Puffas 33 Srl ofera servicii de autorizari veterinare, implementare-HACCP, licente fabricatie. Consultanta HACCP (SISTEME DE SIGURANTA ALIMENTULUI) pentru tot lantul alimentar: ferme, depozite, unitati prelucrare carne si nonanimal, morarit, brutarii, patiserii, restaurante, cantine, etc. Firma noastra va ofera asistenta pentru implementarea, certificarea Sistemului HACCP, servicii postimplementare, cat si consultanta pentru avize, autorizatii. Suntem furnizorul de solutii pentru ca sa obtineti produse sigure din punct de vedere al calitatii si sigurantei alimentului. MOTTO: HACCP nu te ajuta sa faci un produs steril ci unul adecvat consumului uman! http://www.haccp-iso.ro/
Produse cosmetice naturale de lux din gamele Colose, Biences si Nu Skin pe baza de ingrediente active extrase din plante culese din zone nepoluate. Suplimente nutritive si produse pentru slabit din gama Pharmanex cu rol de intarire si protectie a organismului, produse certificate si autorizate. Bijuterii Edora din pietre semipretioase caracteristice zodiei din care faceti parte cu efecte benefice asupra organismului, Green tea essence,Y Island, parfumuri frantuzesti si lenjerie intima. Tratamente cosmetice antirid, anticelulitic si pentru fermitate cu aparat galvanic de ultima ora la costuri avantajoase. Pentru Bucuresti testari la 50% reducere la tratamente si gratuit pentru castigatorii concursului de pe site.Inovatie pentru frumusete si sanatate. Ofer discount pentru distribuitori in toata tara.
SC Bella Sposa SRL s-a infiintat in anul 2007 si are ca activitate principala vanzari rochii de mireasa ,rochii de gala , costume barbati , accesorii mirese si miri si invitatii de nunta, botez, rochii pentru prima impartasanie.
Firma ofera servicii de cea mai buna calitate in domeniile activitatii de import-export si in cea de consultanta in domeniul afacerilor,avand relatii bune cu numeroase firme ,atat din tara , cat si din strainatate.
Pentarom 1 srl produce si comercializeaza sarma si produse din sarma, trefilam sarma subtire de fi. 0.1-1.2 mm pentru arcuri, sarma pentru perii, sarma pentru corzi muzicale, trese metalice din otel inoxidabil.
Sc Eleonora Computers Srl, produce albume digitale de diverse marimi pentru absolventii claselor a IV-a, a VIII-a, a XII-a. Preturile valabile pentru colaboratori sunt: Album: 15 x 30 cm - 3 ron/deschidere 20 x 30 cm - 3,2 ron/deschidere 20 x 38 cm - 3,7 ron/deschidere 25 x 38 cm - 4,2 ron/deschidere 25 x 50 cm - 7 ron/deschidere 30 x 60 cm - 8 ron/deschidere Copertile sunt din imitatie de piele, personalizate cu fotografia absolventului si costa 15 ron. Mai multe detalii gasiti pe pagina de web sau pe pagina de facebook. Albume foto Usurelu Toni.
Gama de servicii de curatenie, oferita cu promptitudine si profesionalism de S.C. CONS-TEB S.R.L. , acopera toate aspectele care se circumscriu activitatilor de curatenie, in absolut toate tipurile de spatii, prin servicii adaptate perfect acestora si printr-o gama larga de modalitati de efectuare a acestor servicii, conform cerintelor clientului, la cel mai inalt grad de calitate. Calitatea serviciilor prestate de S.C. CONS-TEB S.R.L. este garantata de selectia atenta a personalului, de profesionalism, si de calificarea si experienta in domeniu. Serviciile noastre se adreseaza atat persoanelor juridice cat si celor fizice si constau in: - curatenie generala - curatenie de intretinere - curatenie finisaj dupa constructie, reamenajare in vederea punerii in functiune: • geamuri, pardoseli, pereti placati, obiecte sanitare, etc. - curatenie inainte si dupa mutare - curatearea geamurilor accesibile - curatarea covoarelor, mochetelor, canapelelor, fotolilor; - curatenie inainte si dupa petreceri, evenimente si altele; fiind flexibile la solicitarile clientilor.
Societatea a fost infintata in 2001 in scopul relizarii unui sistem de deservire al clientiilor cu materiale de constructii direct la domiciliiu !! Se pot livra pe teritoriul judetului Sibiu fara costuri suplimentare , sau in tara cu contravalorea transportului !
