Sc. Carpatica Asig Sa este prezentă pe piaţa asigurărilor din anul 1996 şi este autorizată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor să practice o gamă largă de asigurări generale. Societate cu capital integral romA�nesc, CARPATICA ASIG are peste 90 de sucursale şi agentii pe A�ntreg teritoriul ţării, sediul central al companiei fiind la Sibiu. Serviciile CARPATICA ASIG au garanţia calităţii şi securităţii fiind certificate printr-un Sistem de Management Integrat: Calitatea şi Securitatea Informaţiei ( Sistemul de Management al Calităţii ISO 9001:2008 şi Sistemul de Management al Securităţii Informaţiei). A�n ciuda unui climat economic recesionar, CARPATICA ASIG a demonstrat capacitatea de a obţine performanţă, situA�ndu-se A�n 2010 A�n top 10 asigurători. Scopul nostru este reprezentat de: A�mbunătăţirea permanentă a produselor adaptarea produselor la cerinţele clienţilor şi dinamica pieţei de profil promovarea unor servicii care să ofere siguranţă şi A�ncredere pe termen lung prin calitatea şi profesionalismul personalului CARPATICA ASIG. Membră cu drepturi depline a Biroului Asigurătorilor Auto din RomA�nia şi a Uniunii Naţionale a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din RomA�nia, CARPATICA ASIG se orientează după următoarele princpii: profesionalism a�� perseverenţă a�� promptitudine a�� A�ncredere a�� dinamică a�� Toate acestea ne ajută să dăm un sens devizei: ASIGURĂRI LA A�NĂLŢIME!!!
Oferta noastră include coordonarea întregului ansamblu de reguli, proceduri si tratamente contabile privind aplicarea directivelor europene, concretizate in stabilirea politicilor contabile si a tratamentelor contabile alternative precum si stabilirea unei politici fiscale optime. Deasemenea in cadrul serviciilor oferite de noi este inclusa si consultanta contabila si fiscala acordata in scris pe marginea unor probleme punctuale solicitate de client. Referitor la oferta tehnica S.C. Expert Consult DO – S.R.L., societate membra CECCAR si a Camerei Auditorilor din România, trebuie sa menţionam ca aceasta conţine: - Înregistrarea in contabilitate a tuturor operaţiunilor economicio-financiare si efectuarea tuturor evidentelor contabile in conformitate cu Legea Contabilităţii utilizând evidentele operative introduse in societate. - Stabilirea politicilor fiscale si a tratamentelor contabile alternative permise de legislaţie. - Întocmirea declaraţiilor fiscale privind impozitul pe profit/venit, taxa pe valoarea adăugata si a celorlalte impozite datorate către bugetul de stat. - Întocmirea statelor de salarii si a declaraţiilor aferente obligaţiilor datorate bugetelor de asigurări sociale si depunerea acestora la organismele abilitate. - Întocmirea situaţiilor financiare anuale si a tuturor raportărilor efectuate la închiderea exerciţiului financiar si depunerea lor. - Întocmirea de analize financiare solicitate de client. - Acordarea de consultanta la solicitarea clientului. EVIDENTA CONTABILA, PAYROLL si CONSULTANTA FISCALA - înregistrarea cronologica a documentelor primare in articole contabile - contabilitate financiara - verificarea registrului de casa - întocmirea statelor de plata, stabilirea obligaţiilor legate de buget - întocmirea jurnalelor de vânzări si cumpărări si stabilirea TVA-ului de plata/rambursat - întocmirea registrului inventar, registru jurnal - stabilirea obligaţiilor lunare si trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora - întocmirea declaraţiilor privind taxele si impozitele - întocmirea bilanţului contabil - întocmirea fiselor fiscale - reprezentarea in relaţiile cu organele de control - depunerea declaraţiilor de taxe si impozite - depunerea fiselor fiscale, declaraţiilor cas, cass, şomaj - depunerea bilanţului contabil - relaţia cu administraţia financiara de sector - întocmirea de declaraţii intrastat, declaraţii de operaţiuni intracomunitare, declaraţii privind prevenirea si combaterea salarii banilor - consultanta privind legislaţia financiar contabila si fiscala Servicii suplimentare: - formularistica, registre, jurnale necesare - semnalarea unor noi cerinţe financiar-fiscale - întocmirea unor acte specifice domeniului dvs. de activitate (documente necesare obţinerii unui credit); - întocmirea unor situaţii financiare lunare/ trimestriale, pentru a cunoaşte in amănunt evoluţia activităţii si spre informare Actionariatului; - întocmirea unei analize financiare la încheierea exerciţiului financiar, pentru a putea fi prezentata in Adunarea Generala a Asociaţilor.
