Oferim servicii de contabilitate completa, consultanta contabila si fiscala, resurse umane, experienta profesionala deosebita, seriozitate, angajament, rezultate excelente in relatiile cu autoritatile, servicii adaugate: IT, marketing.
Companie multinationala ce activeaza in domeniu investitiilor si al asigurarilor de viata. Oferim consultanta clientilor nostri pentru certitudinea alegerii celor mai bune servicii de pe piata, adaptate nevoilor lor.
De la înfinţarea în anul 1970, OVB All Finanz s-a dezvoltat la nivel european, devenind unul dintre cei mai de succes prestatori de servicii financiare. În prezent, în jur de 3 milioane de clienţi au încredere în know-how-ul colaboratorilor noştri. Dorinţa de a afla ce aduce cu sine viitorul i-a mişcat dintotdeauna pe oameni. Totuşi, nimeni nu poate şti exact ce va fi mâine. Dar cine face azi paşii potriviţi va putea privi mai liniştit spre viitor. În acest sens noi vă ajutăm în calitate de companie de frunte la nivel european în domeniul consultanţei financiare – de peste 35 de ani. Noi analizăm permanent pentru dumneavoastră întreaga piaţă financiară şi selectăm cele mai interesante posibilităţi. În cadrul consultanţei noastre, găsim împreună cu dumneavoastră soluţiile din portofoliul nostru de produse care corespund exact nevoilor dumneavoastră – pentru protecţia prin asigurare şi consolidarea averii, pentru asigurarea de pensie şi propria locuinţă. Ca să vă puteţi simţi bine ştiind că sunteţi pregătit optim pentru viitor şi ca să puteţi spune liniştit.
Gemacon a fost constituită şi este condusă de un profesionist, membru ACCA (Asociaţia Contabililor Autorizaţi din Marea Britanie), cu experienţă vastă în: servicii financiare (bănci, analiză şi management financiar), servicii profesionale (audit, contabilitate, taxe internaţionale, fuziuni, lichidări), administrare de afaceri (manager de proiect, diverse poziţii manageriale, administrator). GEMACON îşi propune să îşi pună experienţa şi expertiza în slujba obiectivelor de afaceri ale clienţilor săi. GEMACON doreşte să dezvolte soluţii profesioniste viabile pentru problemele de afaceri tot mai complexe ale companiilor româneşti, în următoarele zone de interes: Analiză financiară, Bugetare şi previzionare, Studii de fezabilitate şi planuri de afaceri, Evaluarea şi structurarea finanţărilor existente şi/ sau noi, Asigurarea relaţiei cu finanţatorii, Management de proiect, Risk Management, Audit intern, Alte servicii de consultanţă.
Societatea este fondata de catre doi asociati cu vasta si indelungata experienta profesionala in domeniul contabil, avand certificari ale asociatiilor profesionale: CECCAR -expert contabil judiciar, CCFR -consultant fiscal judiciar, ANEVAR -expert evaluator de intreprinderi. Clientii societatii sunt persoane fizice, persoane fizice autorizate, societati civile si societati comerciale avand obiect de activitate: prestari de servicii (IT, proiectare, juridice, cosmetica, telefonie, securitate, s.a.); constructii; transporturi; comert angro si en-detail (materiale de constructii, s.a.) ; productie (mobila, tipografie, echipamente IT, s.a.); agricultura, s.a. , carora le sunt prestate SERVICII IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL SI FISCAL: Servicii de “Start up” • Asistenţă la înfiinţarea companiei, prin acordarea de consultanţă în ceea ce priveşte alegerea celei mai bune opţiuni din punct de vedere fiscal şi contabil, consultanţă pentru întocmirea unui plan de afaceri şi furnizarea de informaţii necesare procesului de decizie; • întocmirea documentaţiei pentru obţinerea de credite bancare; • Asistenţă în procesul de recrutare si administrare a personalului. Organizarea funcţiei contabile • Organizarea funcţiei contabile ; • Implementarea unui sistem contabil în măsură să funizeze informaţii utile indiferent de politicile contabile şi cerinţele de raportare (menţinerea în paralel a unui sistem de raportare statutar, către management şi grup); • Implementarea de metode şi proceduri contabile; • Analiza fluxului informational contabil; Tinere de contabilitate si întocmirea declaratiilor fiscale, jurnalelor contabile, situatiilor financiare statutare si asistenţă contabilă periodică (lunar/ trimestrial/ semestrial/anual) • Prelucrarea documentelor primare, întocmirea balanţelor de verificare şi completarea registrelor contabile obligatorii; • Intocmirea ordinelor de plată pentru impozite, taxe