Cu o experienta de peste 10 ani, Media Future Adv pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de articole din piele naturala produse in atelierul propriu - agende piele, mape, serviete, portofele, etc. De anul acesta propunem celor mai pretentiosi clienti articole din piele naturala cusute manual - hand made. Enumeram aici agendele din piele cusute manual realizate in serii mici sau unicate, genti si serviete din piele, plus multe altele, toate fiind cusute manual si din piele de cea mai buna calitate. Tot in atelierul nostru gasiti si variante de personalizare - timbru sec, folio, laser. Importam o gama larga de materiale promotionale textile, tricouri t-shirt sau maneca lunga, tricouri polo, camasi din bumbac, sepci, Pentru mai multe informatii sau cereri de oferta nu ezitati sa ne contactati. Deasemenea, puteti gasi informatii despre produsele comercializate de noi vizitand site-ul nostru. Va multumim si va asteptam!
Stilul, eleganta si detaliul ar trebui sa fie singura optiune !! "Este doar politicos sa-ti tratezi ochii, zilnic, cu ceva frumos, ceva mai interesant, mai divertent, mai incitant! " Dam solutii de stylind si design. Urmarim linii, volume,culori si EFECTE. Gazduim oglinzi englezesti, antichitati, tapet-uri, tablouri decorative, lenjerii, drapaje, tot ce e frumos intr-o locuinta.Oferim si consultanta. Va asteptam cu prietenie.
Tower este un dezvoltator imobiliar cu actionariat si know-how din Statele Unite ale Americii, infiintat in februarie 2007 care are ca obiectiv principal dezvoltarea de proiecte imobiliare rezidentiale, birouri si spatii comerciale in Romania. Tower este un Developer Imobiliar de Înaltă Clasă pe termen lung în România. Investitiile pentru urmatorii 3 ani se ridica la 400 de milioane de euro si au ca destinatie proiecte imobiliare in orasele Cluj Napoca, Bucuresti, Timisoara si Brasov. Misiunea noastra este sa aducem calitatea superioara in aceiasi Casa cu pretul rezonabil.
Companie romaneasca cu capital integral privat ce activeaza in sfera serviciilor de Advertising si Productie Publicitara full services. Se compune in acest moment din Compartimentul de Advertising (parte de creatie si PR) si Compartimentul de Productie (utilaje si logistica proprie).
Societatea noastra este infiintata in anul 2003, in ploiesti se ocupa cu distributie ,vanzare, produselor de papetarie, rechizite scolare imprimate contabile ,jocurii si jucarii are un personal tanar dornic spre afirmare,va ofera produse la preturi , competitive, cu livrare imediata din stocuri ,si la sediile dumneavoastra.
Din anul 2007 SC DAVIROM SRL este unicul distribuitor pe Europa de Est al anvelopelor marca Sinotyre. SC DAVIROM SRL este importator general in Romania al firmei KASSBOHRER, producator de semiremorci pentru transport marfuri generale, transport silo (marfa vrac), transport produse petroliere, transport bitum, chimice si produse din grupele ADR. De asemenea, detinem reprezentanta pentru Romania a firmei TALSON - producator de semiremorci cu suprastructura inchisa (dube), destinate transporturilor frigorifice, de textile si marfurilor generale, si TRAILIS – producator de semiremorci basculabile si semiremorci pentru transport material lemnos.
Depozitul de Papetarie (www.dpap.ro) este un magazin virtual care le propune clientilor sai articole de papetarie si birotica, precum: produse din hartie, dosare, accesorii pentru birou, retroproiectoare si videoproiectoare, rechizite scolare.
Oferim prin specialistii nostri certificati de Colegiul Psihologilor din Romania si Federatia Romana de Psihoterapie servicii psihologice si psihoterapeutice la standarde inalte de calitate in 1. Domeniul psihologiei: muncii si organizationale, transporturilor, apararii, clinice. 2. Domeniul psihoterapiei individuale, de cuplu, de familie si de grup, a psihoterapiei copilului si adolescentului, a tratari afectiunilor de sorginte psihosomatica. 3. Activitati de evaluare si optimizare a performantelor atat pentru persoane fizice cat si pentru angajatii companiilor.
