Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Servicii PSI, SSM si Protectia Muncii - Servicii: 288 companii
  • Consultanta legislativa si prestari servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de Serviciu Extern de prevenire si protectie. -identificarea pericolelor si intocmirea evaluarii de riscuri pentru fiecare loc de munca/ post de lucru; -intocmire a planului de prevenire si protectie in urma evaluarii factorilor de risc; -intocmire a instructiunilor proprii; -intocmire tematici de instruire, pentru toate fazele de instructaj (introductiv general,la locul de munca si periodic); -supravegherea starii de sanatate a lucratorilor; -consultanta de specialitate pentru cercetarea accidentelor de munca; -consultanta in relatia cu ITM; -actualizare permanenta a legislatiei. CONSULTANTA LEGISLATIVA SI PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. -intocmire plan de evacuare; -intocmire plan de interventie; -intocmire instructiuni specifice; -intocmire tematici de instruire; -efectuarea instructajului( introductiv general, la locul de munca si periodic); -consultanta de specialitate pentru apararea impotriva incendiilor; -consultanta de specialitate in relatia cu ISU ( Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta); -exercitii si demonstratii practice; -intocmirea actelor de autoritate PSI; -actualizare permanenta a legislatiei. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate.

Bucuresti Servicii
  • Sc. Iasiro Prest Srl. Iasi vine in sprijinul intreprinzatorilor oferind un pachet de servicii complete, realizate de personal calificat, care sa inlesneasca derularea activitatilor si afacerii dumneavoastra. Multe societati au descoperit deja ca abordarea acestor domenii, intr-un mod specific locului lor de munca, permite angajatorilor si angajatilor sa obtina rezultate mai bune pentru ei insisi, pentru afacere si pentru clientii lor. De aceea va stam la dispozitie cu personal calificat si servicii de calitate la preturi accesibile. - Consultanta in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (Protectia Muncii). - Consultanta in Domeniul Situatiilor de Urgenta (P.S.I.). - Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala. - Panouri de semnalizare conform H.G. 971/2006. Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati.

Iasi Servicii
  • Ofertă: - Servicii de bază pentru activitatea de securitate şi sănătate în muncă: 1. Identificarea tuturor deciziilor care trebuiesc date pe persoane în acest domeniu pentru a asigura o bună organizare a activităţii respectând totodată şi principiile de bază ale legislaţiei; 2. Realizarea unui plan şi a unui grafic de instruire a angajaţilor atât din punct de vedere legislativ cât şi din punct de vedere al condiţiilor de prioritizare cerute de angajator; 3. Realizarea instruirii faptice la data convenită prin graficul de instruire şi apropat de angajator; 4. Completarea fişelor de instruire conform legislaţiei în vigoare; 5. Demersurile privind anunţarea în termenul legal a Inspecţiei Muncii cât şi Direcţiei de Accidente de Muncă şi Boli Profesionale, a tuturor accidentelor de muncă. -Servicii de Supravegherea şi Verificarea Tehnică Instalaţiilor - RSVTI: 1. Identificarea şi înregistrarea echipamentelor/ instalaţiilor din domeniul ISCIR, precum şi transmiterea acestor date spre înregistrare la Inspecţia Teritorială ISCIR de care aparţine; 2. Supravegherea lucrărilor de întreţinere şi reparaţie a echipamentelor/instalaţiilor din domeniul ISCIR pe care le au în evidenţă, să fie efectuate cu respectarea prescripţiilor tehnice de către persoane juridice autorizate ISCIR; 3. Asigurarea urmăririi şi pregătirii instalaţiilor / echipamentelor pentru verificări tehnice oficiale şi după caz, participarea activă la efectuarea lor, procese verbale de verificare tehnică şi examinare în mod regulat a registrului de evidenţă a funcţionării echipamentelor/instalaţiilor. -Servicii Profesionale de Consultanţă şi Audit în Domeniul Standardelor ISO: 1. Consultanţă în implementarea sistemelor de management integrat; 2. Sistem de management al calităţii ISO 9001:2008; 3. Sistem de management de mediu SR EN 14001:2005; 4. Sistem de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale OHSAS 18001:2007; 5. Responsabilitate Socială SA 8000.

