Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Resurse Umane - Servicii: 1698 companii
  • Societate de recrutare si plasare forta de munca, acreditata de Inspectoratul Teritorial de Munca, a carei activitate se adreseaza atat persoanelor juridice in cautare de personal, cat si beneficiarilor persoane fizice, in cautarea unui job.

Rm. Valcea Servicii
  • Oferim servicii de contabilitate, resurse umane, inchirieri corturi pentru diverse evenimente + vesela. Suntem o firma la inceput de drum cu administratori tineri si dorim sa ne dezvoltam in domenii si sa capatam cat mai multa experinta.

Bucuresti Servicii
  • Firma se ocupa cu colectarea dosarelor de candidatura, testarea psihologica de baza a candidatilor preselectati; selectarea candidatilor declarati apti din punct de vedere psihologic pentru interviul cu angajatorul.

Bucuresti Altul
  • Sales Consulting este compania de consultanta in resurse umane si Executive Search, structurata pe trei domenii principale de activitate: recrutare de personal, leasing de personal si proiecte de evaluare profesionala. Pentru mai multe informatii, puteti accesa site-ul nostru: www.salesconsulting.ro.

Cluj-napoca Altul
  • Agentia de munca temporara DSK Group activeaza in domeniul resurselor umane in Romania, fiind specializata in leasing si recrutare de personal calificat la nivel national cat si la nivel european. Experienta dobandita de-a lungul anilor, implicarea totala si profesionalismul care stau la baza activitatii noastre zilnice demonstreaza faptul ca suntem o echipa puternica si intr-o continua evolutie ascendenta.

Bacau Servicii
  • Ofer servicii de consultanta pe recrutare pentru mai multe companii. Acestea sunt din domenii vaste - predominant IT si Telecomunicatii - iar experienta de asemenea difera, de la Entry-level, pana la Middle sau Senior.

Bucuresti Servicii
  • Firma onsite work GmbH le face angajatorilor cunostinta cu potentiali angajati - respectand atat nevoia angajatorului cat si nevoile si drepturile angajatului. Firma noastra ofera de peste 30 ani servicii de consultanta si intermediere de personal.

Kirchheim Am Neckar Servicii
  • Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane. Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial. Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !

Iasi Servicii
  • Firma noastra ofera urmatoarele servicii: 1.analiza financiara a societati 2.fiscalitate 3.salarizare 4.consultanta 5.contabilitate ( registre jurnal, declaratii , balanta de verificare, raportari semestriale si anuale, indicatori economici.) 6.transport gratuit al actelor 7.onorariu ce pleaca de la 100 lei/luna

Bucuresti Servicii
  • Power International Recruitment este o companie de recrutare a personaluilui calificat si necalificat, specializata in plasarea fortei de munca in Marea Britanie, in special in casele de ingrijire a batranilor si a persoanelor cu diferite dizabilitati, onorand promisiunile facute atat angajatorilor cat si candidatilor, astfel mentinand o puternica relatie profesionala benefica mediului d afaceri. Serviciile profesionale ale firmei noatre se bazeaza in principal pe valori morale, onestitate si transparenta totala, punanad intotdeauna interesele clientilor nostri mai presus de orice.

Ploiesti Servicii
  • Suntem un “boutique” de resurse umane, asa cum ne ne place noua sa-l denumim. Expertiza noastra vine din domenii ca: retail, productie, FMCG, farma, medical, fashion, constructii, etc. O parte din serviciile oferite de compania noastra sunt: - Analiza organizationala – evaluari – ce pot ajuta foarte mult angajatorul in luarea unei decizii cu privire la angajatii respectivi. - Traininguri personalizate – vanzari, time management, negociere, etc. - Training de produs. - Programe de teambuilding insa cu elemente de business. - Head-hunting. - Stabilire criterii de performanta, - Cursuri Open- Time Management.

Bucuresti Servicii
  • Quality Solutions & Training Srl este un furnizor specializat de servicii de externalizare calcul salarii si administrare de personal, atat corporatiilor multinationale ce activeaza in Romania, precum si companiilor locale. Preluam si imbunatatim procesele specifice de salarizare si administrare de personal dintr-o companie, rezultand astfel costuri mai mici si confidentialitate marita fata de modalitatea interna de gestionare a acestor procese. Ne prezentam printr-o echipa de profesionisti, consultanti  si traineri certificati, cu o bogata experienta de formare atat pentru mediul privat de business, cat si pentru autoritatile publice centrale si locale. Concepem si implementam programe de formare si perfectionare care asigura dezvoltarea competentelor individuale si ofera un avantaj competitiv real companiilor nationale si multinationale care beneficiaza de solutiile si strategiile oferite de noi.

Bucuresti Servicii
  • Inedit Treasure este o companie aflata in plina faza de expansiune si dezvoltare cu sediul in Lisabona si Puncte de lucru: Lisabona si Brussels, pecializata in outsourcing si prestari de servicii in ceea ce priveste recrutarea, selectia si distributia de personal calificat in Europa.