AutoFleet MANAGER este o companie care ofera servicii complete de administrare de flote auto, infiintata in anul 2004. AutoFleet MANAGER recunoaste ca fiecare companie are nevoi diferite si isi structureaza serviciile pentru fiecare client in parte. Clientii nostri lucreaza indeaproape cu un manager asistat de o intreaga echipa de profesionisti care a acumulat o experienta de 3 ani de zile. Account managerii AutoFleet MANAGER cunosc fiecare detaliu al flotei clientilor de care se ocupa direct. Analizand baza de date a flotei, acestia cauta cele mai bune solutii in favoarea clientilor incercand astfel sa reduca considerabil costurile de investitie. AutoFleet MANAGER ofera urmatoarele servicii : •Achizitii autovehicule – prin acest serviciu clientii nostri beneficiaza de : obtinerea de discount-uri preferentiale ; consultanta cu privire la alegerea autovehicului potrivit tinand cont de raportul calitate-pret, consum, fiabilitate, imagine, costuri de intretinere ; instiintarea asupra ofertelor promotionale existente pe piata ; bonusuri. •Finantarea flotei auto – oferim consultanta in vederea alegerii optime a unei societati de leasing avand in vedere necesitatile dumneavoastra reale; suport pentru intocmirea dosarelor de leasing; intocmirea propriu-zisa a dosarului; negocierea conditiilor de finantare in numele clientului; efectuarea inmatricularilor si radierilor; •Mentenanta flotei auto - AFM ofera doua programe de mentenanta menite sa ajute la controlul costurilor de intretinere a flotelor. Programul autorizeaza si inregistreaza toate achizitiile dumneavoastra oferindu-va informatii detaliate pentru fiecare autovehicul al flotei. De asemenea, veti primi un raport consolidat, usor de inteles, al tuturor cheltuielilor lunare. Si, atata timp cat mentenanta flotei se va face prin service-urile partenere ale AFM, veti primi tarife preferentiale pentru costurile de reparatii. •Administrare flote auto – prin externalizarea administrarii flotei auto lasati toate problemele in grija noastra. Noi va oferim o evidenta completa a parcului dvs. auto, pe fiecare masina in parte, iar dvs. veti putea sti orincand situatia la zi a masinilor pe care le detineti. *Asigurari - va oferim toata gama de asigurari existenta de pe piata din Romania care tin de domeniul auto dar nu numai. De asemenea va oferim consultanta in ceea ce priveste alegerea societatii de asigurari optime in functie de necesitatile dumneavoastra. Apeland la noi veti beneficia de o evidenta stricta a politelor CASCO, RCA, etc care se concretizeaza in: evidenta reinnoirii politelor, plata la timp a acestora. Cu totii stim cat timp se aloca tuturor acestor operatiuni, apeland la noi, toate aceste sarcini ne vor fi atribuite. •Rapoarte de management - managerii nostri de flota auto vor elabora rapoarte cu privire la managementul mentenantei pentru ca deciziile si investitiile dumneavoastra sa fie inteligente. AFM va pune la dispozitie toate rapoartele necesare prin care aveti control si puteti verifica istoria oricarui tip de reparatie, costurile acestora si rapoartele accidentelor. Aceste rapoarte sunt menite sa va ofere acces la date relevante pentru ca deciziile pe care le luati sa fie cele mai bune si mai eficiente. •Servicii speciale – inmatriculari/radieri ; revizii tehnice ; ITP ; insotirea la service auto ; spalatorie auto. In speranta ca veti fi interesati de serviciile oferite de compania noastra, va rugam sa ne contactati pentru a va oferi mai multe detalii. Consultantii nostri va stau la dispozitie pentru programarea unei intalniri. www.FLOTEAUTO.ro
Compania ofera angajatorilor si angajatilor posibilitatea urmarii de cursuri de calificare pentru adulti finalizate cu diplome eliberate de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de sanse. Oferim consultanta juridica in probleme legate de Dreptul Muncii.
Clientii vin si pleaca... sau raman pentru multa vreme. Asta depinde de oamenii dumneavoastra si de modul in care isi trateaza clientii. Cu experienta de vanzari si customer care din 1992 si cu peste 100 de sesiuni de training sustinute, am ajutat companii din diverse regiuni ale tarii si din diverse industrii sa prospere, sa vanda mai bine, sa se organizeze. Ce va doriti de la echipa dumneavoastra? Eficienta in vanzari? Tratarea adecvata a clientilor? Disciplina? Recuperare rapida a banilor din piata? Pentru fiecare problema exista un curs - deschis, interactiv, interesant, provocator - care sa va ajute sa gasiti solutia adecvata.
s.c. Larco s.r.l a fost infiintat in anul 2007 cu activitati de transport persoane cu taxiuri si comert cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice consumabile si software, incarcat tonere, cartuse.