RIVIERA IMOB avand ca obiect de activitate intermedieri imobiliare, va garanteaza calitatea serviciilor oferite. Misiunea noastra este sa transformam in realitate visele dumneavoastra. Speram ca prin intermediul RIVIERA IMOB sa gasiti caminul ideal si sa deveniti pe viitor unul din clientii nostri. Siguranta financiara e ceea ce cauta orice doritor de a deveni proprietar...O oferta buna e ceea ce isi doreste orice potential cumparator care paseste intr-o agentie imobiliara... Un renume e ceea ce dobandeste in timp o agentie imobiliara care ofera atat proprietarilor cat si cumparatorilor o intermediere perfecta... Dar cum perfectul nu exista, noi, agentia imobiliara RIVIERA IMOB vom reusit si vom incerca ca prin profesionalism si daruire sa facem o diferenta pe piata imobiliara. Noi nu spunem "orice client este important", noi certificam prin tranzactiile incheiate ca nici un colaborator al firmei nu a gasit loc de obiectii in ceea ce ne priveste... Varietatea ofertelor sprijina de asemenea conduita unei agentii imobiliare care se vrea a fi demna de increderea tuturor categoriilor de colaboratori. Prin noi, RIVIERA IMOB, a gasi ceea ce se cauta nu este o corvoada ci o simpla solutie a dorintelor clientilor nostri. Prin noi, RIVIERA IMOB, toata birocratia legata de a deveni proprietar devine un pas cat se poate de marunt pe care fiecare trebuie sa il faca.
Royalty Jobs is a Romanian-Austrian company founded in 2004 specialized in recruitment and provision of leasing personnel for companies based both in and outside Romania. Our professionals from the separate fields of IT and non-IT work closely together to offer our clients the most suitable resources for their business. A sound knowledge of the market and the firm commitment towards the client, have built our reputation during our existence.
Ca o dovada a cresterii calitatii produselor livrate, solutiile fiscale performante de la Anzi Soft au cea mare perioada de garantie din piata. De asemenea, în ultimii ani, datorita situatiei financiare solide, Anzi Soft si-a creditat în mod direct clientii prin posibilitatea de achizitionare în rate pe perioade de pâna la doi ani. Actualmente, Anzi Soft ofera solutii fiscale complexe care includ module fiscale responsabile de tiparirea bonurilor fiscale, numeroase componente software si o gama completa de periferice specializate (cum ar fi: cititoare de cod de bare, cântare cu etichetare, imprimante de cod de bare, terminale mobile de inventariere etc.) si consumabile. Solutiile livrate de catre echipa Anzi Soft sunt compatibile cu toate programele majore de gestiune. Prezenta activa si neîntrerupta pe piata din România, clientii prestigiosi si echipa în crestere sunt garantia faptului ca Anzi Soft va continua sa ofere solutii fiscale cu un raport pret/ performanta optim, servicii profesionale de cea mai înalta calitate si sa fie un partener de încredere pe termen lung! De ce Anzi Soft? Pe o perioada scursa între doua raporturi consecutive, AnziPOS salveaza si arhiveaza datele pe o perioada nedeterminata de timp, oferind posibilitatea obtinerii unor raportari pe perioade care se pot întinde pecativa ani. Siguranta datelor Fata de casele de marcat clasice, ce auun set limitat de rapoarte, AnziPOS garanteazå înregistrarea datelor de vânzari într-un format care permite generarea unui numar impresionant de rapoarte ce se constituie într-un instrument puternic de luare a deciziilor pentru managementul magazinului. Pe lânga rapoartele deja realizate, specialistii Anzi Soft sunt pregatiti sa implementeze rapoarte personalizate la cererea clientilor. Flexibilitatea Fata de casele de marcat clasice ce nu se pot adapta unor noi cerinte comerciale sau de marketing, AnziPOS garanteaza posibilitatea de implementare a oricaror cerinte ale magazinului, în conditiile respectarii legislatiei în vigoare. Astfel, daca pe casa de marcat este de-a dreptul imposibil, cu AnziPOS se pot realiza numeroase mecanisme de fidelizare a clientilor sau orice politica comerciala dorita de managementul magazinului. Deplina Legalitate AnziPOS este omologat de Ministerul Finantelor Publice oferindu-va astfel o solutie perfect legala. Folosind o placa fiscala produsa de Anzi Soft solutia propusa îndeplineste si chiar depaseste în unele aspecte conditiile impuse de legea româneasca. Anzi Soft este primul producator român omologat de placi fiscale. Anzi Soft în serviciul dumneavoastra Ca toate solutiile si produsele Anzi Soft si AnziPOS este sustinut de catre echipa noastra nationala de service si suport tehnic.
