Tishara Salon S.R.L a fost infiintata in anul 2001 si este situata in Bucuresti. Compania Tishara Salon S.R.L efectueaza servicii de infrumusetare corporala - coafura, manchiura, pedichiura si cosmetica. Firma noastra are o echipa de 3 angajati. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Tishara Salon S.R.L este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2001 si este situata in Bucuresti. Ceea ce isi propune firma Tipo Grav M & D S.R.L este sa ofere produse publicitare - materiale promotionale, gravura, pliante, etichete, flyere. Compania noastra are un personal de 8 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Firma Maxsim Concept Srl are experienta in domeniul productiei de materiale publicitare, litere volumetrice si sigle, casete luminoase, panouri publicitare, bannere, servicii de inscriptionari pe autocolant, decupare polistiren, autocolant.
In plin proces de expansiune, Bitpoint va continua dezvoltarea site-lui www.gotit.ro si si-a propus sa definitiveze in urmatorii ani cea mai puternica si performanta platforma online de produse si servicii ITdin Romania. Ce servicii oferim ? Servicii de protectie si gestiune a datelor/ aplicatiilor,Spatiu de stocare la cerere, Hosted CRM, SharePoint, Hosted Backup & Recovery, e-Archive, IaaS - Infrastructure as a Service, Servicii externalizate de Procesare a Documentelor/ Input Management(captura data entry, arhivare electronica si analogica), Integrare de Sistem, Consultanta in domeniul stocarii si infrastructurii critice IT, Instalare si Suport Tehnic, Administrarea Serviciilor IT. Punand accent pe calitatea produselor/serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti aprecia un parteneriat cu Bitpoint. In speranta interesului dumneavoastra pentru aria noastra de expertiza, va invitam sa ne contactati.
Infiintata in anul 1991, Thestvi Grup S.R.L isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Thestvi Grup S.R.L produce o gama larga de standuri metalice publicitare de diverse marimi. Firma noastra are o echipa de 6 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Infiintata in anul 2002, Quality International Consulting S.R.L isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Quality International Consulting S.R.L efectueaza servicii de implementare sisteme de management calitate ISO 9001:2001, mediu ISO 14001, siguranta alimentului (HACCP) ISO 22000:2005 si formare auditori interni/de treta parte calitate, mediu, siguranta alimentului. Firma noastra are o echipa de 7 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor/clientilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In firma Quality International Consulting S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Quality International Consulting S.R.L sa isi perfectioneze produsele/serviciile si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Infiintata in anul 1991, Puls Company S.R.L isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Cu un efectiv de 200 angajati, PULS Medica S.R.L efectueaza consultatii, tratamente medicina ambulatorie si Ambulanta. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Puls Company S.R.L si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra . Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Firma noastra ofera prestari servicii de optica medicala, vanzari rame ochelari de vedere, lentile ochelari pentru corectie si protectie, lentile de contact, cosmetice si corectie si accesorii: tocuri, solutii de intretinere lentile de contact, spray de curatat lentile, lavete din microfibra pentru sters lentile, snururi, lantisoare pentru ochelari, clip protectie, ste intretinere ochelari, consultatii optometrice si oftalmologice.