Bucuresti Servicii
  • Consultanta in protectia muncii si psi-situatii de urgenta Societatea noastra este abilitata de inspectoratul teritorial de munca Bucuresti. Societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarele servicii: - Servicii de securitate-sanatate in munca - SSM(Protectia muncii). - Servicii de situatii de urgenta - PSI. Pentru serviciile de Securitate-Sanatate in Munca, oferim: a�� Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in conformitate cu cerintele Legii nr.319/2006-art.7 (4) lit. a; art.12(1) lit.A si H.G.1425/2006 art 15 pct.1; a�� Intocmire documentatie SSM in conformitate cu prevederile H.G.1425/2006 art.15; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor in conformitate cu cerintele legale a�� Audit periodic in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica pentru organizarea, dupa caz, a Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca si Serviciului Intern de Prevenire si Protectie. (Pentru un numar de peste 50 de angajati); a�� Participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute de HG 1425; Pentru serviciile de Situatii de Urgenta - PSI, oferim: a�� Identificarea si evaluarea riscului de incendiu conform legii 307/2006 art.19; a�� Intocmirea documentatiei de organizare in caz de incendiu si protectie civila; a�� Realizarea planului de evacuare; a�� Realizarea tematicii anuale de instructaj; a�� Plan de interventie; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor (conform OMAI 786/2005); a�� Audit periodic conform OMAI 163/2007; a�� Exercitii de evacuare; a�� Reprezentare la inspectii ale autoritatilor.

Bucuresti Servicii
  • Suntem o echipa motivata si tanara aflata intr-un proces consultativ permanent menit sa ofere cele mai bune solutii in domeniul resurselor umane si protectiei muncii pentru clientii nostri. Succesul solutiilor noastre consta in relatia de incredere dezvoltata cu clientii, dar si din pretuirea valorilor ca sinceritatea, parteneriatul de lunga durata, dinamismul, confidentialitatea. Ne bazam pe externalizarea serviciilor de resurse umane si protectia muncii ca fiind unica varianta capabila sa produca o specializare riguroasa si eficienta.         Raspundem asteptarilor clientilor nostri intr-o maniera inovativa, practica si orientata spre rezultate si propunem solutii personalizate si accesibile in functie de caracteristicile si realitatile fiecarei societati in parte.

Bucuresti Servicii
  • Prestari servicii pentru: - Organizarea activitatii de Securitate si Sanatate in Munca in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare; - Identificarea si Evaluarea factorilor de risc de accidentare si/sau imbolnavire profesionala - Intocmirea Planului de prevenire si protective - Cercetarea accidentelor cu incapacitate temporara de munca - Coordonarea de securitate si sanatate pentru santierele temporare si mobile In afara acestor servicii societatea noastra mai poate asigura: - Consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (PSI); - Cnsultanta in domeniul ISCIR; - Consultanta in vederea certificarii sistemelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000/HACCP. Multumim! Site: www.xac.ro

Sector 3 Servicii
  • Protectia muncii reprezinta ansamblul de actiuni si masuri pentru prevenirea riscurilor profesionale, protectia sanatatii si securitatea lucratorilor, pentru eliminarea factorilor de risc si accidentare[1] prin informarea, consultarea, instruirea, protejarea lucratorilor si a reprezentantilor lor.[2] In Romania, masurile de protectia muncii sunt reglementate prin Legea securitatii si sanatatii in munca[2] si a normelor de aplicare a acesteia [3], norme de protectia muncii [4] si instructiuni specifice de securitate si sanatate in munca[5]. Toate societatile comerciale sunt obligate sa asigure angajatilor lor conditiile necesare impuse de lege cu privire la Protectia Muncii. In cazul in care societatile nu detin toata documentatia necesara, iar angajatii nu sunt instruiti specific cu privire la activitatea pe care o depun, angajatorul risca sa fie amendat. Serviciile de protectia muncii pot fi realizate in cadrul unei societati comerciale fie de catre un angajat certificat in acest sens, fie de catre un serviciu extern[6] de protectia muncii, abilitat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca.

Tarnova Servicii
  • Oferim consultanta in domeniul SSM, SU, Protectia Muncii si PSI. Elaboram pachetul complet pentru orice companie, documentatie SSM si SU, Evaluarea Riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala, planuri de evacuare, organizarea apararii impotriva incendiilor, instructaje, semnalizari SSM SU truse de prim ajutor, stingatoare, instructiuni proprii, dispozitii, tematici, registre.

Iasi Servicii
  • Servicii de verificare PRAM a instalatiilor electrice si a sistemelor de paratrasnet. Servicii de consultanta, proiectare si executie instalatii electrice cat si sisteme IT, securitate si suprapraveghere.

Brasov Servicii
  • Pregatirea si instruirea in domeniul securitatii muncii este parte componenta a pregatirii profesionale si are ca scop insusirea cunostintelor si formarea deprinderilor de securitate pentru un mediu de munca mai sigur.

Craiova Servicii
  • ICBC Smart Point Srl din Piatra Neamt va ofera servicii complete pentru implementarea RGPD,  servicii DPO extern, cursuri DPO, Analize Risc la Securitate Fizica, consultanta in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca si Situatii de Urgenta, contabilitate, management afaceri, consultanta marketing on-line, consultanta in securitate informatica in judetele Neamt, Bacau, Iasi, Suceava.

