Colecteaza Pareri de la clientii tai. Cu noul Bizoo.ro.
Am construit un teren contra timp si totul a fost conform planificarii. Calitate si profesionalism
Super profesionisti, comenzile ajung mereu foarte rapid si ambalate exemplar!
Am comandat produsul și a doua zi a și ajuns, produsul își face bine treaba și sînt foarte mulțumit
Sint foarte bune Sint foarte puternice recomand cu incredere
Mi ati depasit cu mult asteptarile si va multumesc.Un costumas de ingeras frumos lucrat,cu siguranta vom mai reveni si cu alte comenzi.sarbatori binecuvantate!
Telecomenzile sunt funcționale, se aud în interior rămășițe de la plasticul din care sunt făcute,apropo,sunt de slabă calitate.In rest toate bune.Sper sa ma tina 4-5 luni.
Scopul nostru este sa promovam firme cu produse si servicii de calitate. E micul nostru efort in a face o lume mai buna.
Colectam parerile clientilor dupa fiecare comanda efectuata sau dupa fiecare factura fiscala emisa
Colectam parerile clientilor tai dupa fiecare bon fiscal emis cu o casa de marcat conectata la Oblio®.
Firma poate cere de la client o reevaluare a ratingului dat (dupa rezolvarea problemei).
Firma poate contesta ratingul primit si poate cere o verificare suplimentara.
Colectam parerile online si offline din multiple surse.
Colectam parerile utilizatorilor direct de pe platforma Bizoo.ro.
Colectam pareri dupa fiecare comanda din magazinul tau online prin integrarea cu API-ul Bizoo.ro
Colectam pareri dupa fiecare factura emisa de Oblio® dupa conectarea contului tau cu cel de pe Bizoo.ro
Colectam parerile clientilor tai offline daca ai o casa de marcat conectata la Oblio®
Clientii primesc pe bonul fiscal un cod unic si un link.
Clientii folosesc codul unic pentru a lasa o parere sau a intra in cursa pentru un premiu. Cool, nu?
Bizoo.ro colecteaza pareri doar de la clienti adevarati din tranzactii verificate. Asta are un impact major asupra ratingului tau.
O spun studiile de piata.
Parerile clientilor verificati au un rating mediu de 4.34 stele, comparativ cu ale clientilor anonimi care au un rating mediu de 3.89 stele.
Clientii verificati au un procent ridicat cu pareri de 5 stele, pe cand cei anonimi au un procent ridicat de 1 stea.
Parerile clientilor anonimi sunt percepute ca avand o credibilitate mai mica decat cele ale clientilor verificati.
52% din clienti spun ca trebuie sa citeasca cel putin 4 pareri pozitive de cel putin 4 stele ca sa ia decizia de cumparare.
72% din clienti spun ca o parere pozitiva citita online le creste increderea in firma/produs.
56% din clientii cu o experienta pozitiva, publica parerea lor pozitiva online. Clientii sunt incantati sa impartaseasca experientele lor pozitive.
Bizoo ii clasifica automat pe baza algoritmilor implementati si propune mai multe actiuni concrete.
Mergi pana la luna si inapoi in a multumi unui client pentru o parere pozitiva.
Ofera discount-uri, cadouri gratuite, si clientii tai vor avea vanzari repetate si vor aduce noi clienti pentru firma ta.
Bizoo are implementata o solutie imediat ce algoritmii nostri identifica promotorii.
Trimite-le produse gratuite, conecteaza compania ta de o cauza nobila. 40% din clienti spun ca au cumparat un produs dupa ce au citit parerea unui influentator.
Parerile negative dau autenticitate si credibilitate ratingului tau.
O spun studiile de piata.
94% din consumatori cauta pareri negative atunci cand vor sa cumpere un produs sau serviciu.
Asta explica de ce asa de multi clienti vor sa vada pareri negative pentru a-si consolida increderea in firma.
Parerile de 5 stele sunt considerate prea bune ca sa fie adevarate si ridica suspiciuni cu privire la autenticitate.
Produse cu rating-ul total intre 4.7 -5.0 sunt mai putin probabil sa fie cumparate decat cele cu rating intre 4.2-4.7
89% din consumatori sunt ingrijorati de parerile false publicate online.
Va raspunde in mod consistent la toate parerile publicate de clientii tai.
Incearca sa nu uiti ca un client a avut o problema si rezolvarea ei este principalul obiectiv.
Calmeaza clientul rapid si va deveni loial si fericit.
Asta nu inseamna ca clientul are dreptate, ci ca iti pasa de problema lui.
Poate fi orice de la o simpla scuza pana la returnarea banilor.
Cere clientului tau o reevaluare a ratingului dat, dupa rezolvarea problemei.
Parerile negative se pot transforma in pareri pozitive. Un client nemultumit, intr-un client fidel. O spun studiile de piata.
din clienti vor reveni cu o noua tranzactie daca problema lor va primi raspuns in 5 minute
din clientii care primesc un raspuns sterg parerea negativa initiala
din clientii care primesc un raspuns publica o parere pozitiva dupa rezolvarea problemei
Clientii nostri sunt fanii nostri si in timp, au devenit prietenii nostri.