Firma este alcatuita dintr-o echipa de specialisti in domeniul juridic, oferind o gama de servicii precum: - recuperarea creantelor si disciplinarea debitorilor in conditii de cost minime; - asistenta in materie de infiintari societati, precum si orice alte modificari care se poat aduce actelor constitutive ale unei societati comerciale de la infiintare pana la radierea firmei din Registrul Comertului; - consultanta in domeniul resurselor umane; - identificare surse de finanatare europene pentru dezvoltarea afacerilor.
Trizma International este o companie care ofera solutii de externalizare a serviciilor de relatii cu clientii. TRIZMA se doreste a fi un factor important pe piata romaneasca a serviciilor de Call Center. Principalele atuuri care promoveaza compania ca un partener de afaceri serios si important sunt reprezentate de: infrastructura tehnica, personalul, modul de abordare a afacerii, experienta si maniera profesionista si eficienta prin care colaboreaza cu partenerii de afaceri. Agentii nostri sunt operatori de telecomunicatii profesionisti, pregatiti de traineri internationali si in prezent pot face fata la un volum de peste 500 de apeluri pe zi fiecare.
Firma "Alt Consulting Societate Profesionala Srl" functioneaza din anul 2004 fiind autorizata sa desfasoare activitati juridice si se adreseaza preponderent societatilor comerciale. Oferim servicii juridice: - recuperari de creante / debite in litigii comerciale, civile sau penale; - reprezentarea in conflicte si litigii de munca; - asistare si reprezentare in fata instantelor de judecata sau autoritatilor statului; - consultanta juridica in domeniul societatilor comerciale; - verificari ale titlurilor de proprietate, reprezentare la birourile de carte funciara; -consultanta juridica imobiliara (consultanta in domeniul dobandirii si instrainarii de imobile); - consultatii si redactari contracte; - certificate si avize, autorizatii, licentiere; - consultatii juridice diverse, redactarea de cereri si petitii adresate instantelor sau altor autoritati; - constituiri societati comerciale, inregistrare filiale, sedii secundare.
Dumax Business Collector, prin serviciul de colectare extrajudiciara a debitelor comerciale, urmareste disciplinarea firmelor datornice, concomitent cu colectarea datoriilor de la acestea, în conditii superioare de confidentialitate, timp şi cost pentru clienti. SERVICII: - Colectare datorii comerciale; - Emitere notificari de plata catre rau-platnici ; - Evaluare sovabilitate firme. COMISION colectare datorii: - 5 – 11 % în functie de valoarea şi vechimea debitului. Comisionul poarta numele de onorariu succes şi se percepe doar în situatia colectarii datoriei de la debitor. Principiul nostrum de lucru? DACA NU COLECTAM, NU SOLICITAM COMISION! - Taxa de dosar include cheltuielile aferente activitatii de colectare + raportul privind situatia economico-financiara a debitorului. MODALITATI DE LUCRU – procedura extrajudiciara (45 de zile): • notificari de plata, expediate la un interval de 15 zile; • discutii telefonice cu debitorul; • vizite directe la sediul debitorului; - inceperea procedurii de conciliere prevazuta de art 720 C.P.C. (daca este cazul); - inscrierea rau-platnicului in LISTA NEAGRA A DEBITORILOR (daca este cazul). CONDITII DE COLECTARE: - Aria de colectare: nationala; - Serviciul se adresează: agentilor economici (firmelor); - Debitele colectate se încasează exclusive în contul bancar al clientului; - Colectarea debitelor se realizeaza in baza unui contract de mandat, agentia DUMAX BUSINESS COLLECTOR actionand ca mandatar, in numele clientului; - Serviciul consta, de regula si în mod prioritar, în aplicarea unei proceduri amiabile si standardizate de determinare a debitorului sa-si onoreze obligatiile de plata pe care le are fata de creditor; - Procedurile se realizeaza exclusive prin intermediul agentiei de colectare DUMAX BUSINESS COLLECTOR, protejandu-se astfel interesele de afaceri avute de client cu respectivul debitor; - Baza legala: legislatia în vigoare Sloganul nostru? PUTERE de convingere!
Societatea noastra a fost infiintata in anul 2008 cu scopul de a veni in ajutorul comerciantilor care se confrunta cu o serie de probleme de natura juridica. In sfera serviciilor oferite de societatea noastra pot fi incluse urmatoarele: - servicii profesionale de recuperare a debitelor - infiintare si modificare in structura societatilor deja infiintate - evaluare juridica preventiva a persoanelor juridice In afara de cele mentionate mai sus, societatea noastra si-a propus sa vina in sprijinul persoanelor juridice a caror activitate nu justifica angajarea unui avocat sau a unui consilier juridic, prin crearea unei servicii de asistenta legala permanenta, pe baza de contract, la solicitarea si in conditiile stabilite de comun acord cu clientul.
Echipa noastra va va contacta in termen de 24 de ore si astfel aveti posibilitatea sa beneficiati cu efort minim, de cea mai buna consiliere pentru indeplinirea obiectivului dv. In interesul dv, vom face toate demersurile legale posibile, sa mediem orice litigiu financiar, iar plata serviciilor noastre o veti face numai in momentul recuperarii debitelor dvs. Echipa noastra este caracterizata de profesionalism, perseverenta si promtitudine, si a inregistrat pana acum numeroase succese in domeniu.