Mun.Piatra Neamt Servicii
  • Firma a fost infiintata in anul 2011, ocupandu - se initial numai de servicii externe de securitate si sanatate in munca. Anul 2011 a fost un an de inceput si de testare a pietei in acest domeniu, la sfarsitul lui, firma avand un portofoliu de 6 clienti. Experienta acumulata a determinat administratorul sa largeasca paleta de servicii oferite; astfel, pe parcursul anilor au fost obtinute autorizatiile necesare pentru urmatoarele activitati: cadru tehnic P.S.I., operator Responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor (instalatii supuse reglementarilor I.S.C.I.R.), coordonator de securitate si sanatate in munca pentru santiere mobile. In acest moment firma asigura toata gama de prestari de servicii suport pe linia securitatii si sanatatii in munca, situatii de urgenta si ISCIR necesare unei firme mici si mijlocii. Firma actioneaza in arealul judetelor Buzau,  Ialomita, Bucuresti.                              Clientii firmei au ca obiecte de activitate o paleta foarte larga: administratie, agricultura, invatamant, cresterea animalelor, comert, securitate, transporturi, birouri, etc.

Mun. Buzau Servicii
  • Coprojecting System Srl a fost infiintata in anul 2018, este autorizata de Centrul National pentru Securitate la incendiu si Protectie civila - pentru efectarea lucrarilor de Proiectare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor. Comercializam mijloace si piese din domeniul apararii impotriva incendiilor. Verificarea, reincarcarea si repararea stingatoarelor se efectueaza cu cea de-a doua societate a noastra FORM CONSULT S.R.L. autorizata de IGSU  BUCURESTI prin Autorizatia Nr. 6353 din 05.10.2016. Verificarea instalatiei de hidranti interori se efectueaza de catre a doua societate a noastra FORM CONSULT S.R.L. autorizata de IGSU BUCURESTI prin Autorizatia Seria A Nr. 6903  din 05.04.2017.

Sat Letea Veche, Com. Letea Veche Distribuitor
  • InteraDDD vine in ajutorul tau rezolvand problemele cu daunatorii. Serviciile noastre includ tratamente personalizate pentru combaterea sobolanilor, soarecilor, insectelor si alte tipuri de daunatori, utilizand substante si echipamente de inalta performanta, in conformitate cu normele de siguranta si protectie a mediului.

Sibiu Servicii
  • Companie cu capital privat cu activitate in principal in judetul Arad. Seriozitatea si calitatea serviciilor este ceea ce ne defineste serviciile oferite sunt: - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; - elaborarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii; - elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru; - intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - identificarea pericolelor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; - elaborarea planului de prevenire si protectie; - propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului; - evidenta zonelor cu risc ridicat si specific (acolo unde este cazul); - stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca; - evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; - evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare; - evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic; - identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din unitate si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca; - prezentarea conducatorului de unitate a pachetului legislativ cu referire la reglementarile in domeniul securitatii si sanatatii in munca specifice activitatilor si riscurilor din unitate; - evidenta echipamentelor de munca, zonarea corespunzatoare; - intocmirea fiselor individuale de instructaj pentru sanatatea, securitatea si protectia muncii; - intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent; - intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati.

Mun.Arad Servicii
  • PFA Anghel I. Alexandru Daniel este un serviciu extern de consultanta in domeniul sanatatii si securitatii in munca(protectia muncii) si al situatiilor de urgenta( s.u). Principalele atributii ale serviciului extern de prevenire si protectie  consta in organizarea corespunzatoare si eficace a tuturor activitatilor de prevenire a riscurilor profesionale si de protectie a sanatatii si sigurantei lucratorilor din cadrul firmei. Aceste activitati se refera in primul rand la conformarea cu cerintele legale si alte cerinte si sunt, fara a fi limitative, urmatoarele: 1) Definirea, implementarea si respectarea politicii interne (norme interne, instructiuni proprii) de securitate si sanatate si situatii de urgenta, 2) Organizarea, informarea, instruirea  in materie de securitate si sanatate si situatii de urgenta, 3) Organizarea gestionarii riscurilor profesionale, protectiei sanatatii si securitatea personalului lucrator, 4) Elaborarea Planului de prevenire si protectiea, implementarea, monitorizarea si evaluarea acestuia, 5) Organizarea primului ajutor in firma , 6) Organizarea activitatii de prevenire si lichidare a avariilor/ situatiilor de urgenta, 7) Organizarea de actiuni de prevenire si protectie a mediului de munca prin efectuarea periodica a determinarilor de noxe (agenti chimici, fizico-chimici, zgomot) si monitorizarea starii de sanatate a salariatilor prin efectuarea controalelor medicale periodice (impreuna cu serviciul de medicina a muncii), 8) Organizarea de evidente privind: a. accidentele de munca, bolile profesionale si incidentele periculoase, b. zonele si posturile de munca cu risc ridicat, c. verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, semnalizare si a sistemelor de siguranta. 9) Colaborrarea cu institutiile de resort in vederea stabilirii de solutii eficace pentru prevenirea accidentelor de munca  si a imbolnavirilor profesionale, 10) Organizarea activitatii de acordare, achizitie, exploatare si intretinere a Echipamentului Intern de Protectie, 11) Sustinerea activitatii Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca si implicarea in rezolvarea solicitarilor acestuia, 12) Elaborarea de teste pentru verificarea cunostintelor acumulate de salariati in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca si Situatii de Urgenta, 13) Intocmirea tematicii de instruire in domeniul Situatiilor de Urgenta, efectuarea instructajului  introductiv general si sprijinirea conducatorii locurilor  la efectuarea instruirii periodice a salariatiilor din subordine, 14) Elaborarea deciziilor necesare desfasurarii activitatii de Prevenire si Stingere a Incendiilor, 15) Intocmirea Organizarii Apararii Impotriva Incendiilor si a Planului de Evacuare, 16) Planificarea, organizarea si monitorizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor, 17) Planificarea si efectuarea de  exercitii practice de stingere a incendiilor prin simulari periodice efectuate cu echipele de interventie din cadrul societatilor si echipajele locale de pompieri.

