Gemacon a fost constituită şi este condusă de un profesionist, membru ACCA (Asociaţia Contabililor Autorizaţi din Marea Britanie), cu experienţă vastă în: servicii financiare (bănci, analiză şi management financiar), servicii profesionale (audit, contabilitate, taxe internaţionale, fuziuni, lichidări), administrare de afaceri (manager de proiect, diverse poziţii manageriale, administrator). GEMACON îşi propune să îşi pună experienţa şi expertiza în slujba obiectivelor de afaceri ale clienţilor săi. GEMACON doreşte să dezvolte soluţii profesioniste viabile pentru problemele de afaceri tot mai complexe ale companiilor româneşti, în următoarele zone de interes: Analiză financiară, Bugetare şi previzionare, Studii de fezabilitate şi planuri de afaceri, Evaluarea şi structurarea finanţărilor existente şi/ sau noi, Asigurarea relaţiei cu finanţatorii, Management de proiect, Risk Management, Audit intern, Alte servicii de consultanţă.
Astra Asigurari s-a desprins in anul 1991 din compania de stat ADAS, beneficiind de experienta de 31 de ani a acesteia, devenind a doua companie de asigurari din piata romaneaca. Inca de la inceputuri, ASTRA a detinut o pozitie importanta in piata asigurarilor, fiind in prezent cea mai mare companie dupa marimea capitalului social si una dintre primele companii in ceea ce priveste cifra de afaceri. Patrimoniul impresionant, actionarii sai puternici, TNG - The Nova Group, unul dintre cele mai mari holdinguri din Romania si UNIQA Group, liderul pietei austriece pe segmentul de asigurari de viata si unul dintre cei mai mari asiguratori europeni, reprezinta garantia unei companii solide si stabile. In anul 2005, UNIQA Group Austria a achizitionat 27% din actionariatul ASTRA, urmand ca pana la finele lui 2007 participatia UNQA sa fie majorata. Odata cu lansarea colaborarii dintre cele doua companii, identitatea vizuala a ASTREI s-a transformat prin alaturarea insemnelor ambelor companii. ASTRA-UNIQA este in prezent societatea de asigurari cu cel mai mare capital social din piata autohtona, in valoare de 55 milioane de EURO. Parteneriatul incheiat intre ASTRA si UNIQA a condus la implementarea unor strategii de vanzare si de produs avand ca principale atuuri modernizarea, flexibilitatea si apropierea de clienti. Avand 220 de unitati teritoriale in toata tara, ASTRA-UNIQA are acoperire teritoriala completa, oferind peste 60 de tipuri de asigurari generale si de viata.
Companie multinationala cu multiple domenii de activitate, activata pe piata romana de 6 ani ofera servicii de consiliere financiara in domeniul asigurarilor de viata si a invastitiilor financiare, planuri de pensie privata, etc.
Companie de asigurari de viata ofera consiliere financiara potentialilor clienti in domeniul asigurarilor de viata si a investitiilor financiare. Consilierea este acordata functie de necesitatile financiare si in acelas timp functie de potentialulu financiar al fiecaruia.