şi alte vărsăminte; • obţinerea certificatelor de atestare fiscală; • Intocmirea si depunerea raportării semestriale şi a bilanţului contabil, si a declaraţiilor fiscale cerute de legislaţia în vigoare; • Configurarea şi pregătirea raportărilor către management sau către grup; • Retratarea conturilor statutare conform IAS/ IFRS sau US GAAP. Consultanţă financiar-contabilă şi fiscală on line • Consultanţa cu privire la reglementările fiscale şi contabile aplicabile companiei şi tranzacţiilor specifice; • Asistenţă pe parcursul controalelor fiscale, inclusiv la cele pentru recuperare de TVA; • Consultanţă privind aplicarea normelor şi regulamentelor BNR; • Consultanţă în interpretarea şi întelegerea situaţiilor financiare. Salarizare • Servicii de salarizare; • Întocmirea si depunerea statelor de plata si a declaratiilor fiscale; • Întocmirea si înregistrarea contractelor individuale de munca / actelor aditionale si Deciziilor incheiate intre societate si angajatil sai; • Alte aspecte privind dreptul muncii (Contractul colectiv de munca, Regulamentul de Ordine Interloara, completarea Registrului de evidenta a salariatilor, atestatele medicate, etc.) EXPERTIZE CONTABILE JUDICIARE SI EXTRAJUDICIARE EVALUARI PATRIMONIALE.
Taxpedia este singura firma din Romania care interpreteaza intreaga legislatie conform ultimelor modificari ale Codului Fiscal 2010, a normelor si a ordinelor. Prin iTax Taxpedia ofera clientilor sai in mod automat, solutii pentru orice speta se prestare sau primire servicii. Afli: Persoana obligata la plata si tara in care se datoreaza TVA, modalitatea de plata, obligatii de inregistrare, scutiri, rambursare, drept de deducere, declaratii 390 si 394 si operatiuni in afara sferei TVA. Pe site si pe forum gasiti noutati cu privire la taxe si TVA.
Suntem o echipa de tineri profesionisti in domeniul juridic si economic dedicata clientilor nostri. Problemele clientilor nostri sunt tratate si rezolvate de tineri daruiti profesiei lor ce lucreaza in departamentele firmei noastre de consultanta pentru a gasi solutii potrivite pentru succesul afacerii dvs. Suntem o echipa cu experienta in domeniul de infiintari firme, infiintari societati comerciale tip SRL si alte forme juridice de organizare, precum si asociatii, fundatii, intreprinderi individuale, PFA, intreprinderi familiale, precum si domeniul financiar contabil. Oferim solutii pentru infiintari firme in timp util si la preturi corecte ! Pentru noi conteaza timpul, banii si increderea clientului pentru a putea crea o relatie profesionala pe termen lung. Va multumim ca ati ales sa lucrati cu echipa noastra.
Va oferim: - servicii de asistenta finaciara - consultanta bancara - evidenta contabila in partida simpla si partida dubla conform cu legislatia in vigoare. Aasiguram seriozitate si confidentialitatea informatiilor cu care se lucreaza.
Compania noastra ofera cu promptitudine si profesionalism consultanta economica in evaluare pentru: credite, raportari financiare (impozitare), tranzactii imobiliare. Echipa noastra este formata din experti evaluatori, membri titulari ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Rapoartele de evaluare realizate in cadrul societatii noastre respecta Standardele Internationale de Evaluare si Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator, adoptate de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Domeniile in care specialistii nostri va stau la dispozitie sunt: - Evaluarea proprietatilor imobiliare (apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale, spatii industriale, spatii de birouri) - Evaluarea bunurilor mobile (echipamente, masini, autoturisme, autoutilitare) - Evaluarea interprinderilor (afaceri) Prin profesionalism si promtitudine, avem comvingerea ca vom reusi sa punem bazele unui parteneriat solid si de durata. In derularea activitatii dumneavoastra, echipa COCIOBANU SI ASOCIATII doreste sa va fie alaturi in situatii ca: - vanzarea unei proprietati, - cumpararea unei proprietati, - fuziune si schimburi de proprietati, - garantarea imprumuturilor ( garantarea unui credit bancar, emisiunea de obligatiuni negarantate, emisiunea de actiuni noi, - rezolvarea litigiilor (justa compensare in caz de expropriere, cazuri de inselare dovedita a cumparatorului, evaluarea pentru pagubele prin deteriorarea proprietatii), - impozitare, - asigurare, - inregistrarea valorii activelor in situatiile financiare.
