HCL Social Care is a leading supplier in the sourcing and placing of qualified social workers and social care professionals throughout the UK. We work on behalf of local authorities, charities and the private & voluntary sectors, recruiting qualified professionals in all disciplines including children & families, adoption & fostering, adults, learning disabilities and mental health. We are currently recruiting on behalf of clients across both the public and private sectors and have a number of exciting opportunities, with particular demand existing within Children in Need Teams throughout UK, London Boroughs and the Home Counties.
Fluid Power Service Srl, societate specializata in reparatii, service si revizia cilindrilor hidraulici si a echipamentelor asociate la preturi foarte competitive. Oferim serviciile noastre la nivel national. Toate lucrarile se efectueaza la atelierul nostru, din com. Tiganesti, jud. Teleorman. Lucrarile pot fi efectuate in timpul programului normal de lucru, in ordinea sosirii sau in mod prioritar, caz in care se va aplica o taxare suplimentara. In cazul in care o reparatie, in opinia noastra, nu este rentabila sau societatea noastra nu o poate efectua, clientul va fi informat in consecinta. Astfel de recomandari vor fi sprijinite cu un raport, impreuna cu recomandarile noastre cu privire la o inlocuire pe principii de asemanare. Pentru toate solicitarile si intrebarile dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati. Efectuam reparatii la o gama larga de cilindri hidraulici si echipamente asociate. Avem in stoc o gama larga de piese de schimb si elemente, utilizate in mod obisnuit. Ca parte a programului nostru de prevenire, permiteti-ne inlocuirea periodica a etansarilor si pieselor importante. Timpul de executie al operatiunilor necesare difera in functie de fiecare cilindru sau echipament in parte si va fi stabilit dupa verificare.
Quality Solutions & Training Srl este un furnizor specializat de servicii de externalizare calcul salarii si administrare de personal, atat corporatiilor multinationale ce activeaza in Romania, precum si companiilor locale. Preluam si imbunatatim procesele specifice de salarizare si administrare de personal dintr-o companie, rezultand astfel costuri mai mici si confidentialitate marita fata de modalitatea interna de gestionare a acestor procese. Ne prezentam printr-o echipa de profesionisti, consultanti si traineri certificati, cu o bogata experienta de formare atat pentru mediul privat de business, cat si pentru autoritatile publice centrale si locale. Concepem si implementam programe de formare si perfectionare care asigura dezvoltarea competentelor individuale si ofera un avantaj competitiv real companiilor nationale si multinationale care beneficiaza de solutiile si strategiile oferite de noi.
Societatea moderna A�n care traim presupune existenta unor cetateni activi si responsabili, dornici sa se perfecţioneze si sa se autodepaseasca. Fara o calificare nu exista posibilitatea de a gasi un loc de munca si a fi A�ncadrat pe o anume ocupatie și deci de a-ti putea construi o cariera de succes. De aceea scopul nostru este calificarea si formarea continua a adulților pentru cresterea și dezvoltarea competivitații pe piața muncii. Programele de formare profesionala pe care le punem in prezent la dispoziţia dvs. se adreseaza atat personalului angajat al societatilor comerciale cat si persoanelor fizice dornice să urmeze un curs de calificare
Colectiv tanar si deschis, servirea clientilor intr-un bar nou si modern. Bar de capacitate 20 de mese, terasa aprox 15 mese. Avem jocuri, narghilea multe moduri de a tine clientii aproape, televizoare campionatele de fotbal.
Prin crearea departamentului de ingrijire medicala si asistenta sociala la domiciliu,am dorit sa contribuim la imbunatatirea conditiilor de viata a persoanelor dependente, imobilizate la pat sau la domiciliu.
Compania Benka este o societate de constructii, cu 20 de ani de experienta, axata pe amenajarile exterioare si interioare a cladirilor de orice tip (rezidentiale, industriale si office), dar si pe constructiile caselor la rosu sau la cheie. Frumusetea este relativa, chiar si cand vine vorba de amenajarile interioare.