Societatea este fondata de catre doi asociati cu vasta si indelungata experienta profesionala in domeniul contabil, avand certificari ale asociatiilor profesionale: CECCAR -expert contabil judiciar, CCFR -consultant fiscal judiciar, ANEVAR -expert evaluator de intreprinderi. Clientii societatii sunt persoane fizice, persoane fizice autorizate, societati civile si societati comerciale avand obiect de activitate: prestari de servicii (IT, proiectare, juridice, cosmetica, telefonie, securitate, s.a.); constructii; transporturi; comert angro si en-detail (materiale de constructii, s.a.) ; productie (mobila, tipografie, echipamente IT, s.a.); agricultura, s.a. , carora le sunt prestate SERVICII IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL SI FISCAL: Servicii de “Start up” • Asistenţă la înfiinţarea companiei, prin acordarea de consultanţă în ceea ce priveşte alegerea celei mai bune opţiuni din punct de vedere fiscal şi contabil, consultanţă pentru întocmirea unui plan de afaceri şi furnizarea de informaţii necesare procesului de decizie; • întocmirea documentaţiei pentru obţinerea de credite bancare; • Asistenţă în procesul de recrutare si administrare a personalului. Organizarea funcţiei contabile • Organizarea funcţiei contabile ; • Implementarea unui sistem contabil în măsură să funizeze informaţii utile indiferent de politicile contabile şi cerinţele de raportare (menţinerea în paralel a unui sistem de raportare statutar, către management şi grup); • Implementarea de metode şi proceduri contabile; • Analiza fluxului informational contabil; Tinere de contabilitate si întocmirea declaratiilor fiscale, jurnalelor contabile, situatiilor financiare statutare si asistenţă contabilă periodică (lunar/ trimestrial/ semestrial/anual) • Prelucrarea documentelor primare, întocmirea balanţelor de verificare şi completarea registrelor contabile obligatorii; • Intocmirea ordinelor de plată pentru impozite, taxe şi alte vărsăminte; • obţinerea certificatelor de atestare fiscală; • Intocmirea si depunerea raportării semestriale şi a bilanţului contabil, si a declaraţiilor fiscale cerute de legislaţia în vigoare; • Configurarea şi pregătirea raportărilor către management sau către grup; • Retratarea conturilor statutare conform IAS/ IFRS sau US GAAP. Consultanţă financiar-contabilă şi fiscală on line • Consultanţa cu privire la reglementările fiscale şi contabile aplicabile companiei şi tranzacţiilor specifice; • Asistenţă pe parcursul controalelor fiscale, inclusiv la cele pentru recuperare de TVA; • Consultanţă privind aplicarea normelor şi regulamentelor BNR; • Consultanţă în interpretarea şi întelegerea situaţiilor financiare. Salarizare • Servicii de salarizare; • Întocmirea si depunerea statelor de plata si a declaratiilor fiscale; • Întocmirea si înregistrarea contractelor individuale de munca / actelor aditionale si Deciziilor incheiate intre societate si angajatil sai; • Alte aspecte privind dreptul muncii (Contractul colectiv de munca, Regulamentul de Ordine Interloara, completarea Registrului de evidenta a salariatilor, atestatele medicate, etc.) EXPERTIZE CONTABILE JUDICIARE SI EXTRAJUDICIARE EVALUARI PATRIMONIALE.
Persoana fizica autorizata va oferim cele mai mici preturi la asigurarile RCA (atat la persoane fizice cat si la cele juridice), Casco, asigurari obligatorii si facultative de locuinte si bunuri, asigurari medicale de calatorie.
Taxpedia este singura firma din Romania care interpreteaza intreaga legislatie conform ultimelor modificari ale Codului Fiscal 2010, a normelor si a ordinelor. Prin iTax Taxpedia ofera clientilor sai in mod automat, solutii pentru orice speta se prestare sau primire servicii. Afli: Persoana obligata la plata si tara in care se datoreaza TVA, modalitatea de plata, obligatii de inregistrare, scutiri, rambursare, drept de deducere, declaratii 390 si 394 si operatiuni in afara sferei TVA. Pe site si pe forum gasiti noutati cu privire la taxe si TVA.
Societate nascuta in plina criza, prin forme specifice de management si marketing, se va impune in acest segment de piata, si anume asigurari, impreuna cu actualii si noii colaboratori multi ani de aici inainte. Impreuna voom obtine castiguri substantiale.
Suntem o echipa tanara si dinamica concentrata permanent pe abordarea cu profesionalism a solutiilor de asigurare si pe satisfacerea asteptarilor clientilor nostri. Va oferim consultanta si intermediere în domeniul asigurarilor, veniturile fiind realizate din relatia cu societatile de asigurare. Avem o bogata experienta in activitatea de brokeraj care e recunoscuta de majoritatea societatilor de asigurare favorizandu-ne obtinerea, prin negociere, unor termeni si conditii avantajoase pentru clienti. Impreuna ne implicam direct atat in relatiile cu clientii cat si în negocierea cu societatile de asigurare. Va oferim toata gama de asigurari: - asigurari de viata, planuri financiare pentru copii - asigurari auto si raspundere civila obligatorie, - asigurarea bunurilor personae fizice si juridice - raspunderi civile profesionale - asigurari de sanatate si turistice.
