Societate de expertiza contabila, membra CECCAR, infiintata in anul 2007, unic asociat expert contabil Bruma Radita, asigura tinerea contabilitatii, intocmirea situatiilor financiare si declaratiilor fiscale, expertize contabile judiciare si extrajudiciare, audit statutar(cenzor), evaluari de bunuri.
CAR MILENIUL III BOTOSANI - casa de ajutor reciproc - http://www.car-mileniul-trei.ro - e-mail: mileniul@car-mileniul-trei.ro - acorda imprumuturi rapide in conditii avantajoase si constituie depozite de economii cu dobanzi bune.
Suntem brokeri de asigurari de viata si pensii private; promovam produsele de asigurari ale ING Romania. Oferta noastra consta in asigurari de viata propriu-zise, asigurari cu capitalizare si combinatii asigurare de viata - pensie privata.
GO PLAN organizeaza workshop de completare a cererii de finantare pentru �Pogramul national multianual pe perioada 2006 � 2009 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii� ce urmeaza a fi lansat de catre A.N.I.M.M.C. la inceputul lunii mai 2007. SECTOARE DE ACTIVITATE ELIGIBILE: - Industria textilă şi a produselor textile; - Industria pielăriei şi a produselor din piele; - Fabricarea lemnului şi a produselor din lemn; - Fabricarea celulozei, h�rtiei şi a produselor din h�rtie; - Fabricarea substanţelor, a produselor chimice şi a fibrelor sintetice şi artificiale; - Fabricarea produselor din cauciuc şi mase plastice; - Fabricarea altor produse din materiale nemetalice; - Industria metalurgică şi a produselor din metal; - Industria de maşini şi echipamente; - Industria de maşini şi aparate electrice; - Industria mijloacelor de transport; - Alte activităţi industriale; - Industria de echipamente electrice şi optice. ACTIVITATI ELIGIBILE: - achiziţionarea de active corporale şi necorporale de tipul: terenuri, clădiri, construcţii, maşini, utilaje şi echipamente, mijloace de transport de mărfuri, brevete de invenţie, licenţe; - construcţia, reconstrucţia, extinderea sau modernizarea de active corporale direct legate de realizarea proiectului de investiţii. INSTRUCTOR: Diana DUMITRU � Director Programe in cadrul GO PLAN srl MOTIVATIA ORGANIZARII WORKSHOPULUI Realizarea unor proiecte de succes de catre IMM-urile din Brasov Pregatirea anticipata pentru succes REZULTATELE ASTEPTATE IN URMA WORKSHOPULUI Veti avea gata completata cererea de finantare pentru �Pogramul national multianual pe perioada 2006 � 2009 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/ retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii� Veti gasi un consultant de incredere si capabil de a va maximiza sansele de obtinere a finantarii INSCRIERILE au loc in perioada 16 aprilie � 20 aprilie 2007, in limita locurilor disponibile. Va rugam sa completati formularul de inscriere anexat si sa il trimiteti prin e-mail. Ulterior veti primi contractul de instruire in format electronic pentru a-l semna si stampila, impreuna cu factura fiscala aferenta. Taxa de participare este de 50 EURO/ persoana calculat la cursul BNR din ziua platii si include materialul de curs, pauza de cafea, locatia, onorariul instructorului. Se achita cel mai tarziu in data de 20 aprilie 2007 in contul bancar SC GO PLAN SRL deschis la BRD � GSG, Agentia Calea Bucuresti Brasov, numarul: RO25 BRDE 080S V371 5237 0800. Va asteptam! Informatii suplimentare puteti obtine de la Angelica GALUSCA: Tel: 0722/ 209175;
Expertiza si consultanta in afaceri. Aveti vreo problema din punct de vedere financiar-contabil cu compania dvs si nu stiti s-o rezolvati ? La noi gasiti solutia. Daca aveti nevoie de servicii financiare, contabile, salariyare sau lichidari, la noi gasiti cele mai performante servicii. Va asteptam.
O companie cu o experienta vasta in domeniu (peste 13 ani), gata sa ofere promt servicii de calitate la preturi competitive. Compania este fondata de unul dintre primii experti contabili din tara, asociatul unic este membru activ al CECCAR.
Oferim servicii de intermediere in orice domeniu, ciment, vapoare si iahturi, intermedieri transporturi terestre, intermedieri transporturi maritime si navale, cat si o gama larga in consultanta financiara.
1.Ofer servicii complete de evidenta contabila: intocmire bilant-balanta de verificare-cartea mare-registru jurnal - jurnal vanzari si cumparari - intocmire si depunere declaratii fiscale-salarizare -contabilitate primara 2.Servicii in relatia cu :Administratia Financiara (declaratii, bilant etc) *Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca *Casa de Asigurari de Sanatate *Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate *Inspectorat 3.Intocmire declaratii INTRASTAT
Firma noastra presteaza urmatoarele servicii: casa amanet, vanzare bijuterii. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Pentru mai multe detalii despre servicii si produse, nu ezitati sa ne contactati.
FNGCIMM SA contribuie la dezvoltarea societatii dumneavoastra venind in completarea finantarilor de care aveti nevoie. Noi garantam creditele acordate de bancile comerciale in limita a maxim 80% . Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii SA (FNGCIMM SA ) a fost infiintat in scopul sustinerii activitatilor intreprinzatorilor (IMM-uri, societati cooperatiste si persoane fizice autorizate sa desfasoare activitati economice potrivit legii.
Membra a Bursei de Valori Bucuresti. Dedicata sprijinirii clientilor in luarea celor mai bune decizii, Confident Invest iti ofera cele mai importante si de actualitate informatii. Decizia de investitie trebuie si poate fi facuta in cunostinta de cauza. Noi te vom ajuta.
