Infiintata in anul 2003, Mister Net S.R.L isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Cu un efectiv de 2 angajati, Mister Net S.R.L efectueaza servicii de divertisment - jocuri pe calculator, biliard, ping-pong, comercializare bauturi alcoolice, carbogazoase, snacks-uri, chipsuri. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Mister Net S.R.L se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Mister Net S.R.L si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra . Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Transilvania Imobiliare S.R.L. din Bucuresti pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Compania Transilvania Imobiliare S.R.L. efectueaza servicii de intermedieri, vanzari, cumparari, inchirieri apartamente, terenuri, oportunitati investitii pe piata de profit, evaluare, consiliere, credite imobiliare si ipotecare, asistenta juridica. Firma noastra are o echipa de 20 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Transilvania Imobiliare S.R.L.. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Inca de la infiintare Transcarpat Off-road Co S.A. si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Avand 10 angajati, firma noastra efectueaza servicii de repartii si intretinere autoturisme - servicii de mecanica si asistenta tehnica. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. In firma Transcarpat Off-road Co S.A. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Transcarpat Off-road Co S.A. este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
TRANSART este o companie cu capital privat ale carei principale activitati sunt dezvoltarea si distributia de software precum si consultanta in tehnologia informatiei. Compania TRANSART a fost infiintata in Februarie 1997. Personalul firmei este format din oameni cu o foarte buna pregatire in dezvoltarea de software, consultanta si training, cunostinte generale de management si management IT, avand experienta dovedita in dezvoltarea de afaceri cu Europa de Vest. Societatea TRANSART are un birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT: solutii pentru automatizarea fortelor de vanzare solutii software pentru distributie si retail solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor solutii in domeniul Business Intelligence (OLAP) aplicatii web dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe sisteme pentru managementul afacerilor De la sfarsitul anului 2000, compania este Microsoft Certified Partner (MCP). Din Februarie 2005, TRANSART este Microsoft Gold Certified Partner , certificarea venind ca o recunoastere a experientei, cunostintelor acumulate si atentiei acordate clientilor in oferirea de solutii, bazate pe competente Microsoft (Business Intelligence si Integrated Software Vendor). In Februarie 2001, TRANSART a semnat parteneriatul cu Hanspring Romania, acum PalmOne Romania. Abordarea TRANSART este de a lucra cat mai strans cu clientii sai pentru a gasi solutia potrivita cerintelor acestora. Incepem prin a asculta. Misiunea noastra este de a transmite din experienta noastra tehnica si de a gasi solutiile cele mai avantajoase, care sa va ajute in atingerea obiectivelor dumneavoastra de afaceri. Rezultatul este un plan pe termen lung, care include recomandari, construite conform cu nevoile si obiectivele organizatiei dumneavoastra. TRANSART considera necesara implicarea clientilor pentru succesul fiecarui proiect si lucreaza impreuna cu echipa acestora, pentru a dobandi intelegerea problemelor care trebuie rezolvate in cadrul afacerii. Apoi inginerii firmei TRANSART aplica experienta lor in proiectarea si implementarea unor solutii foarte avansate tehnic, care sa ruleze la clienti.
Rotronic Impex S.R.L. din Bucuresti pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Cu o echipa de angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de calculatoare, imprimante, scanere, monitoare, tastaturi, mouse, videoproiectoare, laptopuri, servere, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. In compania Rotronic Impex S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Si pentru ca Rotronic Impex S.R.L. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Infiintata in anul 2003, Vicont Expert Cons Srl este situata in Bucuresti. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de contabilitate, audit, expertiza contabila, bilant, balante, refaceri situati contabile, restante. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. In cadrul companiei Vicont Expert Cons S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Principala preocupare a companiei Vicont Expert Cons S.R.L. este de a sprijini clientii in gasirea celor mai optime solutii in achizitionarea produselor si serviciilor noastre. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
DigiTech Solutions are ca activitate principală instalarea, administrarea şi intreţinerea de reţele de calculatoare şi telefonie. Avantajele incheierii unui contract pentru administrarea şi intreţinerea tehnicii de calcul şi aparaturii de birou, constă in servicii prompte şi de calitate, in contul unui abonament lunar, la tarife mici, inferioare costurilor intreţinerii in regie proprie a echipamentelor.