Suntem o echipa de tineri profesionisti in domeniul juridic si economic dedicata clientilor nostri. Problemele clientilor nostri sunt tratate si rezolvate de tineri daruiti profesiei lor ce lucreaza in departamentele firmei noastre de consultanta pentru a gasi solutii potrivite pentru succesul afacerii dvs. Suntem o echipa cu experienta in domeniul de infiintari firme, infiintari societati comerciale tip SRL si alte forme juridice de organizare, precum si asociatii, fundatii, intreprinderi individuale, PFA, intreprinderi familiale, precum si domeniul financiar contabil. Oferim solutii pentru infiintari firme in timp util si la preturi corecte ! Pentru noi conteaza timpul, banii si increderea clientului pentru a putea crea o relatie profesionala pe termen lung. Va multumim ca ati ales sa lucrati cu echipa noastra.
Va oferim: - servicii de asistenta finaciara - consultanta bancara - evidenta contabila in partida simpla si partida dubla conform cu legislatia in vigoare. Aasiguram seriozitate si confidentialitatea informatiilor cu care se lucreaza.
Societate comerciala in plina expansiune ce-ti da posibilitatea unui castig real garantat de statul Roman. Poti castiga cel mai putin 100 Ron pe adeziune in reforma sanatatii si minim poti incheia intre 50-60 de adeziuni asta inseamna 5000-6000 Ron.
Partener al SC Euroins SA, oferim solutii complete pentru toata gama de asigurari non-viata: RCA, CASCO, locuinte la domiciliul dumneavoastra pe toata raza judetului Brasov, la cel mai bun pret ! Fara costuri suplimentare de deplasare !
Firma Sc Credit Invest din Bucuresti are ca obiect de activitate imprumuturile in regim de amanet, avantajoase pentru fiecare client. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre, nu ezitati sa ne contactati.
Accesul catre obtinerea si negocierea celui mai bun plan de asigurare, prin intermediul Credo Insurance Broker, este GRATUIT pentru toti clientii nostri ! Venim cu solutii pentru ca polita de asigurare sa nu cuprinda riscuri asigurate inutile pentru care ar trebui sa platesti mai mult –astfel incat sa beneficiezi de cea mai buna oferta la cele mai bune costuri. Gestionam polita SI RASPUNDEM PENTRU ACEASTA – te anuntam din timp cand urmeaza ratele scadente sau cand expira si este necesara reinnoirea.
Suntem lider pe piata romaneasca Avantaje Acoperire nationala O retea de profesionisti care promoveaza produsele Pagini optimizate SEO (optimizare pentru motoarele de cautare). Aparitie in maxim 14 zile de la contractare. Aparitie intr-o revista de reclama trimestriala. Reeditare (modificare) a con?inutului gratuita. Posibilitatea de a discuta cu alte persoane din acela?i domeniu de activitate pe un forum. Loc asigurat intr-o comunitate specializata pe domenii de activitate. Fara reclamele altor firme pe pagina. UN PRET DE 10 ORI MAI MIC !
