Infiintata in anul 2007, Network Systems Solutions Srl face parte din grupul de firme NETWORK SYSTEMS din Constanta, ce activeaza inca din 1998 pe piata de echipamente office reprezentand initial ca partener zonal brand-ul MINOLTA si apoi ca partener national noul brand KONICA MINOLTA, avand in prezent statutul de Gold Partner. www.mycopier.ro ; www. copiatoare-constanta.ro ; www.net-sys.ro Suntem distribuitor national pentru produse Konica Minolta. Oferim suport si conditii avantajoase de comercializare pentru revanzatori. Daca doriti sa deveniti reseller / dealer de echipamente Konica Minolta, contactati-ne direct: www.net-sys.ro Magazin Online de produse Konica Minolta pentru end-useri: www.MyCopier.ro Asiguram transport si livrare gratuita in toata tara pentru produse Konica Minolta. Daca nu gasisti produsul Konica Minolta dorit pe site, trimiteti-ne o solicitare directa. (Nu toate produsele comercializate sunt listate pe site). -Comercializare echipamente office; multifunctionale alb/negru si color, A4/A3 -Service echipamente office -Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2000 si este abilitată să desfăşoare activitatea de serviciu extern de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă şi situaţiilor de urgenţă. Avand 29 angajati, firma noastra are ca domeniu de activitate: consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii); consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); coordonator SSM şantiere mobile; intocmire de lucrari de evaluare de riscuri si planuri de intervenţie în caz de incendiu; cursuri SSM 40 ore si 80 ore; distributie materiale si echipamente protectia muncii, indicatoare de securitate, truse de prim ajutor, stingatoare; difuzare norme de securitatea muncii, materiale de instruire. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere companiile care isi desfasoara activitatea in Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri de specializare in domeniul de activitate al firmei: - inspector protectia muncii - specialist coordonator de securitate la incendiu - coordonator in materie de securitate si sanatate santiere mobile - auditul si evaluarea nivelului de securitate/risc a sistemelor de munca Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1998 si este situata in Cluj Napoca, judetul Cluj. Cu un efectiv de 30 angajati, S.C. Pma Invest S.R.L. produce o gama larga de: produse publicitare, printuri digitale de mari dimensiuni. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1992 si este situata in Bacau, str. Andrei Muresanu nr. 13 judetul Bacau. Avand 5 angajati, firma noastra comercializeaza o gama larga de: echipamente si consumabile pentru birotica. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 1992, Coldex Srl este situata in Craiova, judetul Dolj. Avand 5-10 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: - montare instalatii termice, sanitare,climatizare ; - instalare centrale termice, panouri solare, aparate climatizare; - montare-instalare sisteme fotovoltaice on/off grid; Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante atat de pe plan local dar si national. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Compania se bucura de aprecierea clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 1994, Matco Serv 2000 Srl este situata in Bucuresti. Avand peste 17 angajati, firma noastra comercializeaza o gama larga de: componente IT, consumabile, furnizare internet clienti,antivirus Kaspersky. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Ploiesti, judetul Prahova. suntem membrii UNPIR din anul 2002. Avand 5 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: consultanta in afaceri. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Ne ocupam de reorganizarea agentilor economici aflati in dificultate si de lichidarea voluntar/faliment a societatilor comerciale. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
S.C. Valmed Freemex S.R.L. a fost infiintata in 1994, cu o vasta experienta in piata de retail, direct importator de echipamente avand o retea de distributie si service de peste 150 societati ce acopera tot teritoriul Romaniei. Firma reprezinta in Romania doua societati cu o experienta indelungata in domeniul caselor de marcat precum SC ORGHTEHNICA JSC si TREMOL LTD unul din cei mai mari producatori din Bulgaria. Raspunzand cerintelor pietei, am dezvoltat diverse programe de cuplare a caselor de marcat cu PC legate de periferice cum ar fi: cititoare de coduri de bare, cantare, etc. Totodata oferim solutii complete de gestiune si vanzare pentru supermarketuri, restaurante si bar-uri, statii peco si gpl. In portofoliul nostru de produse se gasesc si sisteme tip POS ALL IN ONE, care sunt comecializate cu succes de 7 ani, acestea fiind fabricate in Taiwan. Utima aplicatie dezvoltata este solutia fiscala pentru statii PECO & GPL. Printre clientii care ne recomanda regasiti DOMO Retail, BRD, Astra Bettings, EURO GSM, Public Bet, Eurocolor, Leonardo precum si reprezentanti ai societatilor de dezvoltare soft precum SPECTRUM, MAGISTER SOFTWARE, MENTOR, CIEL. Dupa intrarea in vigoare a Ordonantei de Urgenta 28/1999 societatea a fost printre primele 5 societati avizate de MINISTERUL DE FINANTE cu cele doua avize 0008 si 009 din 16.11.1999 De asemenea suntem avizati pentru vanzarea si distributia imprimantelor fiscale precum EPSON TM260. In momentul de fata avem peste 30 echipamente avizate de Ministerul de Finante. Asiguram piese de schimb si service pentru toate produsele comercializate de catre SC VALMED FREEMEX S.R.L.
