Ne propunem sa fim intotdeauna cu un pas inainte, venind in intampinarea solicitarilor clientilor nostri. Acestia trebuie sa cunoasca anticipat efectele asumarii unor angajamente, adecvarea unor demersuri, eficienta unor actiuni. Totodata, dorim sa oferim clientilor nostri un nivel ridicat de profesionalism si un raport transparent si direct intre client si avocatul ales. Calitatea serviciilor este garantata de implicarea efectiva si nemijlocita a avocatilor asociati in reprezentarea intereselor clientului, elaborarea strategiilor si redactarea documentelor, cu suportul unei echipe dinamice si experimentate, orientata spre eficienta si rezultat. Serviciile noastre, personalizate in functie de solicitarile clientilor, se adreseaza societatilor comerciale romane si straine, tuturor celor care urmaresc desfasurarea de activitati economice in Romania si nu in ultimul rand persoanelor fizice. Credem ca experienta in furnizarea serviciilor juridice la cel mai inalt nivel in principalele limbi de circulatie internationala si constanta noastra preocupare pentru permanenta imbunatatire a standardelor cu care clientii nostri sunt obisnuiti recomanda societatea noastra de avocati ca pe un partener de incredere.
Practica noastra se extinde in toate domeniile dreptului comercial, oferind consultanta din punct de vedere legal companiilor nationale, straine sau multinationale care opereaza in Republica Moldova.
Prin alinta cu diferite firme internationale cautam forta de munca din Romania pentru Anglia, America, Australia, Noua Zeelanda, Germania, Franta Domeniile de actrivitate necesare sunt, ospatari, bucatari, contabili, agenti de vanzare, agent callcentre, agent paza, soferi, lucratori comerciali, menajere, bone
AS Credit Recover Consulting este o companie specializata pe servicii profesionale de colectare a debitelor si recuperare a datoriilor pentru persoanele juridice care isi desfasoara activitatea in România. Preocuparea noastra o reprezinta rezultatele obtinute in vederea asigurarii unor servicii de recuperare profesioniste, fara deterioararea relatiilor dintre creditori si debitori. Echipa noastra este formata din profesionisti din domeniul juridic, cel al managementului proiectelor, al finantelor si fiscalitatii. Serviciile pe care le oferim sunt urmatoarele: - Colectare - reprezinta procesul de recuperare pe cale amiabila a unor debite a caror plata este intarziata in mod repetat. Oferta se va face astfel, pe baza unei selectii, efectuate de dumneavoastra, asupra conturilor delicvente. In vederea conceperii unei oferte, vom necesita un raport care sa conntina urmatoarele informatii: -debitor (optional) -nr. factura -data emiterii si data scadenta -valoarea debitului -Externalizare - AS Credit Recover preia spre rezolvare toate debitele*, unde onorarea platilor a fost amanata, depasindu-se astfel perioada de intarziere, considerata "naturala" de catre clientii nostri. O oferta concreta pentru acest serviciu, va vom putea inainta in urma analizarii unui ageing report. Studierea acestui raport este necesara pentru a estima potentialul acestui parteneriat. De asemenea, in vederea elaborarii acestei oferte, va rugam sa ne comunicati la cate zile de la scadenta, s-ar dovedi eficient pentru dumneavoastra, sa ne incredintati debitele. (* Exceptie fac debitele pentru care exista o garantie sau sunt acoperite cu instrumente de plata la termen) Va putem asigura ca Externalizarea este forma cea mai avantajoasa de colaborare pentru ambele parti, deoarece presupune costurile cele mai scazute. Variatia procentului este generata de marimea intervalului dintre data scadentei si data predarii catre AS Credit Recover, marimea bazei de colectare, vechimea debitului si numarul de cazuri incredintate spre colectare.
As Credit Recover Consulting este o companie specializata pe servicii profesionale de colectare a debitelor si recuperare a datoriilor pentru persoanele juridice care isi desfasoara activitatea in RomA�nia. Preocuparea noastra o reprezinta rezultatele obtinute in vederea asigurarii unor servicii de recuperare profesioniste, fara deterioararea relatiilor dintre creditori si debitori. Echipa noastra este formata din profesionisti din domeniul juridic, cel al managementului proiectelor, al finantelor si fiscalitatii.
