Recrutam personal sanitar pentru plasari in strainatate. NU percepem taxe sau comisioane si promovam oferirea de servicii fara perceperea de comisioane din partea aplicantilor. Colaboram cu angajatori de top din UK
La Mirela-Daciana Bistroi Birou De Mediator, ne ocupăm de medierea conflictelor, soluţionarea mai exact a conflictelor pe cale amiabilă, cu ajutorul unei terţe persoane ca mediator specializat, în cazul de faţă eu, în condiţii de neutralitate, imparţialitate şi confidenţialitate. La aceste principii se mai adaugă şi libera voinţă a părţilor care aleg în mod voluntar medierea şi libera lor determinare. Mediatorul este persoana aptă să faciliteze negocierile dintre părţi, să le sprijine pentru soluţionarea unui conflict, bineînţeles prin obţinerea unei soluţii reciproc convenabile, eficiente şi durabile. Medierea este reglementată prin Legea 192/2006, privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea nr.370/2009 şi Ordonanţa nr 13/2010. La toate acestea se adaugă şi Directiva 2008 a Parlamentului European şi a Consiliului European privind aspecte ale medierii în materie civilă şi comercială. Soluţia în mediere este dată de către părţi şi putem să spunem că, în mediere, ambele părţi nu au decât de câştigat. În procesul de mediere, faţă de instanţă, timpul pentru găsirea unei soluţii este mult mai mic. Un alt avantaj îl constituie tariful. Cel perceput de mediator este mult mai mic faţă de cel al avocatului. Mai mult decât atât, în procesele şi cererile în materie civilă şi comercială, înainte de introducerea cererii de chemare în judecată, părţile pot încerca soluţionarea prin mediere.
EchipamenteDiscount.ro, cu o experienta de 9 ani in consultanta privind realizarea fluxurilor tehnologice pentru bucatarii, spalatorii, curatatorii, fast-food, pizzerii, catering si industria alimentara, va ofera cu profesionalism solutiile de care aveti nevoie in domeniul echipamentelor Horeca si Second Hand
Cine suntem? Noi suntem Total Accounting & Financial Services SRL. si ne-am infiintat in 2016 din considerentul oferirii de servicii complete externalizate companiilor in ceea ce priveste contabilitatea, resursele umane si consultanta. De ce externalizare? Externalizarea anumitor servicii din cadrul companiei conduc la o reducere a costurilor si controlul efectiv al acestora, o economie considerabila care duce la un capital disponibil necesar pentru investirea acestuia in dezvoltarea altor departamente din cadrul companiei si a unui timp suplimentar care poate fi investit in atingerea performantei. Diferenta dintre serviciile interne si externalizate este faptul ca externalizarea acopera intregul spectru al serviciilor si ofera solutii specializate profesionale, pe cand departamentul intern este limitat la o persoana si un singur domeniu, maxim doua si la nivelul pregatirii acestuia. Noi venim impreuna cu o echipa de profesionalisti pentru a intampina nevoile companiei dumneavostra si de a asigura o buna functionare inclusiv atingerea cotelor de performante stabilite. Optand pentru serviciile noastre dorim sa va asiguram faptul ca TOTAL ACCOUNTING & FINANCIAL SERVICES S.R.L. isi asuma responsabilitatea privind calitatea acestora. Care sunt serviciile? Contabilitate Resurse umane Consultanta Misiunea noastra Misiunea noastra este de a oferi servicii externalizate clientilor nostrii impreuna cu profesionalism, integritate, transparenta si disponibilitate. Oferim astfel partenerilor nostri sprijinul necesar pentru atingerea propriilor obiective si depasirea standardelor, ducand astfel la o dezvoltare durabila si solida a mediului de afaceri. Cui sunt adresate serviciilor noastre? Serviciile noastre se adreseaza companiilor aflate in Bucuresti si judetul Ilfov. Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul nostru: wwww.total-contabilitate.ro Pentru detalii privind serviciile oferite si oferte ne gasiti si la numarul de telefon 0752.441.260
Firma se ocupa cu masuratori in domeniul topografiei cadastrului si geodeziei, proiectare, trasare lucrari topografie, inginereasca, studii topo, intocmirea planurilor de amplasament si delimitare, dezmembrari, comasari, etc.
Administram bunurile imobile din domeniul public al Mun. Bucuresti in pietele din sectorul 5. Inchiriem si subinchiriem bunuri imobile la utilizatorii pietelor. Efectuam Administratie publica generala.
Centru de medicina holistica cu aparatura si metodele cele mai noi de tratament complementar. Singurul centru de medicina alternativa care include toate terapiile complementare: acupunctura (cu ace, elecropunctura, fara ace), homeopatie, biorezonanta (cele mai noi aparate Rayocomp PS 1000 Polar, Metatron 4025, EIS Teck cu modul HRV si pulsoximetrie), radiotermografie cu microunde, colonohidroterapie, homeopatie, bioenergie, fitoterapie, chiropraxie si multe altele.