Oltenita (jud.Calarasi) Servicii
  • Soreli Consulting PM Srl este o societate cu experienta, activand in acest domeniu din 1996 si care prin personalul sau, calificat si competent, ofera consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca - servicii externe de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca, evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala la locul de munca, consultanta in vederea elaborarii sistemului de management de securitate si sanatate in munca, coordonare SSM conform HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. De asemenea, ofera consultanta si servicii de specialitate in domeniul situatiilor de urgenta, in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii 307/2006,  privind apararea impotriva incendiilor.

Municipiul Bucuresti Servicii
  • Servicii de Securitate si Sanatate in Munca -SSM Daca vrei sa intocmeste documentatia SSM rapid si ieftin, fara sa alergi in o mie de parti pentru toate actele, esti in locul potrivit. Venim la sediul tau, iti intocmim documentatia SSM completa! De ce sa iti faci documentatia SSM la noi. Eviti amenzi de zeci de mii de lei. Economisesti timp si bani. Venim noi la firma ta pentru a face tot instructajul de Protectia Muncii (PSI - SU si SSM), astfel nu luam din timpul angajatilor tai. Primesti totul intr-un singur loc. Primesti tot ce ai nevoie in materie de servicii SSM (Securitate si Sanatate in Munca), de la alcatuirea dosarelor pana la instructajul necesar. Documentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare a serviciilor SSM. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare.

Sat Vladimirescu, Com.Vladimirescu Servicii
  • Firma infiintata in 2019 vand ca domeniu de activirate servicii in domeniu securitatii si sanatatii in munca. Servicii de organizare a activitatii de securitate si sanatate in munca (protectia muncii) si instruire a angajatilor dumneavoastra in domeniul sanatatii si securitatii in munca. - instruiri/ informari si consultari atat ale salariatilor cat si a reprezentantilor acestora dar si ai angajatorului; - intocmirea planului de prevenire si protectie; - intocmirea tematicilor de instruiri periodice; - testele anuale de verificare; - cercetarea accidentelor de munca; - consultanta cu privire la dotarea unitatii cu materialele necesare unei activitati cat mai sigure: echipament individual de protectie, echipament individual de lucru, masuri prim-ajutor; - organizarea apararii impotriva incendiilor; - intocmirea fisei obiectivului; - intocmirea planurilor de evacuare; - tematici de instruire a salariatilor pe linia de aparare impotriva incendiilor; - semnalizarea sensurilor de evacuare; testarea anuala a salariatilor si verificarea cunostintelor acestora; - necesarul de echipamente PSI.

Mun.Mangalia Servicii
  • Este o societate infiintata in anul 2022 si este specializata pe consiliere / instruie / formare in domeniul prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I) evaluarea riscurilor profesionale si organizarea activitatii de prevenire si protectie. Activitatea principal[ consta in prestari servicii in domeniul situatiilor de urgenta, astfel: 1. Servicii privind organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor 2. Intocmirea si actualizarea planurilor de evacuare si a organizarii apararii impotriva incendiilor pe locurile de munca; 3. Intocmirea registrelor specifice prevenirii si stingerii incendiilor: 4. Elaborarea instructiunilor de aparare impotriva incendiilor 5. Servicii privind organizarea activitatii de instruire a salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta (instruirea in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor): 6. Consultanta in domeniul apararii impotriva incendiilor: 8. Consultanta in intocmirea/actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor, a Planului de evacuare a localitatilor, etc.

Mun. Zalau Servicii