SC Lumcont SRL a fost infiintata in anul 1994 si este situata in Oradea, judetul Bihor. Avand 3 angajati, firma noastra presteaza servicii complete de - contabilitate,intocmirea situatiilor financiare pentru diverse tipuri de societati, elaborarea balantelor contabile, intocmirea registrelor contabile obligatorii, contabilitatea de gestiune, intocmirea bilantului contabil, servicii de salarizare si personal, servicii complete de contabilitate pentru PFA, expertize contabile. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Gury Tour este agentie de turism touroperatoare, care incearca sa dezvolte o serie de programe pentru toate varstele si mai ales pentru toate posibilitatiile. Dupa o munca sustinuta, caracterizata de profesionalism si responsabilitate, cu implicarea unui colectiv dedicat si prietenos, desi suntem recent pe piata turismului din Romania, avem totusi un istoric bine cladit pe piata transportului intern si international de persoane. Incercam ca prin calitatea personalului si a serviciilor sa castigam increderea si fidelitatea turistilor nostrii cum de fapt am si demonstrat-o pentru cei care ne-au cunoscut. Unul dintre secretele preturilor pe care vi le oferim este ca va vom duce la destinatia dorita cu propria noastra flota de autocare. Acest lucru inseamna ca numai avem nevoie de firme intermediare de transport si de aceea ne bazam pe siguranta, confort si TARIFE SCAZUTE.
Suntem printre primele clinici din domeniul chirurgiei estetice infiintate in tara, ne mentinem prin profesionalism modernitate si confidentialitate si nu in ultimul rind prin preturi rezonabile adaptabile bugetului fiecarui pacient! Progamari: 0722639930 Dr. Daniela Bunila Toate operatiile chirugiei estetice sunt posibile in clinica noastra de la cele mai simple: - botox, injectari de ac. hialuronic de ultima generatie, pentru mariri de buze, riduri, - injectii cu grasime proprie - peelinguri chimice, - urechi decolate, - operatii complicate de rinocorectie cu septoplastie, - marire sanilor cu implante mamare, - operatii pentru obezitate, - reductii sani mari, - lifting facial cu rezultat de intinerire a fetei, - modelare corporala prin lipoaspiratie si abdominoplastie, - operatii pentru varice si ulcere varicoase, - cicatrici vicioase, - reconstructii, chirurgie plastica, reparatorie. Aparatura moderna de anestezie si asistenta postoperatorie fac posibila spitalizarea pacientilor pe durate diferite de timp in clinica, cu asistenta permanenta de specialitate. Pacientii vin din toate colturile lumii, pentru ca la noi primesc servicii de calitate superioara la un pret rezonabil si la standarde internationale. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri internationale, organizate de companie. CLINICA noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in clinica noastra o atmosfera placuta si relaxanta, procedurile chirurgicale nefiind stresante, recuperarea facindu-se lejer, si rapid. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati. Va asteptam! Tel.: 0722639930 Dr. Daniela Bunila
Cu o bogata experienta acumulata de 25 ani in domeniul scenotehnic, luminotehnic, fotovoltaic (echipament scenotehnica Litec pentru spectacole, iluminat de scena, spectacol, iluminat architectural, iluminat cu led,solutii profesionale de realizare a centralelor fotovoltaice) din care ultimii 18 ani in domeniul tehnologiei led screen astazi PRO DANCE SHOW srl produce sub brandul PRO LED SHOW o gama diversificata de produse led screen cu aplicatii pentru interior, exterior, fixe sau mobile precum si proiecte realizate integral la cheie, incluzand proiectarea si alegerea solutiei led, realizarea structurilor metalice, fundatii, instalarea tehnologiei led si a sistemelor de control, training specializat. Portofoliul nostru de clienti include companii ca si TVR, Continental, Pirelli, Cora, Arcelor Mittal, Cinema City, Megamall, dar si institutii publice si de cultura precum Opera Timisoara, Teatrul National Mihai Eminescu Timisoara, Opera Comica Pentru Copii Bucuresti, Teatrul Metropolis, Primaria Timisoara, UVT, etc. Din gama de lucrari de referinta mentionam : Gala Uniter 2023, lansare Kozel Ro(realizare structura " TAP '' gigant la Baneasa Shopping Mall si Cluj Napoca) TVR ''85 ''ani,Eurorevelion 2007, editia 1 Flight Festival, lansare fabrica Pirelli - Slatina, Festivalul Sperantei, Rock la Mures, scenotehnica LITEC tour Julio Iglesias 2007, scenotehnica Alusfera ''Simfonia Apei'' 2019, scenotehnica Alusfera-Afterhills editia 1, scenotehnica Litec - vizita Papei - Iasi, etc. Astazi peste 3000m2 de tehnologie led vanduta si instalatia in Europa ne recomanda. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele si serviciile firmei noastre. Cu ce ne ocupam noi: SPECTACOL: Productie spectacole, evenimente Furnizare echipament de spectacol, trussing, motoare, lumini, sunet, tehnologie led Alusfera Litec, LIBERA LITEC , SOLUTII PROFESIONALE FOTOVOLTAICE Realizare proiecte, instalatii fotovoltaice industriale si rezidentiale 'la cheie' Furnizare componente fotovoltaice si solutii/sisteme de stocare a energiei 10KW-500KW LED SCREEN: Productie, instalare ecrane led Servicii inchiriere Tehnologie led screen PRODUCTIE: Led screen trailer 5x3m PRO LED SHOW Prelucrari mecanice: CNC si taiere laser Site-uri: https://ledeurope.ro/ , https://efficientsolar.ro/ Cu multumiri, CEO.