Lisabona Servicii
  • Empresa Management va propune servicii externalizate de resurse umane, administrare personal si salarizare. Un serviciu ce ia amploare din ce in ce mai mult este acela de externalizare a departamentului de H.R. Externalizarea reprezinta in primul rand reducerea costurilor, dar si un grad mai ridicat de eficienta si profesionalism in rezolvarea problemelor ce implica administrarea de personal si salarizarea. Obiectivul nostru este indeplinirea cu succes a tuturor cerintelor partenerilor, in vedearea consolidarii si construirii unor relatii durabile cu acestia. Respectam cu strictete regulile deontologiei profesionale si ne asumam raspunderea pentru corectitudinea intocmirii documentelor si garantam confidentialitatea informatiilor gestionate in relatia cu partenerul, atat in timpul colaborarii cat si dupa incetarea acesteia. Empresa Management ofera servicii personalizate si solutii de cea mai inalta calitate, adaptate nevoilor firmei dvs. Astfel, se poate opta pentru un singur serviciu, pentru mai multe servicii sau pentru un pachet complet care include toate serviciile necesare functionarii unui departament HR.

Constanta Servicii
  • Firma noastra ofera: - Cursuri de formare profesionala autorizate ANC - Training - Consultanta in accesare de finantari: POSDRU, POR, EEA Grants, alte finantari publice si private - Infiintare ONG si societati comerciale - Acreditare servicii sociale - Accesare subventii servicii sociale.

Oradea Servicii
  • Interactive Accounting Srl, companie membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania incepand cu anul 2011, vine in sprijinul tuturor persoanelor fizice autorizate si a persoanelor juridice care doresc sa-si externalizeze serviciile de contabilitate, personal si salarizare. Obiectivul nostru principal il reprezinta furnizarea unor servicii de o calitate exceptionala adaptate in functie de necesitatile tuturor companiilor cu care colaboram.

Bucuresti, Sector 2 Servicii
  • Suntem o echipa din Constanta, formata din persoane atent selectionate, ale carei valori sunt: - RESPECTUL pentru oamenii in varsta, pentru nevoile lor dar si pentru familiile acestora; - COLABORAREA si TRANSPARENTA in tot ceea ce facem; - FLEXIBILITATEA. Prin pachetele noastre de servicii va vom pune intotdeauna la dispozitie personal cu experienta in ingrijirea batranilor, caracterizat de generozitate, omenie, seriozitate, respect. Acestia vor fii permanent monitorizati prin vizite la domiciliu, tehnologie video, in timpul programului de lucru si mai ales prin dialogul nostru direct cu persoana asistata si cu apartinatorii acesteia. Personalul este atent selectat, recomandarile si cazierul sunt obligatorii si va beneficia de consiliere permanenta din parte unui medic, in vederea acordarii serviciilor de ingrijire, a administrarii tratamentelor orale si a acordarii primului ajutor. Din momentul in care dvs. va adresati firmei noastre de ingrijire la domiciliu, impreuna vom face o evaluare a situatiei dvs., a necesitatilor persoanei pentru care ne solicitati ajutorul. In acest fel vom gasi formula cea mai avantajoasa atat ca timp, servicii dar si din punct de vedere financiar. In prima instanta vom selecta persoana pe care o consideram cea mai potrivita cazului dvs. Aceasta urmeaza ca, vreme de o luna sa fie urmarita si monitorizata permanent, atat de noi cat si de dvs. In cazul in care aceasta nu corespunde cerintelor dvs. va vom oferi cea mai buna alternativa in cel mai scurt timp.

Constanta Servicii
  • CAS Recruitment, agentie de recrutare cu sediul in Londra, a fost infiintata cu scopul de a recruta muncitori calificati pentru piata muncii internationale. Ne ocupam personal de a crea noi posibilitati, furnizand numeroase cai inspre dezvoltarea abilitatilor atat personale cat si profesionale.

London Servicii
  • Sc Force Jobs Srl este o firma cu obiect principal de activitate recrutare si plasare forta de munca in strainatate, acreditata de ITM cu sediul in Hunedoara, CUI 22379950 Locuri de munca in Germania, Marea Britanie si Italia,    iar in curand si in alte zone. Echipa noastra cu experienta in domeniul resurselor umane, va sta la dispozitie cu oferte ferme de munca, conform legii.

Hunedoara Altul
  • Angajatori de Top este cel mai mare targ de cariera din Romania ce reuneste la fiecare editie peste 90 de companii si 15 000 de vizitatori. Daca esti in cautarea unui job, participa la Angajatori de TOP, cel mai mare targ de cariera pentru tineri profesionisti, - Timisoara  14-15 martie la Centrul Centrul Regional de Afaceri Timisoara; - Iasi  21-22 martie la Palas Mall; - Bucuresti  4-5 aprilie la Sala Palatului. Cele mai active companii de pe piata interna au deschise peste 3.000 de oportunitati de cariera. In cele doua zile ale evenimentului, vor participa peste 90 de firme din domeniile: IT&C, outsourcing, FMCG, financiar-bancar, inginerie, retail, audit si consultanta.

Bucuresti Servicii