Acep.ro asigura servicii profesionale de contabilitate la preturi accesibile tuturor. Venim in sprijinul dumneavoastra cu servicii de contabilitate, fiscalitate, Resurse umane, salarizare si personal. In completarea serviciilor puse la dispozitia dvs. derulam colaborari cu persoane juridice sau persoane fizice autorizate in domeniile: juridic, recuperari creante, evaluarea imobilizarilor, audit, asigurari, medicina muncii, protectia muncii si recrutare de personal, autorizare ISO etc Experienta si dedicatia noastra in contabilitate, fiscalitate, resurse umane si drept reprezinta suportul cresterii si prosperitatii afacerii dvs. Acest mod de lucru si beneficiile obtinute prin intermediul serviciilor noastre se traduc in progres, eficienta si succes. Cu siguranta veti fi multumiti de seriozitatea, promptitudinea si flexibilitatea cu care ne intampinam clientii.
Claret Euro Credit IFN SA Este un grup international de investitii, activ pe piata internationala in ultimii 8 ani. Grupul este activ in SUA, Asia, Estul si Vestul Europei si este specializat in acordarea de credite pentru persoanele fizice si juridice. Pe langa activitatea de creditare, grupul a acoperit in ultimii 25 de ani si sfera investitiilor, in diferite domenii: in constructii, imobiliare, productie, comert. Grupul nostru Este unul dintre cele mai cunoscute organizatii financiare din Statele Unite, cu o vechime de 8 ani. In 2012 grupul a decis sa isi extinda afacerea in mai multe tari din Europa de Est, printre care si Romania. Experienta si cunostintele acumulate in ultimii ani, impreuna cu viziunea asupra potentialului de piata din Romania, au determinat grupul sa dezvolte produse specifice pietii financiare din Romania, atat pentru persoane fizice, cat si pentru companii.
Promovam, recomandam, crestem numarul clientilor si vanzarile pentru partenerii nostri! Suntem recunoscuti pentru promovarea de oferte de calitate, cu reduceri promotionale oferite impreuna cu parteneri consacrati si foarte bine apreciati pe piata, din diverse domenii de activitate: infrumusetare, turism, restaurant, sali de sport, etc.
Eco Smart grup SRL - infiintata in 2010, efectueaza activitati in fotografie, marturii magnetice (nunta, botez, petreceri corporate, majorate, petreceri pentru copii, poze magnetice pentru diferite ocazii - Craciun, 8 Martie, Paste, etc.
Producem faina de grau, faina de porumb, paine, cozonac, colaci. Produsele noastre sunt de buna calitate la preturile cele mai mici de pe piata. Pentru mai multe detalii despre produsele noastre nu ezitati sa ne contactati.
Experienta si profesionalismul echipei noastre de specialisti in recrutare, evaluare si plasare personal poate veni oricand in sprijinul corporatiile care au sau nu au departament de resurse umane integrat.
Since the very beginning, we specialized in the design and production of genuine, original gaming concepts and equipment, through their in-house Development Centre, where a team of leading programmers and graphic designers create commercially imaginative gaming software. Operators of casinos, gaming houses and sports bars are assured that their investment in products is sound through attractive games, technical quality and the dedication and professionalism of their European service centers.
Societatea are deschise 2 puncte de lucru in Bacau, unul in Kaufland P.Neamt, unul in Kaufland Comanesti, jud. Bacau, si unul in Kaufland Onesti, jud. Bacau Detine o flota formata din 5 autoutilitare de transport marfa cu 1 pana la 3 tone marfa si 6 autoturismepentru deservirea rapida a clientilor. Vopsirea obiectelor din piele se face cu produse profesionale de mare calitate preluarea si livrarea la domiciliul clientului este un serviciu dezvoltat pe perioada celor 14 ani de activitate.
Firma doreste infiintarea catorva puncte de lucru pe piata din Spania si Germania. Suntem producatori de produse de panificatie si patiserie, produsele pe care le avem sunt produse traditionale din America de Sud si Spania
Societatea are un istoric de peste 14 ani, este in top broker si are in portofoliul sau atat spitale, societati de consultanta, fabrici cat si un numar de peste 1800 de clienti pe toate segmentele de asigurari.
Suntem o gradinita particulara infiintata in anul 1995 cu predare intensiv in limba engleza (metoda britanica). Functionam fara vacante. Personal tanar de inalta calitate (profesori - educatori). Pregatire complexa pentru scoala.
Printhead este una dintre cele mai mari si bine cotate companii in domeniul imprimantelor inkjet ce nu necesita cartuse. Ne puteti vedea sub unul dintre brandurile detinute ? Ciss Revolution. Suntem un colectiv ambitios si motivat ce avem ca valori profesionale: - Amabilitatea, onestitatea si empatia fata de client. - Dorinta de a imbunatati permanent ceva in jurul nostru - Aspiratia catre excelenta.
Farmaplus Srl promoveaza si vinde produse naturale pentru slabire durabila si tratamente de infrumusetare, nutritie interna si nutritie externa, produse de ingrijire personala, detoxifiere, imunitate, energizante. Pentru mai multe detalii despre produsele noastre nu ezitati sa ne contactati.