Compania OVB este prezenta pe piata din Romania din anul 2002, ofera consultanta gratuita in toate domeniile financiare: bancar, de asigurari, de investitii, imobiliar, dar si in ceea ce priveste relatia stat-cetatean. Principalele calitati ale Companiei OVB sunt neutralitatea si independenta fata de aceste institutii financiare, ceea ce garanteaza gasirea unei solutii optime si obiective pentru clientii sai. Cu o experienta de aproape 40 de ani pe piata europeana, OVB isi propune sa isi ajute clientii prin oferirea celor mai bune optiuni in domeniul financiar.
Scopul nostru este sa contribuim la prosperitatea partenerilor nostri, oferind servicii de calitate. Noi ajutam firmele mici si medii sa isi gestioneze in mod eficient activitatea contabila, oferind servicii complete de contabilitate ce acopera zone diverse precum servicii contabilitate, salarizare, consultanta fiscala, expertize contabile, raportari financiar contabile atat pe RAS cat si pe IFRS, situatii contabile in limba engleza (balance sheet ,income statement ,cash flow etc).
Compania West Property Advisor activeaza in domeniul serviciilor de consultanta financiara. Experienta cumulata a consultantilor nostri include asistenta privind activitatile unor companii internationale si mari companii locale, active in domeniile financiar-bancar, imobiliar, bunuri si servicii de larg consum, investitii private, etc. Compania West Property Advisor va sta la dispozitie prin intermediul unei echipe de profesionisti cu viziune globala si cu experienta de lucru in proiecte care vizeaza: Evaluarea proprietatilor imobiliare pentru: - Garantarea imprumuturilor bancare - Stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea vanzarii, cumpararii, fuziuni- achizitii sau schimburi - Raportarea financiara - Aplicarea standardelor internationale de contabilitate - Evaluari in vederea utilizarii rapoartelor in exproprieri - Evaluari pentru investitori, licitatori, lichidatori, administratia locala Consultanta financiara - Studii de fezabilitate si planuri de afaceri - Analiza celei mai bune utilizari - Analize economico - financiare pentru diagnosticarea starii de performanta a echilibrului financiar Analiza costurilor - Consultanta finaciara pentru proiecte de investitii.
Ce este Leadermark? LEADERMARK este un Centru de Resurse - informare si formare - pentru Leadership si Dezvoltare Profesionala Continua. LEADERMARK nu este doar o librarie, desi aceasta este "poarta" de intrare pentru cei mai multi dintre dvs. La LEADERMARK se desfasoara 3 activitati ce au ca tinta comuna excelenta in cariera si in viata personala: 1. DEZVOLTARE PROFESIONALA CONTINUA. De luni pana vineri, de la 1630 la 2030 va invitam la Atelierele LEADERMARK. Cresteti-va valoarea instruindu-va alaturi de experti! Actualizati-va informatiile legislative si aflati solutii practice la problemele dumneavoastra participand la Atelierele de Legislatia Muncii, Resurse Umane, Contabilitate, TVA, Impozite directe, Proceduri fiscale, Finantare. Periodic va invitam la Seminariile LEADERMARK: FISCALITATE & CONTABILITATE 2010. 2. DEZVOLTARE PERSONALA. NETWORKING. Gasiti in libraria online foarte multe titluri utile in doemniile "motivational" si "dezvoltare personala". Prin intalnirile pe care le gazduieste LEADERMARK promoveaza networkingul fata-in-fata. Prin aceasta modalitate practica de dezvoltare a retelei de relatii si de autoeducare, socializati cu persoane din medii diferite si cu experiente dintre cele mai diverse, adaugati nume noi in agenda cunostintelor utile. 3. LIBRARIE. Va invitam zilnic, intre orele 930 - 1830 in Bucuresti, Bd. Natiunile Unite nr. 3 - 5, sa consultati carti, reviste, CD-uri, audiobookuri - titluri extraodinare, actuale, riguros selectate.Toate titlurile sunt disponibile si in libraria online LEADERMARK, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
PrivatBroker este reprezentanta in Estul Romaniei a concernului financiar MarketingBeratung International care actioneaza cu mult succes pe teritoriul european. Pregatirea profesionala a PrivatBroker-ilor nostri, calitatea serviciilor oferite si nu in ultimul rand, independenta noastra fata de institutiile financiare si bancare ne pozitioneaza in topul celor mai apreciate societati de consultanta. Va punem la dispozitie echipa de experti MBI si PrivatBroker, experti care va vor consilia competent si care va vor ajuta sa va atingeti scopurile. Cei mai multi clienti au venit pe baza unei recomandari calificate.