Nunta este unul dintre cele mai importante evenimente din viață și noi suntem bucuroși să vă ajutăm. Vă asigurăm că va fi cel mai frumos, relaxant și bine planificat eveniment la care au participat familia și prietenii dumneavostră. Botezul este un eveniment plin de bucurie și emoție pentru familie, primul și cel mai important din viața bebelușului, iar petrecerea de botez este una din grijile si dorințele oricărui părinte. Pachetul All-inclusiv conţine: * discuţie iniţială * planificarea bugetului * selectarea modelului de invitaţie dorit * găsirea localului adecvat * alegerea bisericii * căutare unei formaţii de muzică sau a unui DJ * aranjamentul sălii şi alegerea unei florării * găsirea cofetăriei cu tortul perfect * negocierea cu furnizorii * consilierea in alegerea ţinutelor * confirmarea prezenţei invitaţilor * alegerea mărturiilor, a meniurilor şi a cardurilor de aşezare * stabilirea modului de aranjare a invitaţiilor la mese * găsirea transportului pentru invitaţi şi rezervare hotel * informaţii necesare pentru cununia civilă, religioasă şi schimbarea de nume * şi în ziua cea mare coordonarea desfăşurării întregului eveniment Pentru a afla mai multe informaţii legate de preţurile şi serviciile pe care le oferim vă invitam să ne contactaţi pentru a stabili o întalnire.
Asociatia ofera servicii de ingrijiri la domiciliu persoanelor total dependente prin contract cu CAS Neamt sau cu abonament. Prin contracte de parteneriat cu asistentii comunitari identifica cazuri medico-sociale deosebite si cauta solutii personalizate de rezolvare a necesitatilor. Organizeaza actiuni umanitare in localitati izolate in familiile copiilor cu probleme de sanatate. Organizeaza campanii de colectare fonduri sau bunuri pentru copii aflati in situatii dificile medical sau social. Organizeaza programe de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, pentru a reusi obtinerea de rsurse financiare pentru desfasurarea activitatii.
VPX Solutions LTD este o agentie mica, flexibila de web design pentru branding, design grafic, web design si dezvoltare si prin pasiunea pentru design si programare ne aduce idei la viata. Ne-am angajat si suntem entuziasti cu privire la fiecare proiect la care vom lucra si utilizarea de mare de comunicare, o multime de efort si atenti la detaliile mici consistent ne asiguram ca vom acoperi fiecare gol al proiectului nostru pentru a ne lansa si in strainatate.
Obiectul principal de activitate il constituie realizarea activitatilor de comert en-gros si en detail, din care ~ 85% din cifra de afaceri cel en gros si ~ 15% en detail, al serviciilor de transport, manipulare si depozitare de marfuri ( custodii ), organizatia avand o dotare logistica adecvata acestor genuri de activitati.
Sc Service Car Premio Srl membru al retelei internationale PREMIO - cu o acoperire in Romania de 37 de locatii, desfasurandu-si activitatea sub franciza grupului GOOD YEAR DUNLOP TIRES - al carui distribuitor suntem, comercializeaza jante si anvelope diverse de la producatorii consacrati asigurand montajul si mentenanta pentru intreaga gama de autoturisme, vehicole rutiere sau vehicole industriale si agricole la sediul sau din Galati, Drumul de Centura Nr. 1B. Dispunand de o suprafata totala de cca. 1600 mp constand din showroom, hale atelier si "hotel de anvelope"- depozit, punand la dispozitia clientilor nostri logistica, know-how tehnologic si SDV-uri de ultima generatie si nu in ultimul rand o echipa de oameni cu grad inalt de specializare in domeniu, S.C. SERVICE CAR PREMIO S.R.L. este in masura sa satisfaca cele mai inalte exigente din domeniul "service echipamente de rulare". Pe langa lucrarile specifice de montaj anvelope, echilibrare roti sau bracaj mai punem la dispozitia clientilor intreaga gama de acumulatori auto MONBAT, de la 35Ah pana la 230Ah, la cele mai bune preturi de pe piata.