Avem deosebita plăcere de a vă informa că dezvoltarea dinamică a Grupului KRUK S.A. a condus la constituirea societăţii KRUK International S.R.L. Societatea ofera servicii în domeniul administrării şi recuperarii creanţelor pe piaţa românească. „Noi revigoram fluxul... lichiditatilor Dumneavoastra” – este sloganul care exprimă esenţa activităţii noastre. Prin recuperarea creanţelor, reintroducem banii in circuitul economic. Pentru societăţile din Grupul KRUK S.A. satisfacţia Clienţilor este de o importanţă primordială. Ne străduim să le înţelegem cît mai bine necesităţile şi să le îndeplinim aşteptările. Ne distingem printr-o atitudine individuală pentru fiecare dintre partenerii noştri. De fiecare dată oferta noastra este una personalizata, in functie de nevoile clientilor nostri, lucru datorită căruia putem asigura cea mai înaltă calitate a serviciilor şi cea mai eficace soluţie a administrării creanţelor Dumneavoastra.
Incepand cu 01.01.2007, data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, Urban si Asociatii a devenit investitie nord-americana in Romania; In acest sens actionar majoritar al societatii a devenit compania URBAN CREDIT MANAGEMENT LLC, persoana juridica din USA; Experienta si succesele acumulate de-a lungul anilor fac din compania URBAN & ASOCIATII, specializata in managementului creantelor, un leader pe piata de profil. Dorinta noastra de a ne adapta permanent politicilor clientului nostru a dus la fundamentarea si dezvoltarea unui sistem de proceduri interne, conceput astfel incat sa asigure mentinerea relatiilor si parteneriatelor comerciale ale clientului. Profesionalismul, experienta si flexibilitatea de care dispunem ne dau posibilitatea de a dezvolta o gama larga de solutii integrate pentru managementul si recuperarea creantelor, destinate tuturor tipurilor de companii, atat la nivel national cat si international. Incepand cu 01.01.2007, data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, Urban si Asociatii a devenit investitie nord-americana in Romania; In acest sens actionar majoritar al societatii a devenit compania URBAN CREDIT MANAGEMENT LLC, persoana juridica din USA;
Compania Top Factoring ofera clientilor sai servicii financiare de inalta calitate. Specialitatea Top Factoring este asigurarea unui management inteligent al creantelor neincasate, prin colectarea de o maniera corecta a debitelor atat de la persoane fizice, cat si de la companii, atat din tara cat si din afara tarii. Calitatea serviciilor Top Factoring are la baza urmatoarele principii: * Maniera de abordare corecta si cinstita a debitorilor; * Solutii adaptate nevoilor clientului; * Grija fata de client, problemele si necesitatile sale; * Personal specializat si instrumente performante.
Leader pe piata romaneasca de outsourcing/BPO. Oferim o gama variata de servicii, de la Tech Support de cea mai inalta calitate, pana la servicii externalizate de BPO, precum collections, dar si servicii de telesales, telemarketing si altele.
Noi va automatizam convorbirile telefonice. Ramanad totusi umani si tratand toate apelurile cu operator uman. Clientii va suna in permanenta cu diverse probleme? Noi preluam apelurile in locul dumneavoastra. Si va punem la dispozitie rapoarte sa le consultati cand aveti timp. Vreti sa va sunati actuali sau potentiali clienti? Noi ii sunam in locul dumneavoastra. Exact ca si cum i-ati fi sunat dumneavoastra. Si sunteti in control in permanenta.
Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C. Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si doua in Romania (Oradea si Cluj), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati. In prezent societatea numara peste 450 de persoane in cele 5 sedii. Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante. SC Re Collection SRL este controlata 100% de Cerved Credit Collection SpA.
Lider in recuperare debite in Romania cu birouri in Bucuresti, Brasov, Constanta, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Craiova, Cluj, Iasi.Cu o vasta experienta pe piata, Urban si Asociatii poate gestiona cu succes problemele pe care le aveti cu incasarea banilor.
Suntem un cabinet de avocatura care va ofera servicii de consultanta juridica, reprezentare in justitie pentu diverse cauze. Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile noastre, va rugam, nu ezitati sa ne contactati.
Societatea noastra sigura un serviciu specializat de consultanta de afaceri privind relatiile agentilor economici cu societatile de asigurare, asigurand gama de activitati specifice si conexe privind regularizarea de despagubiri, recuperarea de debite, asistenta tehnica privid executia politelor de asigurare si a cererilor de despagubiri de asigurare.
Cabinetul nostru asigura asistenta si reprezentarea juridica necesara in fata oricarei instante judecatoresti, a oricarei alte institutii publice sau private, garantand exercitarea tuturor diligentelor necesare obtinerii rezultatului scontat.
Avocatii nostri sunt specializati si ofera servicii rapide si eficiente la cele mai accesibile tarife. Divort, partaj, incredintare minori, paternitate, modificare nume, incuviintare nume, infiintare firma, revendicari, procese penale.
Firma noastra a rezolvat in decursul anilor mii de cazuri , in Romania si strainatate, si daca vreti intr-adevar sa rezolvati problema d-voastra, contactati-ne pe noi. Nu ezitati, noi rezolvam 100% orice problema.
integra.solutions este un furnizor de servicii de consultanţă complexă, orientată în special către segmentul IMMurilor. Obiectivul integra.solutions este de a asista partenerii noştri prin informaţii, servicii de consultanţă sau prin preluarea şi gestionarea în mod integral a unor procese de business astfel valorificând la maxim oportunităţile de afaceri. Propunerea pe care integra.solutions o face societăţii dvs. este cea a formării unui parteneriat durabil, care să vă permită să vă focusaţi asupra a ceea ce este cu adevărat important pentru afacerea dvs.
Cabinet avocat ANTONOIU SIMONA va ofera reprezentare in instanta, in domeniul litigiilor de munca, conflicte munca , recuperari drepturi banesti Petrom, in domeniul drept civil, dreptul familiei, drept comercial .