Suntem specializati in rezolvarea eficienta si discreta a problemelor oamenilor de afaceri si companiilor cu datorii. Echipa noastra competenta formata din juristi, economisti si evaluatori va sta la dispozitie pentru a va oferi solutii ori de cate ori ajungeti in impas. Puteti solicita oricand consultatii specialistilor nostri. Va ajutam sa gasiti cumparator pentru orice afacere indatorata. Exista investitori straini care din motive de fiscalitate sunt dispusi sa preia societati comerciale cu debite restante si/sau creante neincasate. Procesul de transmitere a dreptului de proprietate asupra companiilor se face in limitele legii. Totul este legal. Nici un act normativ nu va poate obliga sa tarati dupa dvs. o companie indatorata. Despre conditiile concrete in care se va realiza vanzarea va vom informa in cadrul unei consultatii. Consulatiile noastre nu sunt gratuite. Pentru informatii legate de costuri vezi sectiunea costuri. Acordam asistenta pentru atragere de capital circulant companiilor subcapitalizate. Asiguram consultanta in planificare fiscala. http://www.moneyflow.mfbiz.com/
Serviciul de recuperare creante va ofera posibilitatea de a va intregi patrimoniul ca urmare a unor facturi neincasate, contracte neonorate, imprumuturi nerestituite sau orice alte creante neincasate de orice natura. In functie de nevoile dvs. puteti decide singuri care dintre OFERTELE NOASTRE va avantajeaza. Specialistii nostri va stau la dispozitie inclusiv cu servicii de consultanta juridica in materie comerciala si servicii de resurse umane.
Suntem o societate de Recuperari creanţe/ debite şi datorii comerciale pe cale Legală. Oferim tuturor clienţilor (persoane juridice) servicii profesionale de recuperare-colectare eficientă şi rapidă a sumelor restante de bani. Avantajele colaborarii cu firma noastra sunt urmatoarele: - suportam costurile aferente - preluam dosarele litigioase direct de la sediul dvs, prin proprii curieri sau prin fax/email. - se semneaza un singur contract de colaborare-cadru, in baza caruia actionam impotriva fiecarui debitor al dvs. - acoperim aria teritoriala a intregii Romanii. - in anumite cazuri exista posibilitatea vanzarii catre noi a creantelor. - grad de reusita ridicat. Procedurile se realizeaza exclusiv prin intermediul companiei noastre, fara interventia clientului, avându-se în vedere protejarea intereselor de afaceri avute de clientul nostru cu respectivul debitor. Tel.: 0749195990/0745670219
Firma este specializata in recuperarea de creante, colectarea de debite de la persoane juridice si persoane fizice oferind o gama variata de servicii (asistenta juridica in domeniul recuperarii de creante, colectarea facturilor cu scadenta depasita, colectarea debitelor rezultate din neandeplinirea obligatiilor contractuale, etc.) ce se adreseaza companiilor cu activitati de import, productie si distributie, furnizorilor de servicii si utilitati, bancilor comeciale si societatilor de leasing.
Leonidas Agency este specializata in operatiuni legale de recuperare datorii/creante de la persoane fizice/juridice, numai extrajudiciar, scutind banii si timpul dvs. in procese interminabile. Va asteptam.
Suntem o firma care ofera servicii de: -Recuperari debite civile si comerciale, -Repunere in posesie de bunuri mobile si imobile, -Consultanta Juridica, -Infiintari societati comerciale, -Analiza bonitatii si Solvabilitatii firmelor, -servicii de urmarire si eficientizre a incasarilor.
Compania a luat fiinta in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate consultanta in management si afaceri. In anul 2007 firma isi largeste domeniile de activitate prin autorizarea activitatii de curatenie.
Oferim servicii de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică: - specializare în negocieri şi litigii comerciale, de muncă, proprietate intelectuală, concurenţă; proceduri arbitrale; drept societar (înfiinţări, modificări, avize şi autorizaţii, legislaţia aferentă obiectului de activitate); posibilitate colaborare permanentă cu onorariu lunar fix; - civil: atenţie deosebită acordată litigiilor privind proprietatea; negocieri şi litigii privind contractele civile, relaţiile de familie (divorţuri cu cererile accesorii, moşteniri, partaje, testamente); asociaţii şi fundaţii; - specializare în dreptul penal: consultanţă şi asistenţă juridică în cursul urmăririi penale sau a judecăţii; dreptul penal al afacerilor. Oferim consultanţă juridică şi în limba engleză, franceză şi italiană, folosind mijloacele moderne de comunicare (fax, email, FTP, voIP) şi de documentare (baze de date informatizate de legislaţie, practică judiciară şi literatură de specialitate).