Compania Trade Inox va pune la dispozitie un serviciu de aprovizionare prompt si de incredere pentru toata gama de semifabricate si produse finite industriale din oteluri inoxidabile. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de aprovizionare pentru a satisface cerintele clientiilor nostri. Fiecare domeniu industrial are cerinte specifice privind otelurile inoxidabile din instalatiile sale ( fie ca vorbim de domeniul alimentar, pharma, hidroenergetic, petrolier si chimic, constructii sau altele). Fiecare importator (distribuitor) de oteluri inoxidabile din piata locala, s-a specializat (mai mult sau mai putin) pe unul sau mai multe domenii industriale. Noi suntem familiarizati atat cu cerintele specifice domeniilor enumerate mai sus cat si cu posibilitatile fiecarui furnizor local de a raspunde prompt unor cerinte particulare unui domeniu dat. Acordam o atentie deosebita instruirii continue, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea serviciilor noastre. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem increzatori ca alaturi de noi procesul Dvs. de aprovizionare cu produse din oteluri inoxidabile va fi mult imbunatatit. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Miadal Import Export S.R.L din Bucuresti pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza servicii de intermediere contracte de vanzari directe, polite de vanzari, tehnoredactare, machetare. Compania are un efectiv de 2 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1991 si este situata in Bucuresti. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de contabilitate si expertiza contbila pentru persoane juridice, agenti comerciali, consultanta financiara si fiscala. Firma noastra are un personal de 6 angajati. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Rom Service Com '95 S.R.L. a fost infiintata in anul 1994 si este situata in Bucuresti. Compania Rom Service Com '95 S.R.L. va pune la dispozitie produse de calitate ca: confectii metalice (usi, garduri, porti, grilaje, cofraje, structuri metalice, hale industriale). Firma noastra are un personal de 47 angajati. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. In compania Rom Service Com '95 S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Inca de la infiintare Cnc Expert design S.R.L si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza servicii de consultanta in mamagementul calitatii. Compania are un efectiv de 3 angajati. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. In firma Cnc Expert design S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Principala preocupare a companiei Cnc Expert design S.R.L este de a sprijini clientii in gasirea celor mai optime solutii in achizitionarea produselor si serviciilor noastre. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Inca de la infiintare Total Promotion S.R.L si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Compania Total Promotion S.R.L efectueaza servicii de pregatire forma pentru tipar, tipar digital si offset, publicitate - materiale promotionale reclame - etichete, flyere, pungi, ambalaje, cutii. Firma noastra are o echipa de 6 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Total Promotion S.R.L. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Experienta Total Promotion S.R.L, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Ai sute de oferte zilnic plasate pe harta Bucurestiului. Vanzari, Inchirieri - Apartamente Case Garsoniere - Imobile la cheie - Proximitate pe harta Bucurestiului - Metrou, Parcuri, Restaurante, Banci - Fiabilitate - Dinamism.
Infiintata in anul 1996, Hachette Distribution Services Inmedio S.R.L se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Bucuresti. Cu o echipa de 70 angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de presa, ziare cotidiene, reviste, carti, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In firma Hachette Distribution Services Inmedio S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Societatea este membra a corpului de experti contabili autorizati din Romania. Experienta personalului de cel putin 20 de ani in domeniu, este garantia calitatii lucrarilor si serviciilor oferite.
Firma MEGALAN GB SRL, infiintata in 1994, activeaza in domeniul scarilor si trotuarelor rulante, nefiind subordonata nici unui importator de astfel de echipament. Colaborarile firmei MEGALAN GB SRL cu firme de prestigiu, printre care Thyssenkrupp, Schindler, KONE, Endor, Geodana PS RO, etc. arata importanta firmei MEGALAN GB SRL pe piata romaneasca. Specialistii firmei MEGALAN GB SRL sunt capabili sa preia in montaje, garantii, post-garantii, reparatii, revizii si intretineri curente orice tip de scara sau trotuar rulant. Anul 2008 va fi anul altor produse similare care vor imbogati activitatile curente ale firmei. Pentru detalii, informatii si comenzi va rugam sa accesati site-ul "www.megalangb.ro" Va rugam sa ne contactati la: tel / fax: 0040213463607 tel mobil: 0040744501530 Va asteptam si nu uitati: "UN CONTRACT FERM VA DUCE ... LA CEL MAI INALT NIVEL!"
Top Shopping Magazines SRL este recunoscuta in Bucuresti prin catalogul sau de cumparaturi SHOPPING MAGAZINE, atat in varianta initiala tiparita a acestuia cat si in cea ulterioara online. Cuprinde urmatoarele sectiuni: Cosmetice, Saloane de infrumusetare, Imbracaminte, Confectii, Incaltaminte, Marochinarie, Lenjerie, Bijuterii, Ochelari, Cadouri si decoratiuni, Accesorii, Articole pentru copii, jucarii, Articole pentru barbati, Concurs cu premii, Noutati, News, Mall, Bestjobs, Tipografie.
De aproape 20 de ani dezvoltam cu pasiune si integritate solutii informatice Standard si Cloud de vanzare, gestiune, fidelizare clienti, raportare completa si management pentru: Restaurante, Servire Rapida, Delivery & Call Center, Supermarket-uri, Retail/Servicii si Saloane de infrumusetare. In tot ceea ce facem ne gandim mereu atat la afacerile mici, aflate la inceput de drum, care au nevoie de simplitate si sprijin cat si la afacerile de mari dimensiuni, cu mai multe locatii, care au nevoie de flexibilitate si profesionalism! Solutiile noastre software au caracteristici scalabile, reduc considerabil costurile de operare, sustin desfasurarea activitatii intr-un mod integrat si rapid dar si cresterea vanzarilor si ofera informatii accesibile din orice parte a lumii, in timp real, cu privire la derularea operatiunilor fiecarei afaceri.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1991 si este situata in Bucuresti. Avand 20 angajati, firma noastra produce confectii metalice (cofraje, esafodaje, structuri metalice, hale industriale). Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Recon Ex S.R.L. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Recon Ex S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.