Firma dateaza din anul 1993, are in componenta ei un numar de 5 angajati cu carte de munca, domneiul de activitate in mare parte este comert en-gros si en-detail. Pe langa acesta efectuam si tranporturi rutiere.
Firma noastra doreste sa aduca clientii cat mai aproape de noi si sa colaboram cat mai bine, aducand la un loc satisfactia clientului nostru si a transportatorului nostru. Casa de expeditie, transport intern si international.
Societatea are ca obiect principal de activitate distributia de bauturi in jud. Bacau si de asemenea are ca activitate si transportul de marfuri pe intreg teritoiul tarii dispunand de uun numar dew 3 autocamioane de transport.
COST CONTROL ALLIANCE a fost fondata in anul 2005, de cand punem la dispozitia beneficiarilor nostri produse informatice si consultanta care sa le vina in intampinarea nevoilor atat din perspectiva controlului proceselor cat si din cea a controlului costurilor operationale. Practic, oferim managerului instrumente specifice de monitorizare, control, planificare si analiza. Modelul nostru de business este fundamentat pe doua premise: prima ca dezvoltarea economiei din tara noastra, cu o pondere ascendenta a consumului, impune manipularea unor cantitati de marfa din ce in ce mai abundente si mai diversificate, cu o viteza din ce in ce mai mare; a doua, ca firmele romanesti de distributie au ajuns la un nivel suficient de maturitate sau dezvoltare in asa fel incat gestiunea manuala a transporturilor sa fie foarte dificila, costisitoare si, in anumite cazuri, chiar paguboasa. Produsele noastre, dedicate distribuitorilor, dar nu numai lor, le-am categorizat functional astfel: 1. Pentru managementul transporturilor recomandam un produs numit CLEAR-TMS care are ca facilitati principale pregatirea (gruparea) incarcaturilor, alocarea optima pe autovehicule, compunerea rutelor/zonelor de livrare si construirea foii de parcurs. In prezent o aplicatie similara produsa de noi ruleaza cu succes la firme din Grupul Romstal, si gestioneaza mai multe sute de livrari de marfa pe zi. 2. Pentru managementul flotelor auto suntem in dezvoltare cu un produs numit CLEAR-FWS care, folosindu-se de facilitatile sistemelor GPS, permite identificarea si urmarirea autovehiculelor, precum si monitorizarea in timp real a unor parametri (ca de exemplu: viteza, consumul, ruta, incarcarea etc.) ce pot fi configurati in functie de nevoile clientului. Pentru acest produs lucram cu furnizori recunoscuti si folositi de jucatori cu renume pe piata auto, cum ar fi Toyota sau Scania. 3. Pentru sistemul de raportare avem un produs numit CLEAR-Reports, pe care il recomandam clientilor nostri pentru editarea de rapoarte customizate. De regula, o companie mare foloseste software specializat pentru contabilitate, vanzari, relatii cu clientii, resurse umane, GPS etc., dar, de cele mai multe ori, sinteza datelor obtinute din rularea acelor aplicatii se face manual. Produsul nostru realizeaza interogarea bazelor de date generate de utilizarea acestor programe si prezinta utilizatorului rapoarte complete prin corelarea/sinteza/analiza datelor din diverse domenii de activitate. Totul este rapid, clar si corect, la un click distanta. 4. Pentru controlul costurilor dezvoltam un produs numit CLEAR-CCS, dezvoltat pe baza experientei noastre acumulate pe piata de telecom din S.U.A.. Granularitate ridicata a sistemelor administrate, viteza ridicata a proceselor, cantitatea mare de date sau marfuri vehiculate sunt tot atatia factori care, tratati necorespunzator din cauza timpului limitat al managerului, pot determina pierderi economice importante la nivelul afacerii clientilor nostri. Consideram ca analiza costurilor este un instrument important in evaluarea si derularea unui proiect si de aceea i-am dedicat un soft specializat. Experienta ne-a aratat ca in zona de costuri operationale, principiile sunt similare, fie ca este vorba de alocarea de minute de voce sau de kilograme de marfa. In dezvoltarea produselor de mai sus am cautat sa adaugam valoare din doua directii: din calitatea componentelor si din customizare. Produsele noastre sunt flexibile, adaptabile nevoilor clientului si interconectabile cu sistemele soft specifice ale acestuia. Nu necesita achizitia de echipamente suplimentare si pot rula pe infrastructura existenta.
Proaspat infiintata in anul 2007 societatea are ca activitate distributia la nivel national a mai multor produse alimentare, textile si materiale de constructii. Principalul nostru obiectiv este cresterea numarului de parteneri atat pe piata interna cat si pe cea externa prin incheirea de noi contracte si colaborari in anul 2008.
Cea mai serioasa caompanie pe care ati putut intalnio preturile cele mai avantajoase. Transportul se face cu Mercedes Sprinter in foarte mare siguranta cu soferi foarte experimentati care tin la siguranta si confosrtul dumneavoastra. Cu noi drumurile sunt mai scurte.
Compus din trei companii, respectiv Dacic Trans, MVT Logistik si All Cargo Expres, Grupul MVT Logistik este un grup tânar a carui activitate îsi are începuturile în anul 2000. Serviciile oferite includ transporturi rutiere de marfuri generale si ADR, depozitari, rezervari ferry-boat, comisionare vamala, îndeplinirea formalitatilor vamale si intermedieri în transporturi în spatiul UE si tarile din Estul Europei.
OFERTA DE TRANSPORT INTERN DE MARFURI Daca aveti de efectuat transport intern de marfa generala contactati echipa IRAMO TRANS & TRADING SRL. Societatea noastra va analiza cu profesionalism orice solicitare de colaborare oferind solutii si preturi competitive. Pentru transport va oferim autoutilitare cu cap.utila 1.5 t- 2t /12m3. Serviciile pot fi ocazionale sau pe baza de contract. In speranta unei colaborari, asteptam sa ne contactati.