Avantgrapho va poate oferi servicii de amenajari, design si productie de mobilier de cea mai buna calitate mergand pana la realizarea fidela a proiectului propus. Participarea echipei Avantgrapho la proiecte comerciale, office building-uri, hoteliere cu partea de design interior, peisagistica, space planning, productie de mobilier asigura o abordare conceptuala de cel mai inalt nivel.
Fie ca este vorba de un manual de utilizare, o documentaţie tehnica, o oferta de participare la licitatie, politici sii proceduri interne sau de un simplu certificat, SC BEST TRADOS SRL este locul perfect pentru realizarea traducerilor dumneavoastră. Indiferent de valoarea comenzii dumneavoastră, vă garantăm o atenţie deosebită, traduceri de calitate ireprosabilă, respectarea termenelor de livrare şi a altor cerinte impuse de dumneavoastră, toate acestea la tarife competitive.SC BEST TRADOS SRL vă asigură în regim de urgenta traduceri juridice, tehnice, economice, medicale, literare în/din franceza, engleza, germana si italiana si spaniola. Ne gasiti in Timisoara la adresa: Paul Chinezu nr. 4 (in spatele Domului Catolic). Pentru informatii suplimentare sunati la: 0256/288 888 sau mobil 0722 555 883 sau puteti accesa site-ul nostru: http://www.besttrados.ro
GMB Computers, Profesionalism, Seriozitate, Incredere, Confidentialitate. In cei 30 ani de activitate am demonstrat ca se poate, am demonstrat ca inainte de toate este importanta increderea. Increderea se castiga greu si se pierde usor. Munca si Daruirea specialistilor nostrii, adaugate la Increderea clientilor in solutiile si serviciile oferite ne fac competitivi. Solutia GMB va costa mai putin decat o solutie ieftina. GMB COMPUTERS - 30 de ani de curaj, viziune, munca, profesionalism, perseverenta si onestitate. GMB COMPUTERS - 30 de ani de Traditie si excelenta in IT si comunicatii, privind cu incredere catre viitorul domeniului informatic. Companie solida, matura si flexibila care se adapteaza pietei si cerintelor, lucru demonstrat prin calitatea prestatiilor , calitatea produselor , prin cifra de afaceri si bonitatea companiei. Www.gmb.ro
Montaj parchet laminat, mocheta, pvc , sape si lambriuri interioare. Oferim experienta, calitate si seriozitate garantate de o activitate de 7 ani in domeniul pardoselilor calde. Contactati-ne si nu veti regreta.
Va ofera servicii de traducere si interpretariat la preturi avantajoase din / in limbile: Engleza Franceza Italiana Spaniola Germana Maghiara Bulgara Rusa Ceha Slovaca Ucraineana Neogreaca Norvegiana Suedeza Turca Persana Biroul nostru este format dintr-o echipa de tineri profesionisti ale caror lucrari ies în evidenta prin calitate si acuratete. Nu ezitati sa ne contactati!
Salon de coafura in zona dorobanti ,spatiu nou modern utilat , echipa tanara dinamica. Salonul functioneaza de 6 ani , clientela deosebita, promovam servicii de calitate cu produse foarte calitative.