Pro Credite Broker - partener financiar - va acorda eficient, GRATUIT si rapid consultanta in obtinerea de credite ipotecare, credite imobiliare si credite de nevoi personale pentru persoane fizice. Obtineti creditul dorit la banca dorita!
Organizarea si tinerea contabilitatii financiare, intocmirea declaratiilor fiscale si sociale, mijloace fixe, state de salarii, inclusiv intocmirea si certificarea situatiilor financiare. Organizarea, verificarea si certificarea inegistrarilor contabile intocmite de personalul propriu al beneficiarului. Consultanta financiar-contabila, expertize, evaluari, asistenta pentru fuziune, divizare sau achizitii de companii.
Societatea noastra a fost infintata in anul 2004 si este situata in Timisoara, jud. Timis. Societatea noastra va pune la dispozitie cu profesionalism si seriozitate urmatoarele servicii: evaluari de bunuri mobile si imobile pentru persoane fizice si juridice, lucrari de contabilitate financiara pentru societati romane si straine, expertize contabile.
Activam pe piata de asigurari din Romania. Brokerul de asigurare este o persoana juridica autorizata in conditiile legii, care pentru clientii sai, poate sa: - negociaze si sa incheie contracte de asigurare - acorde consultanta in legatura cu protectia impotriva riscurilor - acorde consultanta in regularizarea daunelor. Relatia pe care o are un broker de asigurare cu un client al sau este o relatie de parteneriat, brokerul reprezentand interesele asiguratului in fata societatilor de asigurari. Brokerul de asigurare asista clientul in relatia cu societatea de asigurari pentru cumpararea de polite de asigurare sau poate concepe un program special pentru acoperirea riscurilor in urma analizei acestora. Serviciul de regularizare a daunelor consta in: -ridicarea autovehicolului impreuna cu procesul verbal intocmit de politie -intocmirea documentatiei necesare pentru efectuarea constatarii daunei de catre unitatea de asigurare -efectuarea constatarii la societatea de asigurare -programarea autovehicolului la un service autorizat -monitorizarea reparatiiei executate de service -livrarea autovehicolului catre client dupa finalizarea reparatiei -urmarirea respectarii tuturor clauzelor asigurarii si a termenelor de plata catre service-ul auto sau direct catre client.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1991 si este situata in Bucuresti. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de contabilitate si expertiza contbila pentru persoane juridice, agenti comerciali, consultanta financiara si fiscala. Firma noastra are un personal de 6 angajati. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Suntem o companie localizata in Bucuresti, si infiintata in anul 1992. Avem agentie in com Sohatu, jud Calarasi Compania Marinform S.R.L. efectueaza expertize, evaluari contabile, contabilitate pentru persoane fizice si agenti comerciali, consultanta fiscala. Firma noastra are o echipa de 1 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. In firma Marinform S.R.L. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
In calitate de BROKER DE ASIGURARI din Bucuresti va oferim asigurari RCA, CASCO, LOCUINTE, MEDICALE, MALPRAXIS, BUNURI, RASPUNDERE CIVILA, AGRICOLE, VIATA, CARTE VERDE; asiguratorii pe care vi-i putem prezenta sunt: ALLIANZ, ARDAF, ASIROM, ASTRA, BCR, EUROINS, GENERALI, GROUPAMA, OMNIASIG, UNIQA. Cu o echipa de 10 angajati cu vasta experienta in efectuarea de asigurari, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele prezentate si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Pentru mai multe informatii despre serviciile si tipurile de asigurari pe care vi le punem la dispozitie va asteptam sa ne vizitati pe adresa www.tempoasig.ro In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Fin Expert Consulting s-a infiintat in anul 2003 fiind una dintre firmele de consultanta cu capital privat integral romanesc. In toata perioada de la infiintare si pana in prezent misiunea noastra s-a concretizat in asigurarea unor servicii de calitate clientilor nostri in conformitate cu cerintele standardelor profesionale. Societatea noastra este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR). Asociatul unic al Cabinetului este Expert Contabil Roman, licentiata de International Business School, United Kingdom diploma in Financing International Business si de Ecole Nationale des Ponts et Chauss�es si de Universitatea Bristol (UK) - �Executive MBA�. Experienta sa profesionala de peste 15 ani in domeniul financiar-contabil include 7 ani in functia de manager al Departamentului de Expertiza Contabila si Salarizare din cadrul unuia dintre cele patru companii de audit si contabilitate din Romania. Echipa Fin Expert Consulting este formata din contabili tineri, cu experienta, disponibili sa asiste clientii nostri si sa ofere o gama diversificata de servicii.
SC Haintz Consulting SRL realizeaza gama completa de evaluari ANEVAR. Servicii de evaluare si reevaluare pentru: proprietati imobiliare, intreprinderi, active financiare, bunuri mobile. Detinem competenta in evaluarea activelor cu grad ridicat de specializare. - Evaluare pentru garantarea imprumuturilor, - Evaluare pentru impozitare, - Evaluare pentru raportare financiara, - Evaluare pentru vanzare-cumparare, - Evaluare pentru fuziuni, - Evaluare pentru asigurare, - Evaluare pentru lichidare, - Evaluare pentru rezolvarea litigiilor, - Evaluare pentru expropriere. Cerficare energetica pentru cladiri, constructii si instalatii. Prin persoanalul de specialitate atestat MDRT, societatea realizeaza evaluari si rapoarte de audit energetic. Specialistii societatii sunt auditori energetici gradul 1, pentru cladiri si instalatii si dispun de o vasta experienta in cercetare si proiectare.