CAVD - Cabinet Avocat Dumitru - este o casa de avocatura infiintata ca urmare a separarii avocatului titular de o alta societate civila de avocati, dupa peste 11 ani de practica judiciara. În tot acest timp, imbinarea cu succes a pledoariilor la bară în cauze extrem de complexe cu activităţile de consultanţă juridică acordate multor companii române sau străine, atât în activitatea curentă, cât şi în tranzacţii de mare anvengură, a constituit o reţetă ideală pentru a putea asigura în prezent clienţilor CAVD o plaja destul de largă de servicii juridice în diverse ramuri ale dreptului. Gasiti detalii despre serviciile pe care vi le oferim pe site-ul nostru: www.cavd.ro. Dacă problema dumneavoastră juridică se încadrează în lista domeniilor de activitate şi problematicii pe care o acopera biroul nostru de avocatură, va asteptăm cu drag!
Cabinetul de avocatura raspunde cererilor clientilor sai adoptand solutii optime in rezolvarea cazului. Suntem un partener atent la solicitarile d-voastra, activ si promt in rezolvarea cererilor si nu in ultimul rind pastram cu strictete confidentialitatea informatiilor. Serviciile oferite sunt urmatoarele: -Consultatii si cereri cu caracter juridic -Asistare si reprezentare juridica -Redactare de acte juridice, atestare a identitatii partilor, a continutului si a datei actelor prezentate spre autentificare Consultatiile juridice pot fi acordate in scris sau verbal si constau in:redactarea si ;furnizarea, dupa caz, a opiniilor juridice si informatiilor cu privire la problematica solicitata a fi analizata; elaborarea de opinii legale; elaborarea proiectelor de acte juridice (contracte, conventii, statute etc.) si asistarea la negocierile referitoare la acestea; participarea in calitate de consultant la activitatea organelor deliberative ale unei persoane juridice, in conditiile legii; orice alte consultatii in domeniul juridic. Asistarea si reprezentarea in fata instantelor judecatoresti, a autoritatilor si institutiilor publice . In cazul in care ne vom angaja sa va asistam si sa va reprezintam in fata instantelor de judecata sau ;a altor autoritati publice, veti beneficia de o pregatire temeinica a cauzelor, dosarelor si proiectelor, cu promptitudine si potrivit naturii cazului. Infiintam si inregistram societati comerciale . Acte juridice importante pentru dumneavoastra vor fi redactate si atestate prin semnarea in fata unui avocat si vor purta o incheiere, o rezolutie, o stampila sau un alt mijloc verificabil de atestare a identitatii partilor semnatare, a consimtamantului si a datei actului respectiv. Darea de data certa inscrisurilor se realizeaza prin indicarea datei (anul, luna, ziua) si ora, daca se solicita, precum si starea in care se afla inscrisul. Inscrisul pentru care se solicita atestarea se intocmeste in numarul de exemplare cerut de client. Vom intocmi si formula in numele si/sau interesul clientului cereri, notificari, memorii sau petitii catre autoritati, institutii si alte persoane, in scopul ocrotirii si apararii drepturilor si intereselor legitime. Va vom reprezenta cu diligenta unui bun profesionist, in limitele legii. Cabinetul de avocatura ofera consultatii si cereri cu caracter juridic, asistare si reprezentare juridica, redactare de acte juridice in urmatoarele domenii: ASIGURARI DREPTUL MUNCII DREPT COMERCIAL RECUPERARI DEBITE DREPT CIVIL DREPT BANCAR DREPTUL FAMILIEI FUNDATII
Societate de consultanta juridica, in afaceri si management specializata pe drept societar, fuziuni si achizitii, lichidari companii, recuperari debite, contracte, concurenta si proprietate intelectuala.