Infiintata in anul 1999, Master Clean S.R.L. este situata in Bucuresti. Firma Master Clean S.R.L. are o echipa de 100 angajati cu vasta experienta in efectuarea de servicii de salubrizare - curatenie genrala, curatenie dupa constructor, curatenie, intretinere, curatenie pentru spatii comerciale, hoteluri. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Inca de la infiintare Iorga Consultanta Si Management S.R.L. si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de consultanta in afaceri si management, servicii profesionale integrate, studii de piata. Firma noastra are un personal de 15 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. In firma Iorga Consultanta Si Management S.R.L. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Suntem o companie localizata in Bucuresti, si infiintata in anul 1992. Avem agentie in com Sohatu, jud Calarasi Compania Marinform S.R.L. efectueaza expertize, evaluari contabile, contabilitate pentru persoane fizice si agenti comerciali, consultanta fiscala. Firma noastra are o echipa de 1 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. In firma Marinform S.R.L. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Proaudit Cont Srl din Bucuresti pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Va oferim servicii de evidenta si expertiza contabila (impozite, declaratii fiscale, bilanturi, salarii), audit financiar. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Suntem onorati sa raspundem oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii, care in mod cert sa va aduca reale satisfactii. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
In calitate de BROKER DE ASIGURARI din Bucuresti va oferim asigurari RCA, CASCO, LOCUINTE, MEDICALE, MALPRAXIS, BUNURI, RASPUNDERE CIVILA, AGRICOLE, VIATA, CARTE VERDE; asiguratorii pe care vi-i putem prezenta sunt: ALLIANZ, ARDAF, ASIROM, ASTRA, BCR, EUROINS, GENERALI, GROUPAMA, OMNIASIG, UNIQA. Cu o echipa de 10 angajati cu vasta experienta in efectuarea de asigurari, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele prezentate si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Pentru mai multe informatii despre serviciile si tipurile de asigurari pe care vi le punem la dispozitie va asteptam sa ne vizitati pe adresa www.tempoasig.ro In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Infiintata in anul 1999, Ritmoteh S.R.L se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Oradea, judetul Bihor. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de calitate ca executie instalatii electrice, instalatii de joasa tensiune, proiectare, revizii, reparatii. Firma noastra are un personal de 20 angajati. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. In compania Ritmoteh S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Experienta Ritmoteh S.R.L, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Tehnoproiect activeaza din anul 1991 ca proiectant general si executant, incepand cu lucrari de infrastructura si finalizand cu constructii de inalta tehnologie dupa cum urmeaza: -proiecte de constructii civile: judecatorii, sedii parchet, sedii banci, hoteluri, spitale, case de vacanta, cladiri comerciale, cladiri de birouri, etc; -studii si expertize tehnice; -sisteme stradale in cartiere rezidentiale, parcaje sub si supraterane, piste aeroporturi, infrastructura portuara; -executie: hale, depozite, fabrici, hangare aviatice, silozuri portuare, benzinarii, etc; -documentatii pentru obtinerea autorizatiei de securitate la incendiu. -alte servicii in domeniu: obtinere avize, acorduri, autorizatii de construire, documentatii de urbanism, dirigentie de santier, asistenta tehnica, antreprenoriat general, proiect manager, etc. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Punand accent pe calitatea serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra, suntem siguri ca veti fi multumiti de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Maliv Service S.R.L., a fost fondata in 2003 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Compania Maliv Service S.R.L. va pune la dispozitie servicii de calitate ca diagnoza pe calculatoare pentru automobile, reparatii calculator auto, curatare de injectoare cu ultrasunete, reparatii ABS. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Si pentru ca Maliv Service S.R.L. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Politour&Travel, a fost fondata in 2007 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Compania Politour&travel efectueaza excursii in tara si in strainatate, rezervari hoteliere, asigurari medicale, bilete de avion, de autocar. Firma noastra are o echipa de 3 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Inca de la infiintare Exact Software Romania S.R.L. si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Ceea ce isi propune firma Exact Software Romania S.R.L. este sa ofere produse de calitate ca programe software, concepere solutii software. Compania noastra are un personal de 7 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Principala preocupare a companiei Exact Software Romania S.R.L. este de a sprijini clientii in gasirea celor mai optime solutii in achizitionarea produselor si serviciilor noastre. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Compania noastra are sediul in Bucuresti si a fost infiintata in anul 2003. Ca partener al BSH Electrocasnice Srl, putem comanda la B/S/H (Bosch & Siemens Hausgeraete) - Germania piese de schimb si accesorii originale pentru toata gama de aparate electrocasnice ale grupului B/S/H: Marci globale: BOSCH, SIEMENS, NEFF, GAGGENAU Marci regionale/locale: Zelmer* (fabricate anterior anului 2020), Junker, Thermador, Balay, Coldex, Constructa, Pitsos, Profilo Ne adresam in principal clientilor care nu au nevoie de interventii service si doresc doar consumabile si accesorii. Pentru situatiile care presupun interventii service, va recomandam sa apelati direct la centrele service autorizate pentru constatarea defectului, comanda pieselor necesare si montajul acestora.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1993 si este situata in Bucuresti. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza reparatii, montaj, intretinere si comercializare ascensoare, platforme fixe si mobile pentru persoane cu handicap locomotor. Compania are un efectiv de specialisti formati in Italia cu o inalta calificare si experienta. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Experienta Eurolift Prod Serv S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.