Cabinet de psihologie autorizat de Colegiul Psihologilor din Romania, nr inregistrare 1BV0217, pentru competente in materie de psihologia muncii si organizationala, psihologia transporturilor si psihologia aplicata in domeniul apararii si securitatii nationale. In conformitate cu OMT 922/2007 examinarea persoanelor cu funcţii care concură la siguranţa circulaţiei rutiere se efectueaza doar de catre unitatile psihologice care in prealabil au fost agreate de Ministerul Transporturilor. Cabinetul individual de Psihologie Mirela Mesaros detine certificatul de agreere nr 125/2007 si poate efectua examinari psihologice periodice obligatorii pentru conducatorii auto profesionisti, instructori auto, profesori de legislatie rutiera, coordonatori transporturi, taximetristi. Cabinetul efectueaza examinari psihologice pentru toti candidatii care solicita obtinerea permisului de conducere toate categoriile Cabinetul este dotat cu aparatura de investigatie care asigura desfasurarea in conditii optime si cu un inalt profesionalism a tuturor investigatiilor psihologice vizate. Metodologia si instrumentele folosite sunt in conformitate cu legislatia in vigoare. Se ofera si posibilitatea deplasarii la sediul firmelor pentru realizarea testarilor cu ajutorul aparaturii mobile (laptop, soft si accesorii). Cabinetul colaboreaza cu medici de medicina muncii si este autorizat pentru examinari psihologice in domeniul protectiei muncii pentru: angajare promovare sau mentinere in functie si examene periodice pentru toate profesiile SERVICII OFERITE: A. Domeniul Psihologiei Muncii - testare si evaluare psihologica pentru autorizarea exercitarii meseriilor si profesiilor cu grad mare de risc si periculozitate (electricieni, fochisti, macaragii, lucru la inaltime, conditii de izolare, persoane cu functii de decizie, cadre didactice, functionari publici) - testare si evaluare psihologica pentru angajare si periodica (mentinere in functie) a personalului - testare si evaluare psihologica la solicitarea angajatorului - testare si evaluare pentru admiterea in institutiile de invatamant superior B. Domeniul Psihologiei Transporturilor - testare si evaluare psihologica a persoanelor care solicita permis de conducere (toate categoriile) - testare si evaluare psihologica a conducatorului auto la solicitarea angajatorului/institutiei abilitate C. Domeniul Psihologiei Securitatii Nationale - testare si evaluare psihologica a agentilor de paza (cu sau fara arma) in vederea autorizarii - testare si evaluare psihologica a agentilor de paza (cu sau fara arma) la angajare - testare si evaluare psihologica a agentilor de paza (cu sau fara arma) pentru controlul periodic - testare a personalului angajat in sectorul privat care, prin natura atributiilor, poarta armament si munitie; - testarea persoanelor particulare care detin permis de arma.
Firma noastra realizeaza amenajari interioare si exterioare, renovari apartamente, birouri, spatii comerciale. Hidroizolatii, termoizolatii, compartimentari rigips, nise, scafe rigips, montat parchet, placare gresie, faianta, montat usi. Constructii case la rosu sau la cheie. Executie instalatii electrice, termice si sanitare.
Ramcris Construct srl vinde din stoc sau la comanda utilaje constructii (buldoexcavatoare, excavatoare, bobcat-uri, autogredere, stivuitoare, schele, popi metalici etc) executa lucrari in constructii case in rosu sau la cheie lucrari cu buldoexcavatorul, fundatii, etc.
Societate comerciala cu raspundere limitata orientata in activitate in special pe servicii catre populatie pe baza de contract in parteneriat cu mari companii nationale sau internationale de profil. Compania i-si desfasoara activitatea in Jud. SUCEAVA asigurind servicii catre populatie de: telecomunicatii voce, internet, montari antene satelit in sistem DTH sau individuale la cerere. Compania are contracte incheiate cu SC ROMTELECOM SA si MAX TV de servicii in receptia TV prin satelit si este dealer judetean ROMTELECOM.
KlassWagen rent a car Timisoara ofera servicii de inchirieri masini in Timisoara in sistem rent a car pe perioada scurta sau servicii de inchirieri auto pe termen indelungat sub forma de leasing operational. KlassWagen rent a car Timisoara aduce pe piata de inchirieri auto din Romania o solutie noua, adresata in special firmelor, si anume leasing-ul operational. Indiferent de serviciul de inchiriere ales, se beneficiaza de preturi competitive cu toate taxele incluse, asistenta si suport non-stop cat si masini fara marcaje specifice serviciului de inchirieri auto.
Compania Dynamic Carier a luat nastere din dorinta de a furniza calitate si profesionalism in serviciile de recrutare si selectie. Avand o retea de suport si o echipa de specialisti suntem capabili sa raspundem repede si corespunzator cerintelor dumneavoastra.