Verla este un distribuitor important pe piata materialelor pentru industria publicitara. In cei aproape 15 ani de activitate a reusit acest lucru cu o echipa puternica de profesionisti, preocupati in permanenta de informarea si consilierea clientilor sai din toate judetele tarii si prin promovarea pe piata romaneasca a marcilor de calitate. Valorile Verla includ respect, promisiuni realizate, efort sustinut, munca in echipa, onestitate si seriozitate. In centrul atentiei noastre este clientul. Aceasta filosofie urmareste consolidarea unor relatii durabile, reciproc avantajoase cu toti clientii nostri, pentru ca dincolo de strategii si obiective pe termen scurt sau lung, tot ce am realizat si vom realiza au la baza aceste relatii de colaborare. Cartea de vizita reprezentativa a firmei Verla este echipa insasi si indeosebi angajamentul asumat, si anume acela de a fi mereu aproape de clienti. Verla furnizeaza colaboratorilor sai materiale si echipamente de prelucrare a acestora, astfel: * Folii adezive profesionale - Oracal, Mactac * Folii si hartii pentru imprimari prin transfer termic - Siser , Poli Tape si TheMagicTouch * Folii pentru decorari - D-C-Fix * Folii de protectie solara, UV si antiefractie - Bruxsafol * Folii magnetice si magneti - Sanders * Folii decorative printabile (lentila) - Coburn * Ink-jet - folii si hartii neadezive - Folex * Cutite profesionale - Olfa * Prese si echipamente pentru transfer termic - TheMagicTouch, Siser * Laminatoare la rece si la cald - Flexa, Seal * Cutter-e Summa si printer-e de format mare, Flex-Europa Misiunea Verla este satisfacerea cerintelor clientilor prin furnizarea prompta de materiale intr-o gama completa, de o calitate superioara, la preturi competitive si prin consultanta profesionala si permanenta privind utilizarea acestora. Prioritatea activitatii firmei Verla este imbunatatirea continua a serviciilor si perfectionarea sustinuta a angajatilor, astfel incat calitatea totala sa fie cea care face diferenta.
