Compania noastra a fost infiintata in anul 1994 si este situata in Oradea, judetul Bihor. Ceea ce isi propune firma EUROCASSA S.A. este sa ofere produse si servicii de calitate. Raportul calitate-pret al produselor si serviciilor oferite, este punctul nostru forte, iar satisfactia dumneavoastra este obiectivul nostru prioritar. Si pentru ca EUROCASSA S.A. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 1993, Dacos Prest Srl este situata in Oradea, judetul Bihor. Avand 3 angajati, firma noastra efectueaza servicii de contabilitate, expertiza si evidenta contabila, consultanta contabila, bilanturi. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Infiintata in anul 1993, Atoem S.R.L se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Bucuresti. Cu o echipa de 6 angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de aparatura medicala ortopedica (fotolii rulante, carje, bastoane), punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In compania Atoem S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Si pentru ca Atoem S.R.L stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Infiintata in anul 1995, Atlas Corporation S.R.L. isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Atlas Corporation S.R.L. comercializeaza o gama larga de ciment, var, vopseluri lavabile, vopseluri tencoplast. Firma noastra are o echipa de 200 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Atlas Corporation S.R.L. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
ROMVALVES este comerciant de armaturi industriale din fonta si otel, flanse precum si a unor echipamente complexe pentru diverse domenii de activitate, dintre care cele mai importante sunt: -industria de extractie,transport si distributie a gazului natural -industria de prelucrare a petrolului -producerea energiei electrice si termice in termocentrale si centrale nucleare -combinate siderurgice si metalurgice industria hartiei -industria alimentara principalii furnizori ai firmei ROMVALVES sunt urmatorii: SC NEMO UPET SA SC ROMINSERV IAIFO SA FAMAT VALVE ELVETIA MSA CEHIA BRUNNBAUER ARMATUREN AUSTRIA ORSENIGO ITALIA CHERO ITALIA DERVAL ITALIA ALBERTA ZALAU RTI TECHNOSTEEL ITALIA
Happy Face Impex S.R.L., a fost fondata in 2001 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Cu o echipa de 2 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in domeniul vamal, servicii vamale, tratamente bioenergie, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Happy Face Impex S.R.L. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Happy Face Impex S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Compania noastra infiintata in 1993 va pune la dispozitie servicii: personalizari obiecte promotionale pixuri, brichete, agende, tricouri, umbrele, genti si produse de cea mai buna calitate: carti de vizita,felicitari de protocol, diplome, mape de lux (toate pe cartoane speciale, posibil imprimate in relief). Firma noastra are un personal de 3 angajati. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Astraco Prodimpex S.R.L. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Infiintata in anul 1992, Gresirep Service S.R.L. isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Firma Gresirep Service S.R.L. are o echipa de 2 angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de scule pentru filetat, scule aschietoare, scule abrazive, scule pentru prelucrarea metalelor, scule atelier, materiale de protectie. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Gresirep Service S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Infiintata in anul 2003, Asg Wind Transport S.R.L. se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Bucuresti. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza transport international aerian, maritim, rutier de marfa (materiale de constructii, electrice), comisionare vamala. Compania are un efectiv de 30 angajati. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Ascoli Servcom S.R.L. din Bucuresti pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Cu un efectiv de 3 angajati, Ascoli Servcom S.R.L. comercializeaza o gama larga de hartie xerox, consumabile pentru imprimante, copiatoare, creioane, dosare, autocolante. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Ascoli Servcom S.R.L.. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Principala preocupare a companiei Ascoli Servcom S.R.L. este de a sprijini clientii in gasirea celor mai optime solutii in achizitionarea produselor si serviciilor noastre. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Suntem o companie localizata in Bucuresti, si infiintata in anul 1994 prin transformarea primei firme fondata 1990. S.I.S. S.A. este lider national in doemniul sistemelor de automatizare complexa, sistemelor de siguranta si securitate integrate. SIS este capabila sa efectueaze servicii profesioniste de proiectare, inginerie, sisteme automatizare, sisteme de securitate si siguranta integrate, Building Management Systems, DCS, SCADA, MES. Compania noastra are un personal de 30 angajati pemanenti si colaborari continui cu UPB, firme strine si romanesti lideri in domeniu. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostri de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate, certificate ISO In compania S.I.S. S.A. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate si de nivel tehnologic mereu actualizat va asiguram de avantajul alegerii noastre ca furnizor sau partener. Noutatile despre tehnologiile, aparatura, software promovate dar si despre proiectele, manifestarile si realizarile noastre gasiti in pagina de web www.sis.ro si in revista noastra lunara Tendinte in Ingineria Sistemelor S.I.S. S.A. este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1994 si este situata in Bucuresti. Ceea ce isi propune firma Astek Computers S.R.L este sa ofere produse de calitate ca calculatoare, cabluri, conectori pc, imprimante, scanere, proiectare retele de computere, service reparatii. Compania noastra are un personal de 5 angajati. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Experienta Astek Computers S.R.L, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
ASDESIGN95, in decursul celor 11 ani de activitate a realizat in cadrul biroului un numar de peste 100 de proiecte acoperind o larga paleta functionala: comert, birouri, locuinte, industrie. www.asdesign95.ro
Suntem o companie localizata in Bucuresti, si infiintata in anul 1998. Cu o echipa avand un personal tehnic italian cu peste 30 de ani de experienta pe piata internationala a asigurarilor si o profunda cunoastere a acestei piete in Romania, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre,oferind asistenta directa si continua. Intr-o piata deficitara si prevalenta in sens unic, unde Societatile de Asigurari isi impun - in propriul interes - conditiile in fata propriilor asigurati, SIR INTERNATIONAL SERVICES BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.R.L. intervine rasturnand acest raport in calitate de reprezentant profesionist al propriilor sai clienti, pentru a trata in contul si in interesul acestora conditiile de acoperire asigurative si primele relative. SIR se adreseaza in special intreprinderilor mijlocii, mijlocii-mari si mici, care sunt de fapt cele ce pot avea un maxim avantaj prin interventia acestuia. Importanta si complexitatea acestor activitati precum si primele consistente platite de catre asigurati in favoarea Societatilor de Asigurari impun o gestiune profesionala si nu ocazionala. SIR va ofera consultanta, intermedierea, asistenta,gestionarea, administrarea si negocierea primelor/conditiilor si clauzelor pentru orice domeniu de asigurare si va propune noi tipuri de asigurari in functie atat de aparitia lor pe piata interna si internationala cat si de necesitatile activitatii Dvs. Pentru serviciile oferite catre clientii nostri acestia nu ne datoreaza niciun comision, SIR devenind practic un fel de angajat extern pe probleme asigurative dar fata de care nu exista obligatii de plata ! Punand accent pe calitatea serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumiti de serviciile noastre. In speranta ca activitatea noastra va corespunde intereselor Dvs. va stam in continuare la dispozitie.