Grawe România Asigurare SA membră a grupului austriac Grazer Wechselseitige Versicherung AG, a fost înfiinţată în octombrie 2000. In anul 2005, GRAWE a achiziţionat societatea de asigurări de viaţă SARA Merkur, una dintre primele societăţi de asigurări de viaţă cu capital străin apărute pe piaţa românească. Evoluţia constantă a companiei, datorată colaborării cu brokerii parteneri şi, începând cu anul 2005, şi activităţii forţei proprii de vânzare, ne-a plasat în toţi aceşti de activitate în topul primilor zece asigurătorilor pe segmentul asigurărilor de viaţă. Compania Grawe a optat pentru dezvoltarea unor produse de asigurare cu costuri cât mai scăzute, produse care acoperă şi cele mai importante riscuri oferind, totodată, posibilitatea unei acumulări de capital pentru perioada pensiei. Promovăm asigurarea mixtă de viaţă cu capitalizare, oferind complementar asigurări de viaţă pentru copii, asigurări de accidente şi de sănătate, individuale sau de grup. Incepând cu anul 2008, GRAWE a diversificat paleta de produse de asigurare prin lansarea unor noi poliţe de asigurare de viaţă de tip unit-linked, în euro şi în lei. După 8 ani de la lansarea companiei pe piaţa asigurărilor de viaţă, GRAWE România Asigurare a început din luna noiembrie 2008 să activeze şi pe piaţa asigurărilor generale, oferind clienţilor programe de asigurare pentru locuinţe şi bunuri dedicate persoanelor fizice sau juridice, produse cu acoperire simplă sau complexă. Din anul 2010 suntem membri ai Pool-ului de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale, oferind astfel clienţilor noştri posibilitatea achiziţionării directe a asigurării obligatorii pentru locuinţe. De la intrarea pe piaţă şi până la începutul anului 2012, seriozitatea şi profesionalismul ce ne caracterizează au determinat un număr de peste 150.000 de clienţi să opteze pentru produsele Grawe.
Compania noastra ofera cu promptitudine si profesionalism consultanta economica in evaluare pentru: credite, raportari financiare (impozitare), tranzactii imobiliare. Echipa noastra este formata din experti evaluatori, membri titulari ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Rapoartele de evaluare realizate in cadrul societatii noastre respecta Standardele Internationale de Evaluare si Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator, adoptate de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Domeniile in care specialistii nostri va stau la dispozitie sunt: - Evaluarea proprietatilor imobiliare (apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale, spatii industriale, spatii de birouri) - Evaluarea bunurilor mobile (echipamente, masini, autoturisme, autoutilitare) - Evaluarea interprinderilor (afaceri) Prin profesionalism si promtitudine, avem comvingerea ca vom reusi sa punem bazele unui parteneriat solid si de durata. In derularea activitatii dumneavoastra, echipa COCIOBANU SI ASOCIATII doreste sa va fie alaturi in situatii ca: - vanzarea unei proprietati, - cumpararea unei proprietati, - fuziune si schimburi de proprietati, - garantarea imprumuturilor ( garantarea unui credit bancar, emisiunea de obligatiuni negarantate, emisiunea de actiuni noi, - rezolvarea litigiilor (justa compensare in caz de expropriere, cazuri de inselare dovedita a cumparatorului, evaluarea pentru pagubele prin deteriorarea proprietatii), - impozitare, - asigurare, - inregistrarea valorii activelor in situatiile financiare.
Compania OVB este prezenta pe piata din Romania din anul 2002, ofera consultanta gratuita in toate domeniile financiare: bancar, de asigurari, de investitii, imobiliar, dar si in ceea ce priveste relatia stat-cetatean. Principalele calitati ale Companiei OVB sunt neutralitatea si independenta fata de aceste institutii financiare, ceea ce garanteaza gasirea unei solutii optime si obiective pentru clientii sai. Cu o experienta de aproape 40 de ani pe piata europeana, OVB isi propune sa isi ajute clientii prin oferirea celor mai bune optiuni in domeniul financiar.
Scopul nostru este sa contribuim la prosperitatea partenerilor nostri, oferind servicii de calitate. Noi ajutam firmele mici si medii sa isi gestioneze in mod eficient activitatea contabila, oferind servicii complete de contabilitate ce acopera zone diverse precum servicii contabilitate, salarizare, consultanta fiscala, expertize contabile, raportari financiar contabile atat pe RAS cat si pe IFRS, situatii contabile in limba engleza (balance sheet ,income statement ,cash flow etc).