Eurobrokers Group SA ca societate de brokeraj in asigurari specializate in reprezentarea si apararea intereselor clientilor sai in raporturile cu societatile de asigurari este in masura sa negocieze cele mai avantajoase oferte pentru produsele si serviciile de asigurari existente in prezent pe piata asigurarilor din Romania.
We have a cumulated banking experience of almost 30 years and we strive to build excellence and create value to our customers. Our extensive banking expertise and deep knowledge of local financial mechanisms enable us to deliver tailor-made solutions and advice that are meant to match the specific needs of our demanding customers. We have sound connections within the banking community as well as in sectors such as real estate, investment funds, legal or the public sector. We are ready to provide a high level of commitment and put forth dedicated efforts to structure and close transactions. Our mission is to deliver a unique advisory experience that is devised to enhance the long-lasting wealth of our customers. Whatever your business funding needs, Consilium Advisors has the expertise as well as the network in introducing the right investor to the right company, or finding the right loan for the right business. In this respect, Consilium Advisors provides expert advice and support with all aspects of business funding, whether for equity finance, trade finance, debt finance through lending or asset finance to fund new purchases or release cash from existing properties. These core services put forth by our managing team are not only designed to provide with an optimal pricing conditions quoted by the potential Lenders, but also to allow you to benefit from optimal covenants, sound and smooth cooperation with the banks partnering your projects. Since inception, our Company has successfully managed to finalize transactions ? predominantly related to attracting bank debt ? for clients belonging to various business areas such as real estate, FMCG, and energy. We have also tapped into the Mergers & Acquisitions services area, receiving mandate from various buy / sell side parties, as well as into the Corporate Debt restructuring. We are also interested in building up partnerships with stocks brokerage houses with the view to offer financing alternatives to our clients through IPOs placed on the stock markets. Aside from the core service, our team can provide expert advice and support with business development strategy, helping our clients identify where new opportunities lie as well as devising planning and processes such that our clients to be constantly primed to use those opportunities to their full advantage.
Credit Recover ofera servicii de recuperare creante pentru persoane fizice si juridice. Obiectivul nostru este indeplinirea cerintelor companiei dumneavoastra, materializata printr-o rata cit mai mare de recuperare a creantelor incredintate. Aria de acoperire: Aria de acoperire a serviciilor noastre se refera atat la debitori persoane fizice cat si la persoane juridice de drept public sau drept privat. Servicii oferite: * evidenta si colectarea facturilor (pina la maxim 15 zile de intirziere de la data scadenta) emise de catre dvs. in scopul asigurarii unui cash flow ce poate sustine finantarea afacerii desfasurate; *intocmirea de rapoarte privind partenerii de afaceri (viitori sau actuali); *colectarea facturilor neachitate (restante de maxim 90 de zile intirziere) atit pentru persoane juridice romane cit si pentru cele straine care nu au sau nu doresc deschiderea de reprezentante in Romania; *recuperarea creante (restante mai vechi de 90 de zile intirziere) pe cale amiabila si pe cale judecatoreasca; *recuperare bunuri ce fac obiectul contractelor de leasing / inchiriere / comodat. Sperăm ca această propunere generala să îndeplinească aşteptările Dumneavoastră. Pentru a putea discuta o oferta personalizata pe nivelul si caracteristicile companiei dumneavoastra va rugam sa ne contactati in vederea stabilirii unei intilniri. Site: www.creditrecover.ro
Furnizor olandez de servicii financiare atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice in domeniul investitiilor, pensiilor, asigurarilor de viata si asigurarilor de sanatate suplimentare, lider de piata in Romania pe acest segment de produse.
Reprezentam: -concern finaciar Austriac, -181 de ani de experienta. Cautam: -persoane comunicative, responsabile, -capacitate de integrare intr-un mediu profesionist de lucru, -dornice de a-si dobandi independenta financiara.
Firma este autorizata de corpul expertilor contabili si contabililor autorizati (CECCAR) cu Seria A Nr 5967. Oferim servicii de contabilitate financiara, contabilitate de gestiune, expertiza contabila si consultanta.