GRAWE Romania Asigurare SA membra a grupului austriac GRAZER Wechselseitige Versicherung AG, a fost infiintata in octombrie 2000. Evolutia constanta a companiei, datorata colaborarii cu brokerii parteneri si, incepand cu anul 2005, si activitatii fortei proprii de vanzare, ne-a plasat in toti acesti de activitate in topul primilor zece asiguratorilor pe segmentul asigurarilor de viata. Compania Grawe a optat pentru dezvoltarea unor produse de asigurare cu costuri cat mai scazute, produse care acopera si cele mai importante riscuri oferind, totodata, posibilitatea unei acumulari de capital pentru perioada pensiei. Promovam asigurarea mixta de viata cu capitalizare, oferind complementar asigurari de viata pentru copii, asigurari de accidente si de sanatate, individuale sau de grup.
Eco Avantaj Consulting Srl este o firma specializata in domeniul protectiei mediului. Activitatea s-a concretizat in intocmirea documentatiilor pentru obtinerea autorizatiilor de mediu, simple si integrate, acorduri si avize de mediu, identificarea, monitorizarea aspectelor de mediu precum si reducerea/ eliminarea impactului asupra mediului. Consultanta privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje. Consultanta privind gestionarea deseurilor periculoase si nepericuloase precum si transportul acestora. Elaborarea planurilor de prevenire si combatere a poluarilor accidentale.
Societate Raducan&partners reprezentata de specialisti autorizati cu indelungata experienta in domeniul constructiilor civile si industriale ofera servicii profesioniste si promte pentru dirigentie de santier si asistenta tehnica, proiectare, consultanta si management de proiect.
Redactare contracte comerciale si civile, atestare identitate parti, negocieri contracte, redactare acte aditionale, infiintari societati comerciale, recuperari creante si urmarire debitori- executari silite, insolventa, proceduri preliminare litigiilor comerciale-concilierea directa, reprezentare litigii comerciale, litigii civile, litigii munca, litigii penale. CABINETUL DE AVOCATURA MAXIMIUC DAN MIHAIL (infiintat in anul 1999) a detinut si detine un portofoliu compus din contracte de asistenta juridica lunara si consultatii juridice cu urmatoarele societati comerciale: S.C. BANC POST S.A. S.C.TV ANTENA 1 S.A. S.C. MOLID TOTAL SECURITY S.A S.C. RAVIOLI S.R.L. S.C. ALMET GRUP S.R.L. S.C. GENERAL EL GRECO IMPEX S.R.L. S.C. MBM COMPUTERS S.R.L. S.C. COSMOS EVROPOLIS S.R.L. S.C. SWEET CORNER S.R.L. S.C. NEMAX GRUP S.R.L. S.C. EURODIDACTICA S.R.L. S.C. OPEN SERVICE SA S.C. INFO EDUCATIA SRL S.C. MIROSLAVA RESIDENCE S.R.L. S.C. EVE STYLE S.R.L. S.C. STEEL INOX S.R.L. S.C. ALMET MOB S.R.L. S.C. STIL IMOBIL SRL S.C. OSTAN IMPEX S.R.L. S.C. ESTIMA MEDICAL S.R.L. S.C. AFRODITA S.R.L. S.C. SEDCOM LIBRIS S.A. TIPOGRAFIA LIBRIS GRUPUL DE FIRME PIETA: S.C. COM BETON S.A. S.C. REMAT S.A. IASI S.C. AUTO REMAT S.R.L. S.C. ELECTROCOMP S.R.L. S.C. MECANO FUC S.A. –NEGRESTI S.C. PREDEMET S.A. S.C. REMAT VASLUI S.A. S.C. VINI COM COPOU S.R.L. S.C. COM GUARD S.R.L.