Suntem un studio al creativitatii, unde arta inseamna bun gust, lumina si culoare, incadrate intr-un spatiu cu personalitate. Interiorul se concretizeaza din armonia elementelor vizuale cu cele tactile si ia viata din accentele detaliului. MM Design Studio se adreseaza celor care doresc un spatiu inovativ, o atmosfera personala.
Servicii de proiectare: proiecte tehnice si caiete de sarcini, detalii de executie, antemasuratoare, documente tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, calcul estimativ al cheltuielilor (deviz de lucrari). Oferim servicii de traducere (autorizat de catre Ministerul de Justitie): romana, engleza, maghiara.
Birou de traduceri rapide Tel.: 0721768674 Traduceri de calitate, rapide si la preturi accesibile. Noi ne adresam in special celor ce doresc traduceri de calitate dar nu dispun de un buget foarte mare, firmelor ce urmeaza sa se infiinteze,studentior si tuturor celor ce nu doresc sa plateasca un pret exagerat pe traducere. Conceptul nostru este acela de a taxa cu pretul minim traducerea stiind ca pe viitor nu veti ezita sa ne contactati si astfel vom crea un parteneriat intre noi si clientii nostrii. LISTA GENERALA DE PRETURI/PAG Grupa I: Engleza, Franceza, Italiana, Spaniola - 10 lei Grupa II: Germana, Catalana - 15 lei Grupa III: Maghiara, Rusa, Sarba, Turca, Portugheza, Olandeza, Flamanda – 25 lei Slovaca, Bulgara, Greaca, Letona, Lituaniana, Estona, Croata, Ceha, Polona - 30 lei Grupa IV: Ucraineana – 35 lei Albaneza, Araba, Macedona, Japoneza, Slovena, Suedeza, Norvegiana, Daneza, Finlandeza, Chineza, Malteza, Hindi, Tailandeza, Islandeza, Persana, Vietnameza, Ebraica, Urdu, Suomi, Armeana - 40 lei Preturile pt acte tehnice, de specialitate, cu grad de complexitate preturile se majoreaza cu 50-100%, in functie de act. Pentru acte executate in regim de urgenta preturile se majoreaza cu 50-100%, in functie de act. Pentru un numar mare de pagini se aplica discount in functie de document. Documentele dumneavoastra trimise via e-mail sau alta modalitate, sunt analizate atent stabilindu-se gradul de dificultate in functie de limba, domeniu sau numarul de caractere. In maxim o zi lucratoare va vom furniza informatii despre durata executarii proiectului si pret.
*Companie care are ca obiectiv ridicarea standardului de calitate in construirii de imobile prin gasirea celor mai bune solutii conceptuale si punerea riguroasa in practica a acestora. *Domenii conexe -Implementarea de solutii de finantare, -Cercetare fundamentala, sprijinirea persoanelor capabile pentru a urma teme de cercetare -Higiena fizica si psihica a spatiului construit
Colina Sasului este echipa care iti este alaturi si te sprijina pe tot parcursul organizarii evenimentului, de la prima intalnire de vizionare a locatiei pana la plecarea ultimului invitat. Un meniu atent selectionat, o oferta de nunta adaptata cerintelor tale si un portofoliu variat de produse exclusiviste. Si nu in ultimul rand, o atentie desavarsita pentru fiecare detaliu in parte. Pentru evenimentul perfect din viata dvs, am pregatit oferte de nunta care sa se potriveasca perfect cu bugetul dvs. Cream solutii speciale personalizate pentru clientii nostri, precum oferta nunta, astfel incat fiecare moment sa fie unic si ireprosabil. Cu - centrul de evenimente Colina Sasului, accesibil tuturor celor care isi doresc o nunta fara griji - visul devine realitate. Organizarea si bugetarea unei eveniment fastuos devine o realitate iar desfasurarea acestuia devine clara, transparenta si eficienta. Colina Sasului Adresa: Ludus, DN15 PROGRAM VIZIONARI SI CONTRACTARI: Luni-Duminica : 10.00 - 19.00 Telefoane: 0725-035155; 0744-692894 (zilnic 10.00 - 19.00)