Daca legea nu prevede altfel, partile, persoane fizice sau persoane juridice, pot recurge la mediere in mod voluntar, inclusiv dupa declansarea unui proces in fata instantelor competente, convenind sa solutioneze pe aceasta cale orice conflicte in materie civila, comerciala, de familie, in materie penala, precum si in alte materii, in conditiile prevazute de prezenta lege. (art. 2, alin. 1 din Legea nr. 192 din 16 mai 2006). Site: www.medieredeva.ro
Good.bee Credit IFN SA este o institutie financiara ne-bancara menita sa ofere asistenta micilor antreprenori. Membra a grupului ERSTE, acordam credita printr-o retea nationala de zece puncte de lucru.
Casa de Ajutor Reciproc Simadi IFN, este o asociatie de interes comun, fara scop patrimonial, creata pe baza liberului consimtamant si vointei de asociare a membrilor. Scopul ei este dezvoltarea legaturilor de solidaritate, sprijin si intrajutorare materiala a membrilor sai, prin atragerea de fonduri sociale de la membri si acordarea de imprumuturi acestora.
Ardaf este autorizata sa practice toate ramurile de asigurari facultative generale prevazute de legislatie. Oferta ARDAF cuprinde de asemenea, asigurarea obligatorie auto si asigurarea obligatorie a locuintei. Monitorizand solicitarile specifice ale clientilor, evolutia unor produse similare si rentabilitatea fiecarui produs propriu, ARDAF a urmarit realizarea unor produse moderne, flexibile si performante prin diversificarea si perfectionarea formelor de asigurari existente, precum si prin conceptia unor produse noi.
Vrei cel mai ieftin RCA ? Da un click pe website-ul de mai jos si: - poti compara tarifele societatilor de asigurari din Romania - poti alege cea mai avantajoasa oferta pentru masina ta - poti comanda online si primesti polita acasa sau la sediu. Ai prieteni si parteneri de afaceri ? Spune-le si lor ! Echipa VreauRCAieftin.ro
Firma ofera intermedieri produse de asigurari, cosmetice, produse de sanatate naturale. In urma activitatii de peste 10 ani am ajuns la concluzia ca oamenii trebuie sa pretuiasc cel mai mult siguranta si sanatatea lor si a familiei. Pretul este foarte important dar mai important este sa previ un fenomen decat sa-l remediezi.
TOP Star Invest este o firma romaneasca, condusa de persoane cu experienta extensiva în industria financiar-bancara, colectari si administrare de creante pe plan intern si european, ale caror cunostinte si abilitati sunt puse astfel în serviciul dumneavoastra.
Unul dintre cele mai puternice grupuri financiare din Europa, angajeaza Consultant Financiar. Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, perseverenta, orientata catre rezultate. Comportament etic si profesionist Bune abilitati de comunicare si negociere. Experienta in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj. Mediu de lucru placut si dinamic, program flexibil. Responsabilitati: Prospectarea pietei si abordarea potentialilor clienti. Formarea si mentinerea unui potofoliu de clienti.