Cabinetul desfasoara urmatoarele activitati juridice: - constituire societati comerciale, asociatii/ fundatii (redactarea actelor constitutive si inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului); - elaborarea de opinii legale prin care oferim solutii concrete problemelor ce rezulta din derularea activitatii curente a societatilor comerciale (pe baza de abonament); - fuziuni, divizari, lichidari de societati comerciale, cesiuni, negocierea si derularea tranzactiilor comerciale, recuperarea creantelor de la debitori, etc.; - insolventa: reorganizare judiciara sau faliment; - consultanta legala privind transferul dreptului de proprietate/ achizitii, finantare si derulare proiecte de dezvoltare imobiliara. Mai multe detalii aflati accesand: www.avocatsarghe.ro Av. Sarghe Catalina Tel.: 0743.134.474
Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001. On June 2006, Mellon Romania acquired OCCO Marketing Services, enhancing its call centre services department, and becoming Romania's leading contact centre services provider. Based in Bucharest, Mellon Romania offers front-end and back-end transaction solutions and services to organizations with strong consumer business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies. Mellon Romania builds on the company’s international know how and the leading global market trends, to provide and support locally the best mix of products and services for the specific needs of Romania and each market segment. The company’s two-tired goal is to assist its customers secure and their investments by offering them open, scalable solutions that will bring them well into the future, and to enable them to focus on their business strategy by providing them outsourced services that grant them operational flexibility in terms of time, money and resources while increasing their productivity and efficiency. Today, Mellon Romania enjoys an increasing growth rate, investing on its cooperation with established suppliers, such as Diebold, Axalto and Gemalto, and on its relation with its customers among which are Banc Post, Piraeus Bank, Credit Europe Bank, Banca Romaneasca, Alpha Bank, Cosmote, Sony Ericsson, Raiffeisen Bank, Romtelecom, BRD Societe Generale, IFN Fin Group, AIG and many more. The company employs over 250 specialized staff: its technical support personnel and systems engineers fully support the company’s products and services, meeting customer needs for quality of service and increased efficiency; its call centre agents are fully trained and experienced, representing our customers under the strongest quality standards; the company’s sales consultants analyse your needs and offer you the most efficient and cost-effective solutions that will best meet your requirements now and in the future. Mellon Romania’s Offering Cutting-edge Solutions: Mellon offers to the Romanian market a wide range of front-end and back-end systems and solutions that enable its customers to enhance their transactions business, benefiting from the company’s local support services, from installation and maintenance to software localization and customisation. • Automated Teller Machines - ATMs • EFT/POS Terminals • Queuing Systems • Card Solutions and Card Personalization Systems • Mail Communication Systems • Teller Automation • Physical Security • Electronic Security Networks • Call/Contact Centres • Parking Systems • Body Scanning Systems Value-added Outsourced Services: Mellon Romania has developed and offers locally a number of specialized services that add value to its customers’ business. These services include: • Call Centre Services: Telemarketing and Collections • Card Personalization Services • Loan/Card Application Processing Services • Other Specialized services (Outsourcing, Direct Sales & Promotion of Financial Products, Instant Credit Support, Merchant Network Development for POS acquiring, Document Digitalization & Data Entry)
CallingCenter reprezintă o companie ce activează în domeniul marketingului direct, având la bază o echipă tânără, deschisă şi plină de dinamism, care se identifică cu imaginea partenerilor săi, aducând beneficii de imagine acestora. Punând la dispoziţie o tehnologie performantă, echipa noastră este specializată în procesul de interacţionare cu clienţii, aducând un plus de calitate afacerii dumneavoastră, prin promovarea cu succes a obiectivelor partenerilor. Serviciile pe care compania noastră le ofera sunt: - suport campanie - fidelizare - infoline - colectare credite - telephony survey - relații cu clienții La CallingCenter înţelegem importanţa suportului tehnologic în susţinerea proceselor, bazându-ne pe tehnologie avansată şi securitate, atât în procesul de comunicare, cât şi în cel de stocare a datelor. De aceea platforma de comunicații conține IVR, ACD, CTI insă este și integrată cu un sistem CRM cu ajutorul căruia se păstrează istoricul fiecărui apel și totodată permite generarea de rapoarte diversificate în funcție de nevoile partenerilor noștri. Mai multe detalii despre serviciile pe care le oferim se găsesc în prezentarea atașată și pe siteul companiei www.callingcenter.ro
Echipa tanara pentru care principiile sunt singurele reguli viabile de aceea gasim intotdeauna o solutie care sa ti se potriveasca pentru ca unul din principii este " CLIENTUL NOSTRU este cel care trebuie sa castige ceva intotdeauna". AG TEAMSUPORT