor de activitate. Serviciile oferite de noi sunt indreptate exclusiv catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii clientului. Astfel, clientul dispune in mod curent de toate informatiile financiar-contabile, acestea fiind suportul deciziilor economice si financiare necesare in coordonarea activitatii unei societati. Membrii echipei noastre au pregătire profesională de specialitate şi putem organiza şi conduce activitatea financiar-contabilă a unei firme, indiferent de obiectul de activitate al acesteia.
Domeniul nostru de activitate il reprezinta furnizarea de servicii financiar bancare in numele companiei numarul 1 de pe piata Romaniei, in segmentul pensiilor private si al asigurarilor de viata. Alatura-te celei mai puternice companii in domeniu si pregateste-ti viitorul financiar.
Oferim consultanta in afaceri si management, intermediem obtinere credite bancare persoane fizice si juridice, intermediem obtinerea de fonduri structurale. Oferim servicii de contabilitate, resurse umane.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
Societate cu capital romanesc specializata in consultanta financiar-bancara si de management, cu servicii destinate persoanelor fizice, cetateni romani cu domiciliul stabil in Romania, consultanta pentru investitii.
Oferim consultanta financiara personalizata, satisfactie deosebita a clientilor, planificare financiara pentru persoane particulare. Cea mai bogata paleta de produse in domeniul serviciilor financiare.
Cabinetul a luat fiinta in anul 2006, propunandu-si sa ofere clientilor sai servicii de contabilitate, audit, consultanta financiar-contabila si de afaceri, tax planning, servicii de personal-salarizare si servicii conexe, indiferent de obiectul de activitate. Cabinetul este membru al Corpului Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati (CECCAR) precum si al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR). Serviciile prestate se bazeaza pe profesionalism, flexibilitate si confidentialitate si sunt indreptate permanent si exclusiv catre dezvoltarea companiei tale. Avand o imagine fidela a situatiei economice si financiare a companiei, poti lua cele mai bune decizii manageriale. De aceea doresc sa fim parteneri ! SERVICII OFERITE -Contabilitate ON–LINE; Situatii financiare -Consultanta financiar–contabila ON–LINE -Expertiza; Cenzorat -Resurse umane si salarizare; Recrutarea de personal de specialitate departament financiar-contabil -Audit -Consultanta, asistenta manageriala si servicii de management financiar -Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara. Avantajele colaborarii cu un cabinet de contabilitate: o Apeland la serviciile unui cabinet de contabilitate beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial; o Cabinetul de contabilitate acumuleaza experienta din numeroasele probleme cu care se confrunta, pentru fiecare client in parte, si o pune in slujba dumneavoastra; o Cabinetul de contabilitate este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice; o Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala; o Costurile serviciilor noastre pot fi cu pana la 50% mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii; o Reprezentare in fata organelor de control financiar - fiscale; o Veti putea lua decizii corecte pe baza rapoartelor primite in timp real; o Activitatea cabinetului este sustinuta de un soft de contabilitate si gestiune, un program complex, avand module integrate de contabilitate, gestiune, salarii, mijloace fixe. Tendinta intreprinderilor mici si mijlocii este de externalizare a serviciilor, aceasta conferind mai mult timp pentru desfasurarea a activitatii si reducand substantial costurile pentru realizarea obiectivelor intreprinderii.
Companie multinationala de prestigiu. Sediul mama se afla in Ungaria, la Budapesta. Spargerea ghetii pe piata din Romania a avut loc in mai 2009 iar ianuarie 2010 reprezinta inceperea activitatii. Compania are ca scop acapararea pietei si ulterior intrarea pe pietele din Slovenia, Bulgaria si Rusia.
Sc Info Banking Srl ofera consultanta financiar bancara si faciliteaza obtinerea oricarui tip de credit. Consultanta GRATUITA. De ce sa apelezi la noi: * identificam solutia optima de finantare pentru tine * sustinem dosarul pe tot parcursul analizei * timpul de aprobare redus * economie de timp – nu e nevoie sa te interesezi la toate bancile, cunoastem toate produsele de creditare de pe piata * afli de la inceput, complet si corect toate costurile creditului * sansele de aprobare a creditului se maresc considerabil * obtinem reduceri la costurile adiacente creditului (asigurari, taxe notariale).
Am ca obiect de activitate economisire si creditare in domeniul locativ, incheierea contractelor de ECPDL persoanelor fizice interesate de imbunatatirea spatiului locativ cum ar fi: modernizarea, renovarea,cumpararea de noi locuinte sau terenuri intravilane, etc.
Pentru a va desfasura activitatea in condiiti optime aveti nevoie de consultanta contabila si fiscala. Contabilitatea eficienta va poate ajuta sa tineti impozitele si taxele sub control, de asemenea va poate ferii de amenzi ustutoare. Contabilul are datoria de a va indruma spre a creste profitabilitatea firmei si maximizarea profitului, implicit minimizarea cheltuielilor. Alegeti o firma de contabilitate serioasa cu personal bine pregatit, alegeti CONTABILITATE MAXI MAD !
Infiintata in 2008, ca o companie de consultanta credite de achizitie si intermedieri imobiliare, S.C Askendiss Broker S.R.L. este astazi parte a grupului de companii cu acelasi nume, ce ofera o gama extinsa de servicii de consultanta imobiliara, constructie si brokeraj de credite.
Concern financiar german, a luat fiinta la Koln in Germania in 1970, prezemt in 14 tari europende dintre care in multe din ele pe locul 1. Isi desfasoara activitatea pe toata piata financiara: Banci, Societati de credite pentru locuinte, Societati de asigurai, Bursa, Fonduri de pensii, etc.; intermediaza servicii financiare pentru cei mai mari jucatori de pe piata si este orientat catre client.
Membra a Metropolis Business Group (alaturi de Metropolis Invest System si Metropolis Hosting Agency), Metropolis Finance System este o companie specializata in servicii de consultanta si intermediere financiara personalizata. Serviciile noastre se adreseaza in egala masura persoanelor fizice, persoanelor juridice, IMM-urilor si segmentului corporate. Metropolis Finance System dispune de o echipa de specialisti, a caror experienta a adus in portofoliul companiei parteneriate cu cele mai importante banci comerciale si institutii financiare nebancare din tara. Fiind reprezentantul direct al acestor institutii, Metropolis Finance System selecteaza si ofera cele mai bune produse bancare, adaptate nevoilor si exigentelor clientilor.
Osys Global Corporate Consultants a fost infiintata de un grup de specialisti cu vasta experienta in domeniul serviciilor financiare si administrative pentru a oferi servicii sigure, de inalta calitate atat companiilor cat si persoanelor fizice care doresc sa-si stabileasca organizatia intr-un domiciliu eficient atat din punct de vedere operational cat si din punct de vedere fiscal.