Infiintata in anul 1993, Mladita Transprod S.R.L este situata in Cluj Napoca, judetul Cluj. Compania Mladita Transprod S.R.L produce o gama larga de paine alba, neagra, semi, graham rotunda, chifle, cozonaci, branzoaice, spirale. Firma noastra are o echipa de 45 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Mladita Transprod S.R.L. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Umbra Studio inseamna oameni tineri care au idei bune, idei originale si forta de a le pune in practica. Cu cele mai noi echipamente realizam cele mai inovative proiecte fie ele spoturi corporative sau publicitare. O sa-ti placa sa lucrezi cu noi: avem o solutie pentru orice, suntem punctuali, originali si ne place ceea ce facem. Foarte mult.
Miraflor S.R.L. din Cluj-napoca, judetul Cluj pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Cu un efectiv de 2 angajati, Miraflor S.R.L. comercializeaza o gama larga de: produse parafarmaceutice, naturiste, suplimente nutritive, ceaiuri, creme, ambalaje pentru industria farmaceutica, sampoane. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. In firma Miraflor S.R.L. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 1992, S.e.l. Unicom Serv Srl. este situata in Bucuresti. Cu o echipa de 5 angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de carne proaspata - oaie, vita porc, carne tocata, pasta de mici, carnaciori prospeti, pastrama de oaie, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In firma S.e.l. Unicom Serv Srl. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Mipa Impex S.R.L, a fost fondata in 1995 in Cluj Napoca, judetul Cluj si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Ceea ce isi propune firma Mipa Impex S.R.L este sa ofere produse de calitate ca piese si accesorii auto - anvelope, amortizoare, placute de frana, cuzineti servicii de mecanica, tinichigerie. Compania noastra are un personal de 19 angajati. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Mipa Impex S.R.L se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Mipa Impex S.R.L si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra . In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Grower Trading - societate comerciala infiintata n anul 1995, cu capital privat integral romanesc. A activat inca de la infiintare n domeniul produselor de papetarie si birotica, devenind n scurt timp o companie importanta pe piata romaneasca. Orientandu-se de la inceput spre vanzarea produselor de calitate si oferind servicii de acelasi nivel, Grower Trading a ocupat un segment important din piata de profil. Aceste performante ne-au permis sa devenim reprezentantii in Romania ai unor prestigioase companii producatoare din Europa si USA. In 1999, Grower Trading, a infiintat propriul departament de productie ceea ce i-a permis odata in plus personalizarea gamei de produse precum si cresterea capacitatii de a reactiona rapid (si in concordanta) fata de solicitarile clientilor. Astfel, in acest moment portofoliul de produse ofertat este asigurat in cea mai mare parte de produse importate direct sau fabricate de Grower Trading S.R.L, ceea ce asigura un ridicat nivel de competitivitate n domeniul calitatii si al preturilor. Politica de piata a firmei Grower Trading 1. Grower Trading S.R.L. si-a pastrat si a dezvoltat sistemul de vanzari, direct catre beneficiar. Aceste servicii sunt asigurate de o echipa formata din agenti de vanzari, tehnicieni şi distribuitori. In acest fel se asigura preluarea comenzilor in conditiile si cu detaliile solicitate de client, livrarea şi instalarea (cand tipul produsului o impune) in locul solicitat de beneficiar de catre un personal calificat. Grower Trading S.R.L asigura calitatea produselor comercializate, pentru produsele cu complexitate mare asigurand service in perioada de garantie si post-garantie. 2. Calitatea de importator direct si producator a permis firmei noastre sa-ai formeze o retea de firme care distribuie produse din portofoliul Grower Trading. Politica Grower Trading fata de dealeri este de a le asigura un nivel de preturi care să le permita competitivitatea pe piata precum si un nivel al stocurilor de produse care sa le permita siguranta n angajarea comenzilor. Obiective -dezvoltarea propriei retele de distributie orientate spre clienti finali; -dezvoltarea retelei de dealeri; -marirea portofoliului de produse importate; -dezvoltarea capacitatii proprii de productie si marirea numarului de produse de calitate fabricate de Grower Trading;