Scurt istoric. Sc. Elro Srl. Constanta, s-a infiintat in anul 2002, ca firma romano-olandeza, cu asociat majoritar ELMA bv Olanda, un important furnizor pe piata automatizarilor industriale. S.C. ELRO S.R.L. specializata in reabilitarea instalatiilor electrice de ridicat (macarale si poduri rulante), promoveaza aceeasi categorie de produse ca si ELMA, iar in decursul anilor s-a specializat si in confectionarea panourilor electrice industriale. Datorita experientei acumulate de-a lungul anilor inginerii nostrii au realizat numeroase proiecte de anvergura in acest domeniu, atat in tara cat si in afara granitelor, reusind sa gaseasca cele mai bune solutii pentru maximizarea gradului de satisfactie al clientilor. Obiectul de activitate. Obiectul principal de activitate conform statutului este reabilitarea instalatiilor electrice de ridicat. Din gama serviciilor oferite mentionam : - proiectare, executie si PIF pentru modernizarea instalatiilor electrice de ridicat - executie tablouri electrice dupa proiect la cerere sau proiectul clientului - activitate de service pentru lucrarile in garantie si post garantie - consultanta In cadrul firmei dispunem si de un segment de vanzare de echipamente specifice domeniului de activitate, produse de firme de renume. Declaratia conducerii privind politica referitoare la calitate, mediu, sercuritate si sanatate ocupationala Pentru realizarea obiectivelor stabilite, S.C. ELRO S.R.L . Constanta isi propune sa-si mentina pozitia de furnizor de prim rang de servicii si echipamente si sa se preocupe de imbunatatirea continua a acestora. In acest scop, conducerea societatii si intreg personalul actioneaza ferm pentru: 1. Cresterea segmentului de piata in conditii de profitabilitate. 2. Mentinerea si dezvoltarea Sistemului de Management al calitatii in scopul satisfacerii partilor interesate, prevenirii poluarii mediului, eliminarii sau reducerii la minimum a riscurilor privind sanatatea si securitatea in munca pentru salariati sau pentru alte parti interesate, in timpul activitatilor din cadrul firmei. 3. Mentinerea legaturilor de colaborare cu clientii si furnizorii in cadrul unor relatii de lunga durata, pe principiul parteneriatului. 4. Rezolvarea prompta a tuturor problemelor care conditioneaza realizarea calitatii, protectia mediului, securitatea si sanatatea in munca si eliminarea cauzelor care pot provoca neconformitati in executia lucrarilor. Pentru ducerea la indeplinire a acestor cerinte, Coordonatorul Calitate este investit cu intreaga autoritate pentru: - asigurarea ca sunt stabilite, implementate si mentinute cerintele Sistemului de Management al Calitatii. - asigurarea respectarii legislatiei si reglementarile in vigoare in domeniul calitatii, protectiei mediului si securitatii si sanatatii in munca si evaluarea periodica a conformarii cu cerintele legale aplicabile. Intregul personal este responsabil de insusirea temeinica, cunoasterea si aplicarea prevederilor standardelor SR EN ISO 9001:2008, Manualului Calitatii, procedurilor si a celorlalte documente aferente, conform responsabilitatilor stabilite si va depune eforturi sustinute pentru ridicarea nivelului calitativ al produselor si serviciilor oferite, astfel incat orice problema de calitate sa poata fi rezolvata operativ si la exigente maxime.
SC Pos&Hard Distribution SRL are ca obiect de activitate principal distributia si serviceul pentru case de marcat SAM4S, sistemPOS touchscreen POSIFLEX, imprimante termice BIXOLON, cititoare coduri de bara ZEBEX, cantare CAS, role si etichete termice.
Colas Srl a fost infiintata in anul 1992 si este situata in Timisoara, judetul Timis. Colas S.R.L. comercializeaza o gama larga de: aparate impotriva rozatoarelor, daunatorilor. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere: Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Vanzarile noastre au crescut cu 10% numai in ultimul an. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra presteaza servicii in domeniile IT & C. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere: Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Punand accent pe calitatea serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Printre noutatile oferite de NCS Inspire, puteti gasi solutii complexe si produse audio video profesionale: boxe audio profesionale, amplificatoare de putere, mixere si procesoare de sunet, accesorii audio si video, servicii de inchirieri audio si video profesionale, instalatii de sonorizare ambientala si adresare publica, amplificatoare de linie, difuzoare si sisteme de gestionare a zonelor, videoproiectoare, ecrane de proiectie, sisteme de audio si video conferinta. Oricare ar fi evenimenteul pe care doriti sa il organizati (evenimente corporate, private, tematice, conferinte de presa, targuri, congrese, training-uri, team-buildinguri, lansari de firma sau produse, cocktail-uri, petreceri, aniversari), contactati-ne.
Decagon Birotica S.R.L. a fost infiintata in anul 1999 si este situata in Cluj-napoca, judetul Cluj. Decagon Birotica S.R.L. comercializeaza si executa servicii de intretinere si sevice pentru o gama larga de: masini de numarat bani, masini de verificat, copiatoare, imprimante, faxuri, produse IT, calcultoare. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere: Romania. Vanzarile companiei noastre sunt de 100.000$/an. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Vanzarile noastre au crescut cu 10% numai in ultimul an. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 2001, societatea este situata in Constanta, judetul Constanta. Avand peste 10 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: proiectare si executie instalatii de gaze naturale. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere: Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Compania noastra a inregistrat cresteri de peste 10% numai in ultimul an. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Amecs este o firma cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul cantarelor si a caselor de marcat. Obiectivul principal este oferirea de solutii clientului in functie de necesitati. Din anul 2012 ne-am autorizat LABORATORUL de METROLOGIE pentru servicii de verificari metrologice si etalonari la cantare, platforme, cantare in carlig si greutati etalon. Va asteptam in locatiile din: ALBA IULIA Str Tudor Vladimirescu 82 Tel/Fax: 0258-818095 CLUJ NAPOCA P-ta Abator nr.4-7 Tel/Fax:0264-532005 E-mail: amecs@amecs.ro