We ofer services in Finance Management / Consulting: Finance Analysis - Variance, Cash Flow Analysis, Budgeting, Financial Modeling, Strategic Planning, Forecasting, Financial Statements (BS, IS), ROI / ROA / ROE, Accounting / Bookkeeping, Income Tax Preparation. Business Management / Consulting: Business Analysis, Business Valuation, Business Modeling (KBM), Performance Measurement, Project Management, Business Planning, Business / Company Registration.
Oferim servicii de intermedire in asigurari (locuinte, auto, sanatate, etc.) pentru principalele societati de asigurare din Romania la pretul cel mai bun, consultanta in domeniul asigurarilor, deplasare la sediul/ domiciliul clientului, reduceri.
Contabil autorizat CECAR ofer servicii de contabilitate completa, depunerea de declaratii fiscale la administratiile financiare si registru comertului, activitati de cenzorat precum si asigararea relatiei cu ITM.
Cele mai ieftine asigurari (RCA, Casco, locuinte, malpraxis, calatorie, etc.) din Reghin si localitatile din jur ! Va putem oferi cel mai mic tarif, la oricare dintre societatile de asigurare din Romania !
OVB ALL Finanz Romania este un leader pe piata europeana a asigurarilor si serviciilor financiare. Filiala din Bucuresti a Grupului OVB Holding SA, ofera toate tipurile de produse din gama asigurarilor.
Strategia de resurse umane si management-ul consecvent ne-au sprijinit sa obtinem o pozitie de lider si pe piata asigurarilor de viata din Romania. Conform rezultatelor financiare din 2008, suntem nr. 1 in asigurari de viata cu beneficii garantate si cea mai profitabila companie de asigurari de viata din Romania. Cu siguranta putem creste mai mult, din acest motiv avem nevoie de participarea si sprijinul tau.
Broker de asigurare-reasigurare, programe de creditare, economisire si investitii, este specializat pe identificarea nevoilor clientului si oferirea celor mai bune solutii financiare. Astfel, nu suntem interesati sa oferim clientului un produs anume, sau produsele unei societati, ci promovarea si vanzarea celor mai potrivite solutii.
Grupul financiar international a decis in anul 2000 intrarea pe piata romaneasca a asigurarilor de viata prin infiintarea societatii, al carei actionar majoritar este, detinand 99,98% din capitalul social. In prezent, societatea noastra a diversificat paleta de produse, adaugand asigurarilor de viata, asigurari de sanatate si de accident. An de an, evolutia constanta a companiei Grawe Romania a reprezentat o confirmare a deciziei initiale, strategia bazata pe siguranta si eficienta clasandu-ne la sfarsitul anului 2006 pe locul 5 in top-ul asigurarilor de viata, cu o cota de piata de 5,68%. In anul 2006 Grawe Romania a realizat cea mai spectaculoasa evolutie din piata asigurarilor de viata, urcand patru pozitii in clasament, cu subscrieri a caror valoare a depasit 18,3 mil. EUR, in crestere cu 88% fata de rezultatele anului 2005. Evolutia reala in lei a depasit 83%. Pentru anul 2007 preconizam o crestere de minim 40% a volumului de prime subscrise si a rezultatului financiar.
Sa muncesti in Generali inseamna sa fii dinamic, prompt, curios si in permanenta dispus sa experimentezi noi solutii. Este o mentalitate proactiva care genereaza idei inovative. Dinamismul si promtitudinea in decizii lucreaza in tandem cu flexibilitatea si abilitatea de adaptare la schimbare. Generali are incredere in tineri si este pregatita sa investeasca in ascensiunea si dezvoltarea acestora. Persoanele recrutate de Generali trebuie sa aiba o mentalitate flexibila, sa fie deschise catre inovatie si schimbare. Angajatii companiei trebuie sa-si doreasca sa se dezvolte intr-o companie care tinteste sa devina cel mai dinamic sector.
Cumparam - preluam firme cu datorii la: stat, banci, furnizori; legal prin notariat si registrul comertului, cu avocat propriu sau cu al nostru, facilitare schimbare sediu social. Detalii la telefon.