Suntem o companie de transport produse petroliere si vanzare en gros de produse petroliere cu autocisternele proprii de capacitate 38 600 L. Dorim colaborare numai cu clienti si beneficiari seriosi si incercam sa oferim colaboratorilor nostrii calitate a produselor livrate si livrarea la timp a produselor solicitate. Asiguram calitatea produselor livrate deoarece avem furnizori interni cat si externi recunoscuti la nivel national si international.
Inchirierea de camioane cu sofer pentru contracte de lunga durata (transport de beton, nisip, materiale de constructii, conteinere figorifice, deseuri). Firma este in plina dezvoltare cu filiale in toate regiunile din Franta.
Companie de transport auto Europa, toate tarile europene, depozitare, grupaj ... gama completa de servicii. Suntem la dispozitia dumneavoastra oricind! Libra Logistic srl +373 22 542582, +373 79558658
Vola.ro este cel mai convenabil si mai ieftin serviciu de rezervari bilete de avion, hoteluri si inchirieri masini din Romania. Rezervarile se efectueaza prin internet la www.vola.ro sau la call center 08010 ZBOARA (021 407 5300). Vola.ro este un serviciu operat de Vola.ro Student Adventure, agent acreditat IATA (International Air Transport Association) si reprezentant oficial STA TRAVEL, una din cele mai mari agentii de turism pentru tineret din lume. Vola.ro in cifre De fiecare data cand apesi butonul “Cauta” sunt returnate pentru comparare si rezervare: - mii de zboruri operate de peste 400 de linii aeriene catre orice destinatie din lume - peste 50.000 de hoteluri din intreaga lume - ofertele de rent-a-car a peste 40 de companii de inchirieri masini Serviciul Vola.ro se bazeaza pe compararea de tarife prin care turistii pot alege cea mai convenabila varianta.
Compania noastra se ocupa cu transportul, comercialiazarea, inchirierea de utilaje de constructii si agricultura, insa se mai ocupa si cu importul si exportul de materiale de constructii si destinate agriculturii.
In 2000 am inceput sa oferim servicii de calitate in transportul de persoane intern si international iar prin seriozitate si cu ajutorul confortului unor autovehicule performante am ajuns una dintre cele mai cunoscute firme de transport din Calarasi. Parcul auto de care dispunem este in continua dezvoltare si cuprinde autovehicule ce asigura un nivel ridicat de siguranta si confort conform normelor europene.
O companie mica dar cu oameni seriosi, toate camionanele au asigurare Cargo, conducarorii auto sunt seriosi si cu experienta indelungata in transport. Camioanele sunt de 7.5 tone, incarcatura utila 3,2 volum intre 28-36 mcubi, unele cu prelata cu posibilitatea de incarcare pe laterala, altele cu duba.
Firma Feg D ofera siguranta maxima transportului cu duba de 3.5 tone masa totala, pret ff avantajos, program non stop. Cautam transporturi orice domeniu si contracte .0720 524 074 , 0721266 808, 0766458700.
Transport Service Group - EuroShell - Agentul autorizat Shell din Romania - va punem la dispozitie cardurile euroShell! Tu te concentrezi pe transport, noi facem restul! - Alimentari cu carburant in toata Europa (reteua Shell cuprinde 30.000 statii Shell in toata Europa dintre care aproximativ 3000 sunt destinate exclusiv camioanelor); - plata tuturor taxelor de drum din Europa direct cu cardul euroShell, sau folosind dispozitive electronice specifice furnizate prin sistemul euroShell (OBU pentru Germania, Telepass pentru Italia, card DARS sau dispozitiv POPABC pentru Slovenia, Shell Interroute pentru Franta si Spania, etc.); - imbunatatirea fluxului de numerar prin recuperarea neta a TVA din toate tarile UE si recuperarea accizelor din Slovenia, Ungaria, Italia, Franta, Belgia si Spania; - plata amenzilor si a reparatiilor in service-uri specializate, folosind garantia de plata oferita de euroShell; - accesul gratuit la aplicatia Shell Card Online unde puteti vizualiza toate tranzactiile facute cu cardurile dvs. si la aplicatia Shell Site Locator unde puteti vizualiza detaliile statiilor Shell pe harta; - un control mai strict asupra cheltuielor realizate cu cardurile euroShell prin optiunea introducerii kilometrajului la fiecare alimentare; - posibilitatea limitarii cardurilor pentru alimentarile cu motorina in functie de anumite profile presetate, transmiterea de e-mailuri de atentionare zilnice daca tranzactiile realizate cu cardurile nu respecta anumite criterii pe care le putem stabili impreuna, etc. Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati! Echipa TSG - EuroShell!
Companie infiintata in 2005, avand ca principal domeniu de activitate transportul de marfa, cu autoutilitara Ford Transit 3.5 tone. Transportam la comanda atat marfa cat si mobila,materiale de contructii si amenajari interioare, covoare, mochete, textile si alte bunuri,atat intern cat si extern. Compania mai ofera si servicii de tractare auto si de curierat rapid. Asiguram promptitudine si seriozitate.
Logistica (depozitare, transport intern si international de marfa); specializare Spania; transport specializat pe confectii (umerase, cutii); efectuam grupaj pentru toata Europa; camioane: 1,5t, 3t, 20t; promptitudine, siguranta, calitate, pret competitiv.
Companie de rent-a-car infiintata recent. Parc de masini dotat in exclusivitate cu automobile marca Mercedes Benz. Preturi si conditii de inchiriere deosebit de avantajoase. Posibilitate de dezvoltare in sistem de franciza. Promotie Romania - 39 euro/zi!