Expert contabil autoriz CECCAR, ofer servicii complete de contabilitate, fiscalitate, evaluare si expertiza contabila, firmelor din Bucuresti si Ilfov Descriere Contacteaza-ma si vom stabili impreuna o intalnire in care ne vom cunoaste, vom intelege specificul afacerii tale si vom gasi impreuna metoda cea mai eficienta a unui parteneriat. Sunt perfectionista in ceea ce fac, iar experienta si calitatea serviciilor oferite ma recomanda cu prisosinta. Pentru a-ti conduce afacerea eficient ai nevoie de servicii integrate: • Contabilitate de la A la Z; • Consultanta si analiza economico-financiara; • Un specialist care sa se ocupe de relatia electronica cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) respectand ultimele reglementari ale Codului Muncii • Reprezentare in fata autoritatilor statului; Servicii de evidenta contabila • consultanta privind legislatia financiar-contabila, strict legata de obiectul de activitate; • Arhivarea impecabila a documentelor si organizarea contabilitatii primare; • Intocmirea registrului de casa, a notelor de intrare receptie, bonuri de consum etc; • Intocmirea jurnalelor de cumparari, vanzari, conturi curente, etc; • Inregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare; • Intocmirea registrului jurnal si a balantei de verificare; • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele; • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare (Bilant, Cont de profit si pierdere, Note explicative, Situatia fluxurilor de trezorerie, Situatia modificarilor capitalului propriu); • refacerea evidentei contabile; • intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii. Servicii Resurse Umane Pot reprezenta orice companie in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti si Ilfov. Ma diferentiez de concurenta prin servicii extrem de utile afacerii tale: • conceperea unui regulament de ordine interioara al companiei respectand ultimele prevederi ale Codului Muncii • intocmirea fiselor de post; Pe langa aceasta, ma ocup si de: • redactarea contractelor individuale de munca; • redactarea deciziilor conducerii si a actelor aditionale modificatoare a contractelor individuale de munca; • intocmirea statelor de plata; • depunerea in termenele legale a tuturor documentelor si declaratiilor prevazute de lege aferente salariilor; • comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor; Nu mai sta pe ganduri, contacteaza-ma. DATE DE CONTACT: 0733801632 https://www.facebook.com/Fiscalitate.contabilitate https://www.facebook.com/irina.spataru.79 https://www.facebook.com/groups/contabilitate.financiar/
Agentie de publicitate ofera servicii Design, DTP, Web-design, productie publicitara, printuri de mari dimensiuni la preturi mici (bannere, mesh-uri, autocolante, windows graphic), tipar offset si digital (pliante, fluturasi, mape, cataloage).
Oferim un serviciu de calitate, la nevoie putem sa va oferim si o recomandare din partea clientelei deja formate. Firma noastra se axeaza in special pentru a rezolva ori ce problema din acest domeniu. Oferim seriozitate pentru o buna colaborare pe termen indelungat.
Orientarea noastra este sa sprijinim acele persoane care, datorita programului extrem de incarcat sau din diverse motive, nu reusesc sa ajunga la un centru de croitorie clasic. De aceea, am echipat un atelier mobil care executa lucrari de croitorie la adresa beneficiarului si care poate fi rezervat printr-o comanda online sau telefonic. Pentru ca ne preocupa sa intalnim nevoia dumneavoastra reala, am creat o schema de pachete oferta croitorie retus si pachete oferta croitorie comanda, care sa se potriveasca unor nevoi variate si pentru ca stim ca va preocupa nivelul tarifelor, pentru volume semnificative de lucrari solicitate, costurile serviciilor de Croitorie Mobila se apropie de cele de la centrele clasice de croitorie. Iar daca sunteti multumiti de serviciile primite, apreciem recomandarea dumneavoastra, de aceea va recompensam cu reduceri semnificative la comenzile ulterioare. In dorinta de a va oferi cele mai bune servicii, investim in echipamente performante si usor de mobilizat, precum si in personal profesionist, atent selectat, cu experienta dovedita in domeniul Croitoriei de Retus si la Comanda.